Uiterste inzenddatum: 27 juni 2007 22.00 uurquote:
Ik zou voor de 1ste gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Chanty het volgende:
Ik vind de eerste ook mooier Eliza
Ben zelf niet 100% tevreden, maar weet niet waarom. Ik wil iig een van deze twee insturen, anders blijft het topic ook zo leeg
Welke vinden mijn medeforumgebruikers het meest geschikt? Verbeterpunten zijn ook welkom
[afbeelding]
1#
[afbeelding]
2#
Nou ik vind het erg goed gelukt, valt me niks tegenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Chanty het volgende:
Ben zelf niet 100% tevreden, maar weet niet waarom. Ik wil iig een van deze twee insturen, anders blijft het topic ook zo leeg
Welke vinden mijn medeforumgebruikers het meest geschikt? Verbeterpunten zijn ook welkom
[afbeelding]
1#
[afbeelding]
2#
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:09 schreef freud het volgende:
Ik ben er uit! Het is een foto met de titel:
Crime scene-aasappelsap geworden!
[afbeelding]
Hij is zeker cool!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:09 schreef freud het volgende:
Ik ben er uit! Het is een foto met de titel:
Crime scene-aasappelsap geworden!
[afbeelding]
Dat is volgens mij de bedoeling. Dat wordt DOF genoemdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef kvdv het volgende:
[..]
Hij is zeker cool!![]()
Alleen jammer dat de dooie sinaasappel + tekst een beetje onscherp is.
Snap ik, maar dan had ik liever de dooie iets scherper gezien en de omstanders wat minder. Het idee is wel erg goed maarja, Freud heeft er ook even de tijd voor gehad om er over na te denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de bedoeling. Dat wordt DOF genoemd
Whehehe ook vergeten in te sturenquote:
Beetje late reactie maar ik houd hem niet voor mequote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Chanty het volgende:
[afbeelding]
1#
[afbeelding]
2#
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef kvdv het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ik houd hem niet voor me, ik vind die 1e erg gaaf, mooi scherp, contrastvol, fris en lekker evenwichtig verdeeld
. Dit is een topfoto voor dit thema naar mijn mening.
Bij mij bij de lokale Albert Heijn hebben ze van die platen naar categorie boven de schappen hangen. Deze zou er bij wijze van spreken direct bij gebruikt kunnen worden.
(Toch scoor je bij mij maar 4 punten omdat er toch eentje bijzat die me nog meer aanspreekt)
Na 3 naamtopics en de sig van Pdehoog kon ik het niet maken om het te vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe ook vergeten in te sturen![]()
![]()
![]()
Nou ja, het was toch niet zo'n leuk onderwerp
graag gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef KD-fotografie het volgende:
oe, ik heb al veel punten.
Thnx all!!
Idd! Dat wordt een herinnering op linnen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Thnx all!!
Hij is ook gewoon de bestequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Thnx all!!
Ik ook, maar mijn toestel is niet echt goed voor macrofotografie...Ik ga gewoon kijken hoever ik in kan zoomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit ookal te dneken voor volgende maand. Macro, kijken hoe we daar creatief mee uit de hoek kunnen komen.
Inderdaad hier zat ik dus ook al mee. Ik moet het zien te maken met mijn all-round lensje. De macro-functie is niet zo bijster bijzonder:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik neem aan dat een clos-up ook wel toegestaan word voor de wedstrijd van volgende maand. Ik neem aan dat niet iedereen een lens heeft die echt micro/macro aankan.
Dat mag je inderdaad aannemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik neem aan dat een clos-up ook wel toegestaan word voor de wedstrijd van volgende maand. Ik neem aan dat niet iedereen een lens heeft die echt micro/macro aankan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |