GMTAquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Letterlijk wat ik als TT wou gebruiken.
Dan ga ik in bed naar het plafond liggen staren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, ik bookmark die zooi wel even voor morgen ofzo.![]()
Trusten lieve Ian.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, trusten dus.
Ofzo.
Ik doe me over een uur of 3 wel weer melden.![]()
Watskebeurt met de grammatica op Fok. Waarom plots dat 'doe'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, trusten dus.
Ofzo.
Ik doe me over een uur of 3 wel weer melden.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:55 schreef Polonium-120 het volgende:
2 wake the fc_k up or not 2 wake the fc_k up![]()
![]()
![]()
high lekker ding...quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
high lekker ding...![]()
moet weer gaan....![]()
Dat was een goed idee van mij!quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:35 schreef Talitha het volgende:
Misschien moet ik vandaag maar een vrije dag nemen. De vogels zijn inmiddels al wakker.
Mogguhhhhquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was een goed idee van mij!![]()
Morguh!
Nee ik kan je niet meppen, ik ben ook zo stom geweest vanochtend en heb ook betaald.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:55 schreef Talitha het volgende:
Ik moet iets bekennen.Ik heb betaald voor een maandje streams.
![]()
Kan iemand me even meppen?![]()
Ja gaan niet zo bang zijn mootsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Zal ik naar de tandarts gaan of niet......
Wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Zal ik naar de tandarts gaan of niet......
Da's voor video/audio/dvd knutselwerk, niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
good morning![]()
Ian ken jij het progje sonyvegas ?
Na gisterochtend niet meer, ik heb een bepaald persoon geblokt voor mijn pmquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Peet.
Nog bedreigingen mogen ontvangen de laatste tijd?
Ben je geweest ????? SUPERRRRRRRRRRRRRRRR JE BENT EEN KANJERquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
IK HEB HET OVERLEEFD!
Daar gáát de entertainment!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Na gisterochtend niet meer, ik heb een bepaald persoon geblokt voor mijn pm![]()
klopt, super progje !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's voor video/audio/dvd knutselwerk, niet?
Voor jou entertainment, maar die laatste pm was echt heftig, hij begon over me kids. En dat vind ik dus NIET OKE .quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben je geweest ????? SUPERRRRRRRRRRRRRRRR JE BENT EEN KANJER![]()
![]()
![]()
![]()
wat ?????quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
IK HEB HET OVERLEEFD!
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa en Peter, kunnen jullie lekker met elkaar gaan vechten als jullie alle 2 online zijn ?
Lijkt me beter
Staat me iets van bij dat als je avi of mpg wil hebben je niet voor "opslaan" maar voor "exporteren" moet gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt, super progje !!!
maar als ik iets opsla wordt het een veg.doc en dat kan ik nergens converteren of loaden![]()
thxquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat als je avi of mpg wil hebben je niet voor "opslaan" maar voor "exporteren" moet gaan.
Het is maar een gokje hoor.quote:
Ik bemoei me er niet mee, thxquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.
haha hoef je niet te blozenquote:
Komt misschien later wel, ben nu toch te druk om er mee te spelen. Verder heb ik nog 100 vragen die ik je graag op een later moment zal stellen ( technische dingen)quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is maar een gokje hoor.
Als het echt niet lukt kan ik het programma wel even uit de kast trekken om te kijken.
Even quoten hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.
OEHHHH NAAMGEIL JIJ ???quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even quoten hoor.
Mijn naam staat erin.
Creatief is het mn hobby, maar technisch ben ik niet zo sterk en leer veel. Krijg goede tips, maar moet al doende leren om het toe te passen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
haha hoef je niet te blozenZo dan nu ander onderwerp. Leuke filmpjes van je trouwens.
![]()
Ik zou een film maken over een verbitterd oud mannetjequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
De rel heeft me wel inspiratie gegeven voor een liefdesfilm![]()
![]()
haha mutsssquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
De rel heeft me wel inspiratie gegeven voor een liefdesfilm![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANquote:
Ik ben zojuist klaargekomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
IAN IAN IAN IAN IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IAN
Ik val op oudquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een film maken over een verbitterd oud mannetje![]()
Klasse, zo snelquote:
Oh en ook op jongquote:
Als we nu gewoon eens iets regelen met even en oneven dagen.quote:
Gij spoort niet helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Als we nu gewoon eens iets regelen met even en oneven dagen.
Dan is dit probleem alvast opgelost.
Taltitha..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef Talitha het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik de OP helemaal vergeten ben!![]()
Jij bent ook niet snel tevreden!quote:
Buuf!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Taltitha..![]()
![]()
![]()
hoe kan je dat nou vergeten..
ik vond het vrij vroeg...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf!![]()
![]()
![]()
Heb je gezien hoe laat het was toen ik deze opende?![]()
Achhhhhh waar ben je heen geweest ????quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oei, ik heb weer vanalles gemist zie ik wel...![]()
ben net gesloopt door een groep kleuters die ik begeleide op schoolreis...![]()
goeiemiddag trouwens![]()
Ik ben weer terug, was idd wegquote:
Niemand wil me er iets over vertellenquote:
Aan jou heb ik helemaal niks meer, zak lekker door de strontquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
stormpje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan jou heb ik helemaal niks meer, zak lekker door de stront
Kut te laatquote:
Ik was stout tegen moots, ik moet door het stof kruipen, bemoei je er niet meequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was stout tegen moots, ik moet door het stof kruipen, bemoei je er niet mee
Laat ze die kut-eend even vergeven danquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Moots is lievvvvv en dapperrrrrrrrrrrrrrrrr
Zie je wel moots is de ALLERLIEFSTE, ik wist hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Humpf....... omdat ik zo blij ben met mezelf vandaag vergeef ik je!
Maar kutjekoba, had je dat progje van hidiho er niet overheengegooid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel moots is de ALLERLIEFSTE, ik wist het![]()
![]()
Ik ben ook blij met je
Ga je me nou gelijk weer uit de brand helpenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar kutjekoba, had je dat progje van hidiho er niet overheengegooid?
Iets van 5 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, boeit het ook eigenlijk.
Julliequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik wist wel dat jullie vanalles achter mijn rug om liepen te doen!
Vuige kloons!
Tof, gaan we nu staken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan moet halen![]()
Ik nietquote:
IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan moet halen![]()
Jij bent ook liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef petraa het volgende:
[..]
IK zal ff voor je kijken ik heb het ergens.![]()
WTF als je tegen betaalde streams bent, dan is dit juist topquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Of moet ik nu iets over principes zeggen ofzo.
Dat klinkt dan weer iets minder liefquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, net alsof wij allemaal geen pricipes hebben!
Ik lach altijd in mijn eendjequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen om die posts van Ian...... er werd vanaf boven gevraagd waarom ik in godsnaam in mn eentje zat te lachen....
Kut is dat he....... dat kikkerpak is ook zo gruwelijk warm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier de eend ga uithangen zonder eerst mijn eendenpak aan te trekken he![]()
![]()
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615quote:
Even blazen en schoon! Doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik mijn MSN maar eens ga afstoffen
Ik ben veel te lui om terug te lezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Jij zei toch dat je het had?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend ik kan het zo gauw niet vinden het staat ergens in COS 1616 of 1615
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om terug te lezen![]()
Ik denk dat ik nog eerder betaal![]()
![]()
Dank voor je moeite iigquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook ik pleur haast in slaap hiero. Ik ga ff de tuin in.![]()
Zullen we even msn-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
ik heb het ook, maar je had het moeten runnen terwijl de streams het nog deden (geloof ik).
Moet je even je msn pm-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
welja
ik heb het ook al met peet gedaan vandaag!
quote:
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hier een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
Maak hiermee een backup van de licentie
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat benquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:38 schreef petraa het volgende:
[..]
[..]
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Koop je toch een licentie voor 1 dag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Ben jij een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.
En jaaaaaaaaaa ik ben zo'n lul die de streams heeft gekocht![]()
Slim veulertje!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Hoe kom ik anders aan je msn?quote:
Wat een slim paard ben je ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Je had hem ook aan mij kunnen pm-en, kutjekoba......quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders aan je msn?![]()
Het is ook al niet meer nodig nu
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
broeierig en benauwdquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
dat ding heb ik op de computer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
good morning![]()
Ian ken jij het progje sonyvegas ?
Neem 786 ijsklontjes, gooi ze in een bad en ga in het bad zitten....quote:
Ik heb hier geen bad!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem 786 ijsklontjes, gooi ze in een bad en ga in het bad zitten....
Het smeltingsproces zal direct stopgezet worden![]()
Naakt? Je bent bang dat je niet blijft drijven als je een zwembroek aandoet??quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bad!![]()
Ja, een tyfusgroot zwembad in de achtertuin...
Maar ik zwem niet.
Want dan zien vrouwen mij naakt.
Mijn bovenlichaam!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naakt? Je bent bang dat je niet blijft drijven als je een zwembroek aandoet??![]()
Hoi Ianquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Lithski.
Is het bij jou ook 40 fucking graden!?
Wordt moslim en sterfquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik wil een maagd... kan ik afkoelen...
ik moslimquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wordt moslim en sterf![]()
Dan kan je nog kiezen ook!
En ik moet echt alles opnieuw installeren hier op m'n laptop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch fucking niet normaal!?
Ik ga godverdomme deaudt.
Doe net alsof je moslim bent en net alsof je sterft!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moslim![]()
ik ben zo heet, ik wil een maagd...
Wtf, why!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik moet echt alles opnieuw installeren hier op m'n laptop.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net alsof je moslim bent en net alsof je sterft!
Misschien trapt Allah er in!
eigenlijk ben ik opzoek naar een heilige maagdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net alsof je moslim bent en net alsof je sterft!
Misschien trapt Allah er in!
wachtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
weegschaal! wat is mn standje?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
moeilijkheidsgraad 10+quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
misschien ben je in een ander sterrenbeeld geboren....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
wtf...... die wil ik helemaal niet.....
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
hmmmmmmm dan de waterman maar...
van een kikkert naar een vlinder... ontpopt naar een erogene aardbeving...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
hmmmmmmmmm beter, maar dat pijnlijk sla ik over!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck yeah.
Ik ben weer op temperatuur.
Ik ben overigens boogschutter.
ach met een beetje kaarsvet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
Boeiend pffff
dit is toch een speciaal topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
Waarom open je niet een speciaal topic Polo?
speciaal topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
Waarom open je niet een speciaal topic Polo?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
mootie![]()
who's your daddy?
[afbeelding]
het is bij de beesten af!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, keiharde, ongecensureerde Mootie pr0n!
Is dat een stolen homevideo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
ga lekker iemand anders hacken......
Ik vindt dit echt niet kunnen.... je mag toch niet zomaar prive-foto's van users posten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, keiharde, ongecensureerde Mootie pr0n!
Ga ermee naar FB!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vindt dit echt niet kunnen.... je mag toch niet zomaar prive-foto's van users posten?![]()
laat de heilige maagd maar zitten... doe mij maar mooitiequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vindt dit echt niet kunnen.... je mag toch niet zomaar prive-foto's van users posten?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat de heilige maagd maar zitten... doe mij maar mooitie
vertelquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Hoi!![]()
Je zal maar een leeuw zijn! Daar word je dus hartstikke draaierig van.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Hoi!![]()
Je zal maar een leeuw zijn! Daar word je dus hartstikke draaierig van.![]()
OK en de heilige maagdquote:
Dat klinkt al beter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OK en de heilige maagd
*maakt smeert zich vast in voor de trio
quote:
het ligt aan de windrichtingquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die moeilijkheidsgraad.![]()
Maar goed, ik ga even het ijs breken. Wat is het warm he?![]()
Incestquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef TherAngelina het volgende:
Tweelingen!!
En nu fiets ik naar huis, tot zo, ben benieuwd.
quote:
mag ik je zadel zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef TherAngelina het volgende:
Tweelingen!!
En nu fiets ik naar huis, tot zo, ben benieuwd.
Worden die koorknaapjes dan niet jaloers?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ze rooms katholiek zijn mogen ze bij mij komen biechten
Ik zal even wat koude lucht naar je blazen maar ga eerst even m'n tanden poetsen.quote:
Ben jij zo een cold bitch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal even wat koude lucht naar je blazen maar ga eerst even m'n tanden poetsen.
alleen op zondagquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Worden die koorknaapjes dan niet jaloers?![]()
Dat is een pluspuntquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar ik houd wel van schone tanden.
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likkenquote:
Je moet er maar van houden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likken![]()
wees blij dat je geen jurk aan hebt...quote:
mijn lul is roomser dan die van de pausquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likken![]()
gaat ie dat zegguhquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn lul is roomser dan die van de paus
De mijne is romigerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn lul is roomser dan die van de paus
ik was het niet eens met haar opsluiting.... zij redt de mensheid.... let maar op!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
Paris is ook weer vrij las ik....
niet tegen een katholikje beginnen he....quote:
Waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
Paris is ook weer vrij las ik....
Ik vind het maar een....quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was het niet eens met haar opsluiting.... zij redt de mensheid.... let maar op!
Ik snap het ook niet, ik ben het niet eens met haar vrijlatingquote:
ze voelde zich wat slapjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik ben het niet eens met haar vrijlating
Ik wel! Paris is hot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik ben het niet eens met haar vrijlating
ik denk niet dat je naar de helem gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Die domme, talentloze kut moet deaudt.
Ik was ook niet van plan naar helem te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je naar de helem gaat![]()
de helem is mooier dan de hemel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan naar helem te gaan.
Dezequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de helem is mooier dan de hemel hoor![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef Paris_Texas het volgende:
Zometeen hier verder: [SC # 124] 2 helem or not 2 helem
Ow... moest het een nametopic zijn dan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |