GMTAquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Letterlijk wat ik als TT wou gebruiken.
Dan ga ik in bed naar het plafond liggen staren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, ik bookmark die zooi wel even voor morgen ofzo.![]()
Trusten lieve Ian.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, trusten dus.
Ofzo.
Ik doe me over een uur of 3 wel weer melden.![]()
Watskebeurt met de grammatica op Fok. Waarom plots dat 'doe'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, trusten dus.
Ofzo.
Ik doe me over een uur of 3 wel weer melden.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:55 schreef Polonium-120 het volgende:
2 wake the fc_k up or not 2 wake the fc_k up![]()
![]()
![]()
high lekker ding...quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
high lekker ding...![]()
moet weer gaan....![]()
Dat was een goed idee van mij!quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:35 schreef Talitha het volgende:
Misschien moet ik vandaag maar een vrije dag nemen. De vogels zijn inmiddels al wakker.
Mogguhhhhquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was een goed idee van mij!![]()
Morguh!
Nee ik kan je niet meppen, ik ben ook zo stom geweest vanochtend en heb ook betaald.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:55 schreef Talitha het volgende:
Ik moet iets bekennen.Ik heb betaald voor een maandje streams.
![]()
Kan iemand me even meppen?![]()
Ja gaan niet zo bang zijn mootsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Zal ik naar de tandarts gaan of niet......
Wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Zal ik naar de tandarts gaan of niet......
Da's voor video/audio/dvd knutselwerk, niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
good morning![]()
Ian ken jij het progje sonyvegas ?
Na gisterochtend niet meer, ik heb een bepaald persoon geblokt voor mijn pmquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Peet.
Nog bedreigingen mogen ontvangen de laatste tijd?
Ben je geweest ????? SUPERRRRRRRRRRRRRRRR JE BENT EEN KANJERquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
IK HEB HET OVERLEEFD!
Daar gáát de entertainment!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Na gisterochtend niet meer, ik heb een bepaald persoon geblokt voor mijn pm![]()
klopt, super progje !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's voor video/audio/dvd knutselwerk, niet?
Voor jou entertainment, maar die laatste pm was echt heftig, hij begon over me kids. En dat vind ik dus NIET OKE .quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben je geweest ????? SUPERRRRRRRRRRRRRRRR JE BENT EEN KANJER![]()
![]()
![]()
![]()
wat ?????quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
IK HEB HET OVERLEEFD!
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa en Peter, kunnen jullie lekker met elkaar gaan vechten als jullie alle 2 online zijn ?
Lijkt me beter
Staat me iets van bij dat als je avi of mpg wil hebben je niet voor "opslaan" maar voor "exporteren" moet gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klopt, super progje !!!
maar als ik iets opsla wordt het een veg.doc en dat kan ik nergens converteren of loaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |