thxquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat als je avi of mpg wil hebben je niet voor "opslaan" maar voor "exporteren" moet gaan.
Het is maar een gokje hoor.quote:
Ik bemoei me er niet mee, thxquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.
haha hoef je niet te blozenquote:
Komt misschien later wel, ben nu toch te druk om er mee te spelen. Verder heb ik nog 100 vragen die ik je graag op een later moment zal stellen ( technische dingen)quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is maar een gokje hoor.
Als het echt niet lukt kan ik het programma wel even uit de kast trekken om te kijken.
Even quoten hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vecht niet KZ. Ik ben er klaar mee. Heb één opmerking gemaakt die verkeerd is gevallen en wordt afgebrand, maar via pm en in de SC maar ben totnutoe zo wijs geweest nergens op te reageren. Nu val ik nog niemand aan zeg alleen wat in reaktie op IAN.
OEHHHH NAAMGEIL JIJ ???quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even quoten hoor.
Mijn naam staat erin.
Creatief is het mn hobby, maar technisch ben ik niet zo sterk en leer veel. Krijg goede tips, maar moet al doende leren om het toe te passen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
haha hoef je niet te blozenZo dan nu ander onderwerp. Leuke filmpjes van je trouwens.
![]()
Ik zou een film maken over een verbitterd oud mannetjequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
De rel heeft me wel inspiratie gegeven voor een liefdesfilm![]()
![]()
haha mutsssquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
De rel heeft me wel inspiratie gegeven voor een liefdesfilm![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANquote:
Ik ben zojuist klaargekomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
IAN IAN IAN IAN IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IAN
Ik val op oudquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een film maken over een verbitterd oud mannetje![]()
Klasse, zo snelquote:
Oh en ook op jongquote:
Als we nu gewoon eens iets regelen met even en oneven dagen.quote:
Gij spoort niet helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Als we nu gewoon eens iets regelen met even en oneven dagen.
Dan is dit probleem alvast opgelost.
Taltitha..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef Talitha het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik de OP helemaal vergeten ben!![]()
Jij bent ook niet snel tevreden!quote:
Buuf!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Taltitha..![]()
![]()
![]()
hoe kan je dat nou vergeten..
ik vond het vrij vroeg...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf!![]()
![]()
![]()
Heb je gezien hoe laat het was toen ik deze opende?![]()
Achhhhhh waar ben je heen geweest ????quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oei, ik heb weer vanalles gemist zie ik wel...![]()
ben net gesloopt door een groep kleuters die ik begeleide op schoolreis...![]()
goeiemiddag trouwens![]()
Ik ben weer terug, was idd wegquote:
Niemand wil me er iets over vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |