Ik vraag me ernstig af of ze bitterballen hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan bestel je een schaaltje bitterballen bij het café en neem je om 22 uur de warme maaltijd.
*overtuigt: KOM !quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ok, iedereen die hier veel post dan. Zit al op 3.En ik weet nog steeds niet of ik kom. Anders gewoon ff lekker half uurtje op het terras is mischien wel ideetje. Ik zie wel. Of iets of iemand moet mij zo overtuigen dat ik moet komen.
Iig veel succes en plezier.![]()
Dan maakt Renesite een ommetje naar de Kroonquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vraag me ernstig af of ze bitterballen hebben
wiskunde hulp geven of wiskunde hulp krijgen? ik volg nu ook een wiskunde vak en dat ligt me niet echt bepaaldquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu moet ik naar wiskundehulp.weeh. Niet leukig und so.
Hier op wat huh? Hogelands spreek ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Op z'n Hogelands?
"Hier-op-aan-doe!"
krijgen, denk ik, aangezien ze nog op de middelbare school zitquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef fridiot het volgende:
[..]
wiskunde hulp geven of wiskunde hulp krijgen? ik volg nu ook een wiskunde vak en dat ligt me niet echt bepaald
Krijgen idd. (Dyscalculie ---> rekenstoornis. Jajajajaja, een soort dyslexie maar dan met cijfers edquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
krijgen, denk ik, aangezien ze nog op de middelbare school zit.
dat woord las ik een paar dagen geleden al ergens, had er nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Krijgen idd. (Dyscalculie ---> rekenstoornis. Jajajajaja, een soort dyslexie maar dan met cijfers ed)
Nou.. Het is zeg maar: Hierkomen jij!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Hier op wat huh? Hogelands spreek ik niet.En ik snap er ook geen ene reet van.
Bij deze parkeerplaats krijg je een kaart. Die kaart kun je gewoon terug in de paal doen als je niet heoft te betalen. Ben je langer dan 90min. daar geweest, dan moet je eerst betalen , dan weggaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef maok het volgende:
Als dit bord er staat is een parkeerschijf verplicht, met die schijf kunnen ze zien hoe lang je er al staat.
[afbeelding]
Dit staat op de site van Paddepoel:
Is parkeren nog steeds gratis?
Ja, u kunt gratis parkeren bij het winkelcentrum. Na 90 minuten parkeren betaalt u pas 1 euro per uur.
Het zou dus kunnen zijn dat ik z'n schijf nodig heb, ik zal eens kijken of hij in de auto ligt en ander parkeer ik wel een stukje verderop.
En dan m'n zoontje aan de lijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan rijd je niet naar huis maar naar het terras.
Wiets is de alom geadoreerde persoon in dit topic, ze post bijna nooit, maar is wel vaak op meetings. Ze is erg tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef Viking84 het volgende:
En wie is Wiets? Die naam ben ik nog nooit tegengekomen hier.
Soms huil ik 's nachts om jouquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En dan m'n zoontje aan de lijn.
"Papa, waar blijf je nou?"
Ok, nu begin ik nerveus te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Wiets is de alom geadoreerde persoon in dit topic, ze post bijna nooit, maar is wel vaak op meetings. Ze is erg tof
Die heb ik hier nou ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Wiets is de alom geadoreerde persoon in dit topic, ze post bijna nooit, maar is wel vaak op meetings. Ze is erg tof
Dat doet ie idd somsquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat doet ie idd soms.
Maar dan kom ik naar boven, geef een knuffel, zing een liedje en dan slaapt ie verder.
Mn dochtertje, dat is een heel ander verhaal.quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, nu begin ik nerveus te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |