Nana nanana na naquote:Op maandag 18 juni 2007 09:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, het grootste probleem was uiteindelijk dat ik dat liedje pas zo ongeveer nu, op maandagmorgen, weer een beetje uit mijn hoofd heb. Zeker gezien het feit dat iedereen van mijn collega's precies hetzelfde probleem had en het maar bleef zingen..
. Hey, hello, so you're the greatest lover.
.
"LALA LALA LA LALALA ! LALA LALA LA LALALA !"quote:
Dat vind ik dan wel weer lollig.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Patty kwam trouwens op met de gezellige openingskreet: "HALLOOOO HOMOS !"
En gewerkt *grmbl*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef The6thgate het volgende:
erm waarom is het nou zo'n verdomd mooi weer? er moet gestudeerd worden
Twee jaar geleden heb ik mij zonder problemen aangemeld bij een huisarts aan de biltstraat (weet z'n naam zo even niet, maar zit in gezondheidscentrum wittevrouwen).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Q. het volgende:
Weet iemand nog een huisarts die wel patienten aanneemt?
Twee jaar geleden heb ik mij zonder problemen aangemeld bij een huisarts aan de bernadottelaan (weet d'r naam zo even niet, maar zit in gezondheidscentrum kanaleneiland).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Q. het volgende:
Weet iemand nog een huisarts die wel patienten aanneemt?
Je bent kaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben hier op Kanaleneiland ook persoonlijk langs geweest maar zelfs mijn charmes maakten geen verschil.
Pics!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
wie gaat er mee stappen morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |