Nana nanana na naquote:Op maandag 18 juni 2007 09:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, het grootste probleem was uiteindelijk dat ik dat liedje pas zo ongeveer nu, op maandagmorgen, weer een beetje uit mijn hoofd heb. Zeker gezien het feit dat iedereen van mijn collega's precies hetzelfde probleem had en het maar bleef zingen..
. Hey, hello, so you're the greatest lover.
.
"LALA LALA LA LALALA ! LALA LALA LA LALALA !"quote:
Dat vind ik dan wel weer lollig.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Patty kwam trouwens op met de gezellige openingskreet: "HALLOOOO HOMOS !"
En gewerkt *grmbl*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef The6thgate het volgende:
erm waarom is het nou zo'n verdomd mooi weer? er moet gestudeerd worden
Twee jaar geleden heb ik mij zonder problemen aangemeld bij een huisarts aan de biltstraat (weet z'n naam zo even niet, maar zit in gezondheidscentrum wittevrouwen).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Q. het volgende:
Weet iemand nog een huisarts die wel patienten aanneemt?
Twee jaar geleden heb ik mij zonder problemen aangemeld bij een huisarts aan de bernadottelaan (weet d'r naam zo even niet, maar zit in gezondheidscentrum kanaleneiland).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Q. het volgende:
Weet iemand nog een huisarts die wel patienten aanneemt?
Je bent kaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben hier op Kanaleneiland ook persoonlijk langs geweest maar zelfs mijn charmes maakten geen verschil.
Pics!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
wie gaat er mee stappen morgen![]()
Wanneer krijg ik weer een kans?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie gaat er mee stappen morgen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
Is 't droog?
De keuken ziet er niet uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:33 schreef lost95 het volgende:
Iemand enig idee wat er mis is met de volgende woning: Lange Jansstraat. Hartje centrum,80 vierkante meter, 209.000 euro. Toch staat het al zo'n twee maanden te koop.
gewoon onder het bed proppenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muren in de slaapkamer zijn HORROR. Op 80 M2 heb je je kastruimte echt wel nodig, en als je in die hele slaapkamer geen enkele kast kwijt kan, dan heb je wel een probleem.
ladekasten, lades voor onder het bed ?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muren in de slaapkamer zijn HORROR. Op 80 M2 heb je je kastruimte echt wel nodig, en als je in die hele slaapkamer geen enkele kast kwijt kan, dan heb je wel een probleem.
Jij liever dan ik. Voor mij zou dat echt de reden zijn om hier pertinent niet te willen wonen, laat staan om er 210.000 e voor neer te leggen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ladekasten, lades voor onder het bed ?
ladekasten kan prima voor kleding en de rest zet je niet in de slaapkamer lijkt me? maar goedquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Voor mij zou dat echt de reden zijn om hier pertinent niet te willen wonen, laat staan om er 210.000 e voor neer te leggen.
Ik heb met een vriendin in een huis van 70 m2 gewoond. Wij hadden een vlierinkje van 8 m2 ofzo, en die lag helemaal vol met spullen. Echt geen rare dingen. Winterkleren, een stretcher, dat soort dingen. Verder hadden we gewoon allebei nogal wat boeken, flink wat schoenen, kleren, dat soort dingen. In je woonkamer, die bij ons dus ook gewoon niet zo groot was, heb je een eettafel, banken, een tafeltje, servieskast, dat soort dingen, daar is dan toch gewoon geen plek voor stretchers, tassen met winterkleren, schaatsen, naaimachines en/of een tent ?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ladekasten kan prima voor kleding en de rest zet je niet in de slaapkamer lijkt me? maar goed
Het grootste deel van Leidsche Rijn hoort dan ook bij Vleuten-De Meern.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:28 schreef CherryLips het volgende:
het enige echte nadeel aan leidsche rijn is dat het zo'n pokke-eind van het centrum af ligt dat het eigenlijk geen utrecht meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |