Bliksem ontwijken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Undergod het volgende:
Weet iemand waarom er een heli rondjes draait boven het majellapark?
Ja precies, vroeger wist je tenminste zeker dat er een misdadiger ontsnapt was, nu kan het ook Beau zijn in zijn wentelwiekjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
KutBeau.
Waren in een achtervolging met een Joyrider.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Undergod het volgende:
Weet iemand waarom er een heli rondjes draait boven het majellapark?
quote:Joyrijders aangehouden
UTRECHT – Dinsdagmiddag heeft de politie met behulp van een politiehelikopter twee personen aangehouden voor joyriding in een auto.
Tijdens de surveillance zag een agent ter hoogte van de Leidseveertunnel een bestuurder door het rode verkeerslicht rijden. De bestuurder werd door middel van een stopteken gesommeerd zijn auto aan de kant te zetten. Dit deed de bestuurder niet en reed hard weg. De achtervolging werd ingezet. Op het Cremerplein stapten de twee inzittenden uit de vluchtauto en renden weg. Omdat de politiehelikopter in de buurt was werd gevraagd hulp te verlenen bij het zoeken naar de verdachten.
De eerste verdachte werd vanuit de lucht op de Groeneweg gespot en kon worden aangehouden. Het betrof een 15 jarige jongen uit Utrecht. Niet lang daarna werd de tweede verdachte vanuit de lucht gespot. Op de Lindostraat werd de verdachte – 17 jaar uit Utrecht – aangehouden.
De moeder van de 15-jarige jongen kwam later op de avond aangifte doen van joyriding van haar zoon.
Een heel stuk achter de nachtegaalstraat gezien vanaf de Berenkuil. Waar ik dan op uit kijk weet ik nietquote:
Piekenkermis is op de Maliebaan en daar woon ik naast. Dus dat zal het niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef Battlefan het volgende:
Is dat niet altijd met de piekenkermis?
Gisteren in het Julianapark was ook niet echt zonnigquote:Op zondag 15 juli 2007 13:31 schreef The6thgate het volgende:
verdorie dacht ik vandaag toch lekker in het wilhelminapark te gaan liggenzou de zon nog doorbreken?
Ik was om half 2 alweer weg omdat het zo verdomde rustig wasquote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef s0k het volgende:
Was gisternacht weer ouderwets gezellig bij de monzaHeb nog nooit zoveel politie bij elkaar gezien voor 1 inrekening
Rare buren heb jij. Het dondert al een tijdje en dan denken zij van:"Ja, nu is een goed moment om wat vlees op de BBQ te gooien!"?!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef kwib het volgende:
Dat ging lekker los hier. De buren hadden net het vlees op de BBQ gegooid
Die hamburgertjes zijn dus weggespoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |