abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50322398
quote:
Op maandag 11 juni 2007 05:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Op tiefen met christenen, kankergezwel op deze planeet.
Jij bent vrij dom he?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50322885
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:14 schreef plumbum het volgende:
"Als je bedenkt dat God dat allemaal gemaakt heeft, wie ben ik dan om te ontkennen dat hij bestaat."

nominering voor de meest achterlijke beredenering van de hele wereld. ooit.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jij bent vrij dom he?
Hij heeft wel gelijk. Er zijn méér tumoren, (zie Islam), maar daar heeft hij het niet over.
.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:34:13 #53
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_50323324
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Wat zijn er toch een hoop idioten op de wereld.
Het is de beste artiest die Nederland in decennia voort heeft gebracht
Sterker nog, ik krijg rillingen over heel mijn lijf als ik dat kind hoor.
Wat haar persoonlijke voorkeuren zijn doet er toch niet toe?
Ik vind de OP kinderachtiger dan het feit dat zij in een God gelooft.
Een van de beste artiesten die Nederland heeft voortgebracht? Hmmm dat zegt genoeg over de gemiddelde kwaliteit van Nederlandse artiesten dan.

En ik krijg ook rillingen als ik dat mens hoor zingen. 1 liedje is best leuk, maar als ik denk aan een hele cd vol of een concert van dat mens dan krijg ik ook rillingen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 11 juni 2007 @ 15:54:23 #54
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_50334650
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jij bent vrij dom he?
Ach, als je in een samengesteld boek gelooft wat niet beter is dan Mein Kampf, tja,.. dan ben IK waarschijnlijk dom.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_50334972
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ach, als je in een samengesteld boek gelooft wat niet beter is dan Mein Kampf, tja,.. dan ben IK waarschijnlijk dom.
Jij discussieert over dingen waar je geen reet verstand van hebt. Dan ben je dom.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 11 juni 2007 @ 16:05:10 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50335165
God god ( ) wat een puberaal triest geblaat weer hier zeg.

Yolanthe Cabau van Kasbergen is trouwens ook erg gelovig, wisten de rukkertjes dat al?

(en nee, ik ben zelf niet gelovig heur.)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50335407
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Vivi het volgende:
God god ( ) wat een puberaal triest geblaat weer hier zeg.

Yolanthe Cabau van Kasbergen is trouwens ook erg gelovig, wisten de rukkertjes dat al?

(en nee, ik ben zelf niet gelovig heur.)
Moet zij weten, als ze maar niet alles wat ze doet aan het geloof koppelt...
pi_50335693
god bestaat niet1#@$#!

maandag 11 juni 2007 @ 16:18:07 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_50335709
vandaag stond er weer een foto van haar in de metro, nu dat ze aan het signeren was op de EO-jongerendag. Precies waar ze thuis hoort!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 11 juni 2007 @ 16:38:38 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50336560
Snap je dan niet dat ze gewoon die markt aanboort? Daar kan ze nog daadwerkelijk veel cd's verkopen. Optredens verzorgen etc zonder dat er al te veel concurrentie is in dezelfde categorie. Die producers hebben ook wel door dat het voor de 'gewone' puberjeugd niks gaat worden. Een beetje downloaden....doen die....maar optredens zijn daar amper te halen. Je kunt als Nederlands popsterretje niet allerlei andere markten aanboren zoals kleding, films etc zoals die sterren in de VS wel doen. Maa rdie beschikken dan ook over een wereldmarkt.

Goeie keuze dus van ze om haar deze richting op te sturen. En ze zal zelf vast ook wel geloven enzo. Nou mooi meegenomen
pi_50336675
waarom komen gelovige mensen altijd met hetzelfde

jij weet niet waar je over praat

jij gaat naar de hel

god heeft het zo bedoeld

mensen die onverklaarbare dingen in god zoeken

net zoals een leugenaar moeten ze altijd het zelfde verhaal ophangen anders vallen ze uit hun rol en kom je er achter dat geloof een leugen is

jesus was een nep profeet ( net zoals duizende mensen in die tijd , maar alleen omdat duizende andere hem geloofde kon hij zijn verhalen kwijt en mensen verspreiden het omdat ze niet beter weten
mensen : jaja maar jesus heeft wonderen vericht !
mensen in die tijd geloofde dat bliksem twee boten waren in de lucht die tegen elkaar botsten . geeft alleen maar aan hoe makkelijk je in die tijd de held , de profeet , beroemd kon worden.
goed gelovige mensen zijn makkelijk te beinvloeden. omdat jesus vermoordt is gaf hem dat de martelaarshap en werdt hij een held , net zoals al die idioten die zich opblazen voor het geloof. daardoor kreeg hij een status van profeet en zoon van god ...maar van wie heeft hij die gekregen ..? ..juist andere mensen en niet van god

in sprookjes geloof je toch ook niet stomme lamzakken , ook al zit daar een kern van waarheid in .
bijbel ( en alle andere geloofs boeken ) moet je met een korreltje zout nemen . mensen houden eenmaal van over drijven en beeld je in dat de mensen in die tijd geen ene reet wisten van wat wij nu weten , zij schreven wonderen en natuur verschijnselen toe aan goden en andere crap , vergeet niet dat zijn dezelfde lui die zich niet wassen en elkaar met swaarden en botte bijlen te lijf gingen . dus voordat je andere mensen dom noemt.

jij bent degene die in god gelooft

god heeft niks hier mee te maken alleen mensen en zoals altijd slimme mensen die de domme meerderheid manipuleren.

dus wat is er verandered sinds al die tijd

helemaal niks

manipuleren liegen en je geld zakken vullen het zal nooit veranderen.

dat geldt voor elk geloof en alles in deze wereld.

en nu
pi_50336837
SHaron Kips?

Wie is dat?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:23:46 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50357762
Ik geloof zelf ook niet in een of ander sprookjesboek, maar ik vind gelovigen prima zolang ze mij ook respecteren en niks proberen op te dringen. Live & let live.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')