Toch ben ik laatst bij een uitvaart geweest van een jonge vent die van black- en death metal hield, waar in de aula naast de obligate uitvaartmuziek ook wat nummers gedraaid werden uit zijn platenkast. En dat hoorde gewoon bij die jongen, waarom dan niet op zijn crematie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet dat ik er iets tegen heb om aparte muziek te gebruiken (bij ons trouwen werd "nothing else matters" gedraaid in het gemeentehuis) maar op een begrafenis draait de muziek voor je gasten, niet voor jou - maar wel in jouw herinnering. En het lijkt me stug dat je wil worden herinnerd als een idioot.
je begravenis is de laatste activiteit waar JIJ centraal staat en die je nog naar je hand kunt zetten (als de nabestaanders dat respect hebben). die kans moet je grijpenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet dat ik er iets tegen heb om aparte muziek te gebruiken (bij ons trouwen werd "nothing else matters" gedraaid in het gemeentehuis) maar op een begrafenis draait de muziek voor je gasten, niet voor jou - maar wel in jouw herinnering. En het lijkt me stug dat je wil worden herinnerd als een idioot.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:22 schreef Jboog het volgende:
krezip - i would stay
rowwen heze - heilige antonius (soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad)
led zeppelin - stairway to heaven
en voor de vrolijke noot: de zware jongens - alles heeft een eind (en een worst wel 2)
Dat is ook wel een leuk nummer voor je begrafenis.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Hypocrisie - Slippin' Away zou ook een goede toevoeging zijn.
Lijkt me nog al lastig, een nummer horen terwijl je al dood bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef angle het volgende:
ik wil op mijn bergravenis het nummer van live dolphin cry hore!!!!!!
En de helft van de genodigden kan er vanwege een hartstilstand ook bij gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef cafca het volgende:
Ik wil tijdens mijn begrafenis iets van Frans Bauer horen.
Dan ram ik het deksel van mijn kist, en schreeuw: "hee, zet die teringherrie eens uit!"
Lijkt me in ieder geval een uitvaart om te herinneren
Jij hebt wel vertrouwen in hoe mensen over je denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef Relayer het volgende:
Mostly Autumn - Heroes never die
Hoezo? Moet je ergens naar toe?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:12 schreef -skippybal- het volgende:
Maar dan eigenlijk de complete versie. Al denk ik dat 22 minuten iets teveel van het goede is
Maar denk jij dat je nabestaanden ook zo'n zin in een feestje hebben op je begravenis??quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:48 schreef DuTank het volgende:
Ik wil geen sadmakingmusic, maar gewoon lekkere partyknallers. Mijn begrafenis/crematie moet een feest zijn, het moet representatief zijn voor mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |