Nee, maar ik neem aan dat Highway to Hell jouw goedkeuring dan ook wel kan verdragenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:07 schreef thedeedster het volgende:
Heeft iemand al "hell ain' t a bad place to be" van AC/DC genoemd?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef Risht het volgende:
Normaal - Ik bun moar een envoudige boerenlul
quote:ACDC - Highway to hell
System of a down - Lonely day
raare keus voor zommigen misch maar om nou die standaart muziek te draaien kan niet, gewoon een paar nummers die ik zelf goed vind.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:36 schreef harrypiel het volgende:
[..]
020 laat zich weer eens van zn trieste en kortzichtige kant zien
» Er is al twee eeuwen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:06 schreef Dnoize het volgende:
Doe mij maar een potje tyfusherrie
Ik ken ook iemand die wilde Spinvis-Astronaut, opzich is dat ook wel een sterke keuze...quote:
Niet, wat nou als je vraagt aan de mensen je te onthouden hoe je was en als je nou een heel gezellig persoon was kan het best een gezellige begravenis worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou, op mijn begranis moet wel gejankt worden. Als mensen lachen op je begrafenis, heb je iets fout gedaan in je leven!
Dat verdient niemand, mensen doen dat gewoonquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef zatoichi het volgende:
Ik verdien het om voor gehuild te worden! (iedereen toch?)
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef venomsnake het volgende:
Norah Jones - Somewhere Over The Rainbow
Beth Nielsen Chapman - Say goodnight, not goodbyequote:And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
Remember that you were a friend of mine
En voor de mensen die heel stoer roepen dat er op hun begrafenis "gefeest moet worden", gebruik je verstand eens. De mensen komen om je rouwen en zijn ECHT niet in de stemming voor een feestje. Een beetje gepaste muziek (tenzij een heel jong iemand of iets van eigen hand) is wel zo normaal.quote:I'll be right by your side
Say goodnight not good-bye
Doe mij Don't Look Back In Anger maar, iets toepasselijkerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Oasis - Live forever. Hell yeah
toch al twee keer meegemaakt dat er na de begrafenis/respectievelijk crematie geen koffie met cake in een zaaltje was maar dat het in de kroeg verder ging zonder koffie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef SadKingBilly het volgende:
En voor de mensen die heel stoer roepen dat er op hun begrafenis "gefeest moet worden", gebruik je verstand eens. De mensen komen om je rouwen en zijn ECHT niet in de stemming voor een feestje. Een beetje gepaste muziek (tenzij een heel jong iemand of iets van eigen hand) is wel zo normaal.
Niet dat ik er iets tegen heb om aparte muziek te gebruiken (bij ons trouwen werd "nothing else matters" gedraaid in het gemeentehuis) maar op een begrafenis draait de muziek voor je gasten, niet voor jou - maar wel in jouw herinnering. En het lijkt me stug dat je wil worden herinnerd als een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |