is exact hetzelfde als Brian en Amandaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
huub is weer aardig tegen amanda; ik snap het niet!
Jaap is nog aan het bijkomen van Jensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio moet gauw in actie komen,anders zakt hij weer diep.
jahaa Eindelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het vast fout gegaan. Ik zou het nog een keer doen
Heb je al van je prijs gebruik gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
jahaa Eindelijk.(Cos)
Nou ik bleek maar 035 cent beltegoed te hebben. Hoveel kost een smsje? 60 cent? heb net maar even op-gewaardeert
Ga het zo nog eens doen![]()
60 cent? noekjeeeeeeeeeeeeee..........sms evenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
jahaa Eindelijk.(Cos)
Nou ik bleek maar 035 cent beltegoed te hebben. Hoveel kost een smsje? 60 cent? heb net maar even op-gewaardeert
Ga het zo nog eens doen![]()
Ja, wie wie wie??quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
60 cent? noekjeeeeeeeeeeeeee..........sms even![]()
Ik moest ook om haar lachen..........ze kon Jaap niet aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat ze leuk was om naar te kijken bij Jensen.
vergeet de Homo''s niet,.. kan me niet voorstellen dat die Blij zijn met Erica als hun uithangbord!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
Snappen ze niet dat ZIJ degene zijn die Antillianen, Moslims etc.. een slechte naam geven en in een hokje plaatsen.
Hij voelt zich eindelijk een keer de winnaar. Voor het eerst in 7 maanden tijd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef 2live het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen; maar wat is brain weer aan het lachen in zijn uppie
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Eric homo's in elkaar rost met een fietsketting? Helemaal het ziekenhuis in? En dan de nietsvermoedende echtgenote opbellen? Als toefje slagroom op je gruwelijke daad? Bloed op je netvlies en dan genieten? Maakt mij niet uit hoor, maar ik vond Huub mooi piano spelen voor zijn liefje Lieke. Voor tijdens en naspel. Tijdens het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Huub die verpleegkundige behandelde?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
Snappen ze niet dat ZIJ degene zijn die Antillianen, Moslims etc.. een slechte naam geven en in een hokje plaatsen.
wie is mr humpiesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef RSie het volgende:
[..]
je krijgt automatisch flashbacks van Mr. Humphries![]()
Dat is het begin van een psychose.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef 2live het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen; maar wat is brain weer aan het lachen in zijn uppie
Je bedoelt dat alle Antillianen, Moslims etc. zijn zoals zij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
Je vergeet vaak de generatiekloof hier...dat was met ABBA ook al zo....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Are you being served?
Wordt u al geholpen?
Ik dacht dat jij altijd zo goed luisterde? Dan heb je vast wel gehoord van Amanda en Natasia zeiden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alle Antillianen, Moslims etc. zijn zoals zij?
OKEE!
Ku je ook nog eventjes die etcetera benoemen? Alleen ter voorkomng van misvrstanden natuurlijk.
ken het nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Are you being served?
Wordt u al geholpen?
May he rest in peacequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef RSie het volgende:
[..]
uit de comedyserie Are you being served.
[afbeelding]
Amanda is je dankbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Boeit niet..jij mag kiezen...ik volg wel![]()
Echt waar? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Eric homo's in elkaar rost met een fietsketting? Helemaal het ziekenhuis in? En dan de nietsvermoedende echtgenote opbellen? Als toefje slagroom op je gruwelijke daad? Bloed op je netvlies en dan genieten?
tis een schandequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
HOe durft die Natasia Jaap Dik te noemen...
Ja hij is dik, maar zij lijkt wel hoogzwanger.
Hij vond het ook een slimme actie van brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef Liess het volgende:
Brian zit weer te slijmen bij Jaap, en Jaap laat het toe??
Jezus, wat is DAT??? Dat was een reactie van iemand die niet kijkt... Het ging niet over Jaap, die was wel lachen. Erg smerig, maar lachen. Maar over Amanda..... pffffff. ( ze was ook wel erg... snollerig om het zacht te zeggen. Goedkope stoephoer?)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat ze leuk was om naar te kijken bij Jensen.
Je vergeet ook nog datquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Eric homo's in elkaar rost met een fietsketting? Helemaal het ziekenhuis in? En dan de nietsvermoedende echtgenote opbellen? Als toefje slagroom op je gruwelijke daad? Bloed op je netvlies en dan genieten? Maakt mij niet uit hoor, maar ik vond Huub mooi piano spelen voor zijn liefje Lieke. Voor tijdens en naspel. Tijdens het spel.
De verpleegkundige, die potloden in urinebuizen de beeldbuis binnenbracht, was best aardig volgens Huub. Jammer alleen dat hij kwam om het Eric naar de zin te maken. Want het is de bedoeling dat Eric oprot.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Volgens mij moet Brian gewoon huilen maar dat probeert ie te verbergen door hysterisch dom te lachen.
heeft hij wel verteldquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vraag me af of het echt waar is. Iemand?
Er waren maar 14 reactie's toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog datric, inmiddels tussen de 800 - 1000 mannen gehad, van al zijn dates een 19 jarig jongetje koos.
Wat is het hele verhaal dan want ik ben nu ook wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is ook niet waar. Zo flauw om halve verhalen te vertellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Meganog het volgende:
Is deze opgeklopte vrolijkheid een voorbode van een para aanval van Brian?
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je al van je prijs gebruik gemaakt?
ik hoef er alleen niet om te lachen , wat treurigquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Brian nu![]()
![]()
... Dit is een nieuw dieptepunt voor hem .
Wat was de actie van Brian dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond het ook een slimme actie van brian
Er ligt een lijk op het dakquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mogen ze niet naar buiten van achter
Ik hoop het , maar zodra dat gebeurt wordt Brian beschermd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Meganog het volgende:
Is deze opgeklopte vrolijkheid een voorbode van een para aanval van Brian?
Ja is echt waar...en hij is er nog trots op ook...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is er heel trots op, en heeft het al meerdere keren verteldquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en?quote:
DENK DAT HET OVER IS MET HET BESCHERMEN OMDAT ZE HET NU VAN ZIJN WINST AF KUNNEN HALEN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar zodra dat gebeurt wordt Brian beschermd.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Brian nu![]()
![]()
... Dit is een nieuw dieptepunt voor hem .
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian is hyper en denkt dat hij nu wel iedereen meekrijgt in zijn anti-Huub groep. Jaap hoort het volgens mij gewoon aan en lacht een beetje mee.
dream onquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef RSie het volgende:
[..]
DENK DAT HET OVER IS MET HET BESCHERMEN OMDAT ZE HET NU VAN ZIJN WINST AF KUNNEN HALEN.
xcuus,.. sorry voor Caps.
maar ik mag toch hopen dat ze vanaf nu altijd alles in beeld laten en we geen streamlocks krijgen!
Palma is vermoord en straks komt De Cock met Cee Oo Cee Kaa om het op te lossen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Serieus? Wie dan want ik zie alle miljonairs nog? Is het iemand van achter of het personeel?
en nou eens kijken hoe slim Jaap is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert echt weer bij Jaap aan te pappen nu.... Aanvallen op het moment dat Huub even zwak staat dus.
Dat grapje werd net gemaakt toen zij vroegen waarom er iemand op het dak stond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Serieus? Wie dan want ik zie alle miljonairs nog? Is het iemand van achter of het personeel?
Dat Huub helemaal niets meer is, iedereen kwijt is en alleen die sekshoer nog heeft. En hij zei dat echt op een totaal doorgeslagen hoog toontje.quote:
Jaap gaat geheel zijn eigen weg en banjert tussen de groepjes door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluiten
Hij behoorde eerst hij dat groepje weet je nog?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluiten
Jij vindt het halve verhalen toch? Wil je dan het hele verhaal vertellen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nog even elkaar opjutten en Erik is een potenrammer.
je moet nog wel zeggen waarmee..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Palma is vermoord en straks komt De Cock met Cee Oo Cee Kaa om het op te lossen..
ik denk dat de butler het heeft gedaan...![]()
Het is natuurlijk nooit slim om Sint Huub f te vallen omdat.....quote:
Hij had met zijn moeder afgesproken dat ze hem zou bellen als er een actie tegen hem aankwam ofzo..quote:
ja hequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij vindt het halve verhalen toch? Wil je dan het hele verhaal vertellen?
itsme, wat leuk joh!!![]()
Snap er gewoon niks meer van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
Jaap kiest een keer niet publiekelijk voor Huub, gelijk schiet Brian naar Jaap toe.
Terwil de log van Jaap alleen maar hem helpt en Huub niet schaad.
Huub op dit moment er als enige voor zorgt dat jaap er niet uitvliegt misschien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit slim om Sint Huub f te vallen omdat.....
Help me ff.
Die vind het wel ff prachtig, want hij wil op 1, vandaar ook die anti-huub post op zijn blogquote:
Na dat fimpje gezien te hebben van die gitaar denk ik ook dat ze beter in de gaten krijgen hoe ze hem kunnen pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik de Tiensite lees, en Eric en Natasia hoor babbelen, is mijn conclusie dat Huub zwaar op verlies staat.
O en dat mag dus allemaal?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had met zijn moeder afgesproken dat ze hem zou bellen als er een actie tegen hem aankwam ofzo..
Hij hoeft niet eens op te nemen, maar weet dan dat er iets aankomt
Jouw conclusies zijn ook beroemd en berucht hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik de Tiensite lees, en Eric en Natasia hoor babbelen, is mijn conclusie dat Huub zwaar op verlies staat.
[afbeelding]
Brian, handen vrij.
Had je geen extensions en een pot vet kunnen krijgen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
ja heStom Ik was het helemaal vergeten te vertellen.
![]()
misschien talpa mailen en bedanken?
Maar ik ben zo boos omdat ze dit te gekke programma hebben verneukt.![]()
kinkyquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
gewurgd met de pruik van Natrasha....![]()
Ik ga het filmpje ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Na dat fimpje gezien te hebben van die gitaar denk ik ook dat ze beter in de gaten krijgen hoe ze hem kunnen pakken![]()
Jaap wil idd ten koste van alles op die eerste plaats komen. Hij zei de vorige keer al uit kwaadheid dat hij met de terror zou stoppen omdat hij weer niet zo veel procenten had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vind het wel ff prachtig, want hij wil op 1, vandaar ook die anti-huub post op zijn blog
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja is echt waar...en hij is er nog trots op ook...![]()
Misschien wisten ze het niet, dan is het weer niet zo slim om het nu te vertellenquote:
Hallo, hoe noem je iemand die een man met een gezinsleven en vrouw op de achtergrond in elkaar rost dan? Eric himself heeft de man met zijn eigen blote handjes helemaal het ziekenhuis ingerost en heeft daarna de vrouw van die man doodleuk opgebeld om haar te melden dat ze haar man in het ziekenhuis kon terug vinden. En oh ja, hij was een homo! Om het laatste beetje huwlijk ook meteen maar om zeep te helepen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nog even elkaar opjutten en Erik is een potenrammer.
Ik lees dit letterlijk bij het 'nieuws'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw conclusies zijn ook beroemd en berucht hier
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Had je geen extensions en een pot vet kunnen krijgen?
Af en toe is hij idd wel een beetje kinderachtig, weet je nog dat hij wou staken omdat hij het niet met de redactie eens was?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap wil idd ten koste van alles op die eerste plaats komen. Hij zei de vorige keer al uit kwaadheid dat hij met de terror zou stoppen omdat hij weer niet zo veel procenten had.
was dat wat Lieke bedoelde met over 20 minuten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef rooie3 het volgende:
Moeten ze in nette pak op de bank.
hehe,.. in elkaar geslagen door Ericquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hallo, hoe noem je iemand die een man met een gezinsleven en vrouw op de achtergrond in elkaar rost dan? Eric himself heeft de man met zijn eigen blote handjes helemaal het ziekenhuis ingerost en heeft daarna de vrouw van die man doodleuk opgebeld om haar te melden dat ze haar man in het ziekenhuis kon terug vinden. En oh ja, hij was een homo! Om het laatste beetje huwlijk ook meteen maar om zeep te helepen.
Oh ja, dan heb ik het niet over de talloze kinderen waar Eric zich seksueel mee bevredigde of de verkrachting en belastering van Huub? De aanranding van Nicolaas?
Je mag je best aangetrokken voelen tot deze jongen hoor, maar hij heeft wat problemen rondom macht?
Wat? Inderdaad slim.... het zal het einde zijn van de collectcall....quote:
Dat denk ik dus niet. Volgens mij heeft Eric Huub nooit echt gemogen. Hij keurde ook heel veel acties van Huub af. Eric was alleen maatjes met Huub omdat hij op die manier zeker was en niet uit te worden gestemd. Nu Huub de vriendschap heeft verbroken is hij onmiddellijk begonnen met slijmacties richting Amanda en Natasia.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef RSie het volgende:
en toch is Erica niet gelukkigdenk dat ie stiekem zijn maatje mist.
ja maar dat koste haar cp's Op deze manier kost het niets voor brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien wisten ze het niet, dan is het weer niet zo slim om het nu te vertellen![]()
Maar ach, ilona werd toen ook gebeld en werd verteld wie haar spullen had vertopt dacht ik...
Volgens mij moeten er nog meer opnamen voor de promo van dat voetbalprogramma gemaakt worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
was dat wat Lieke bedoelde met over 20 minuten?
Ja hoorde het niet echt goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
was dat wat Lieke bedoelde met over 20 minuten?
oh wat zijn we grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan ook haast niet als je in 2006 geboren bent...![]()
Dat vertelde hij dan ook trots aan jaap en die vond het ook slimquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar dat koste haar cp's Op deze manier kost het niets voor brian
Ja, echt wel. Ik heb daar wel respect voor. Eerst vond ik haar gewoon wel aardig maar nu vind ik haar echt sterk. Verbaal maar ook qua karakter. Die heb je echt niet zo 123. Ik denk dat zij één van de sterkste is van het huis. Zij lijkt niet te raken. Ze blijft beheerst en koel. Ik vind het knap. Ze wordt echt behoorlijk aangepakt maar ze blijft rustig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Lieke is verdomme ook een bikkel hoor.
Ik vat het even samen: Erik is een potenrammer en een pedofiel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hallo, hoe noem je iemand die een man met een gezinsleven en vrouw op de achtergrond in elkaar rost dan? Eric himself heeft de man met zijn eigen blote handjes helemaal het ziekenhuis ingerost en heeft daarna de vrouw van die man doodleuk opgebeld om haar te melden dat ze haar man in het ziekenhuis kon terug vinden. En oh ja, hij was een homo! Om het laatste beetje huwlijk ook meteen maar om zeep te helepen.
Oh ja, dan heb ik het niet over de talloze kinderen waar Eric zich seksueel mee bevredigde of de verkrachting en belastering van Huub? De aanranding van Nicolaas?
Je mag je best aangetrokken voelen tot deze jongen hoor, maar hij heeft wat problemen rondom macht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |