tis een schandequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
HOe durft die Natasia Jaap Dik te noemen...
Ja hij is dik, maar zij lijkt wel hoogzwanger.
Hij vond het ook een slimme actie van brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef Liess het volgende:
Brian zit weer te slijmen bij Jaap, en Jaap laat het toe??
Jezus, wat is DAT??? Dat was een reactie van iemand die niet kijkt... Het ging niet over Jaap, die was wel lachen. Erg smerig, maar lachen. Maar over Amanda..... pffffff. ( ze was ook wel erg... snollerig om het zacht te zeggen. Goedkope stoephoer?)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat ze leuk was om naar te kijken bij Jensen.
Je vergeet ook nog datquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Eric homo's in elkaar rost met een fietsketting? Helemaal het ziekenhuis in? En dan de nietsvermoedende echtgenote opbellen? Als toefje slagroom op je gruwelijke daad? Bloed op je netvlies en dan genieten? Maakt mij niet uit hoor, maar ik vond Huub mooi piano spelen voor zijn liefje Lieke. Voor tijdens en naspel. Tijdens het spel.
De verpleegkundige, die potloden in urinebuizen de beeldbuis binnenbracht, was best aardig volgens Huub. Jammer alleen dat hij kwam om het Eric naar de zin te maken. Want het is de bedoeling dat Eric oprot.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Volgens mij moet Brian gewoon huilen maar dat probeert ie te verbergen door hysterisch dom te lachen.
heeft hij wel verteldquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vraag me af of het echt waar is. Iemand?
Er waren maar 14 reactie's toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog datric, inmiddels tussen de 800 - 1000 mannen gehad, van al zijn dates een 19 jarig jongetje koos.
Wat is het hele verhaal dan want ik ben nu ook wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is ook niet waar. Zo flauw om halve verhalen te vertellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Meganog het volgende:
Is deze opgeklopte vrolijkheid een voorbode van een para aanval van Brian?
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je al van je prijs gebruik gemaakt?
ik hoef er alleen niet om te lachen , wat treurigquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Brian nu![]()
![]()
... Dit is een nieuw dieptepunt voor hem .
Wat was de actie van Brian dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond het ook een slimme actie van brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |