Ja joh, ze schrok zich kapot en ik was zo boos en opgefokt dat het me niets had uitgemaakt moet ik zeggen. Ik ben dat gebler gewoon spuug en spuugzat, vooral omdat het er gewoon steeds meer op lijkt dat het een machtsstrijd is, zij is de baas en zo werkt het (natuurlijk) niet. Maar goed, ze is nog steeds stil, en mocht ze nou vannacht wakker worden, dan moet ze maar in ons bed ff verderslapen, dat streng zijn komt dan nog wel, ik wil eerst weer een ritme bouwen. Ze slaapt 's middags ook vaak niet nu, het is gewoon helemaal zoek, dus maar even zien hoe of wat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Vicky het volgende:
oehh Fuente, hoop dat het helpt dat boos worden!
Ben op Amber ook een keer boos geworden toen ze niet wilde slapen en dat hielp toen ook!
Nee, maar dat ga ik nu wel meteen ffies doen! Thnx voor de tipquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef E.T. het volgende:
Fuente, heb je dit topic wel eens gelezen? De strijd om het slapen - dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop