abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:01:08 #1
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50175217
Dreumesjes:

07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie

Vorig deeltje: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 9

Ik kwam er net pas achter dat ik hem gesloten had.
Mijn laatste post was: Kim heeft vandaag van 14.30 t/m 17.30 geslapen.
Ben benieuwd of ze straks wel wil eten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lois op 08-07-2007 18:16:59 ]
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:15:32 #2
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50175948
Kim is wat ziekjes. Ze heeft amper gegeten. En had 19.15 flinke diarree. Zielig. Ze heeft nu eventjes geslapen, maar krijst nu als een gek. Komt vast door het rare weer ofzo. Gelukkig heeft ze wel genoeg gedronken vandaag.
pi_50177804
Zoooo ik ben pissed!! Amber was vandaag bij mijn ouders en ze was aan het speln in de speeltuin. Daar zaten een paar van die opgeschoten ventjes een peuk te roken. Als ie op was schoten ze m weg zonder uit te maken. Dus mijn moeder had gevraagd of ze m aub in de put wilde gooien. Ja zeiden ze maar daarna schoten ze m dus weer weg. Amber ws te snel en pakte een (blijkbaar nog) brandende peuk op en verbrandde haar handje dus. Mijn moeder werd boos op die mannetjes. Nou had er eentje gezegd, dan doe je toch gewoon even haar handje onder de kraan. Mams werd nog bozer en kreeg toen nog ff een grote bek van die mannetjes na... Mijn vader is nog naar de speeltuin teruggegaan maar de daders waren al gevlogen. Michel had het niet moeten zien zei ie.. en ik ook niet...

Eenmaal thuis hebben we lekker gespeeld op het balkon en Amber kreeg de bus poedersuiker te pakken en dat vond ze natuurlijk wel heel erg interessant. Zij strooien met de poedersuiker en lachen joh.. Ze was helemaal wit
Daarna moest ze naar binnen, ik deed de deur voor haar dicht, ze viel en ja hoor, bloeden..... volgens mij was het een tand door dr lip.

Toen in bad en huilen natuurlijk wawnt die verbrandde plek deed zeer. Er zaten ook 2 blaartjes op haar handje. Heb even de HAP gebeld en we mochten een zalfje komen halen. 2x per dag zalf op dr hand doen, afdekken met een gaasje en dan verbandje eromheen. Zodra het gaat ontsteken direct naar de huisarts vanwege infectiegevaar..

Het was me een dagje wel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50178923
Hopelijk knapt Kim snel op

Sjeetje Vicky, kan me indenken dat je pissig bent! Hallo zeg, dat DOE je toch ook niet? Wat een idioten! Ach arm meiske, zit d'r niet mee vandaag he? Een dikke zoen voor d'r

Sara wou net (weer) niet slapen, en ik werd zooo boos dat ik tegen d'r geroepen heb dat als ze niet als de donder ging slapen dat ze dan de hoek in ging.... Daar schrok ze wel van, ze snikte 1 keer 'nee' en ging toen liggen en ik heb d'r niet meer gehoord! Pfff hopelijk zet het nu door...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50179328
oehh Fuente, hoop dat het helpt dat boos worden!
Ben op Amber ook een keer boos geworden toen ze niet wilde slapen en dat hielp toen ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50179556
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Vicky het volgende:
oehh Fuente, hoop dat het helpt dat boos worden!
Ben op Amber ook een keer boos geworden toen ze niet wilde slapen en dat hielp toen ook!
Ja joh, ze schrok zich kapot en ik was zo boos en opgefokt dat het me niets had uitgemaakt moet ik zeggen. Ik ben dat gebler gewoon spuug en spuugzat, vooral omdat het er gewoon steeds meer op lijkt dat het een machtsstrijd is, zij is de baas en zo werkt het (natuurlijk) niet. Maar goed, ze is nog steeds stil, en mocht ze nou vannacht wakker worden, dan moet ze maar in ons bed ff verderslapen, dat streng zijn komt dan nog wel, ik wil eerst weer een ritme bouwen. Ze slaapt 's middags ook vaak niet nu, het is gewoon helemaal zoek, dus maar even zien hoe of wat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50179928
ja inderdaad. Eerst even ritme opbouwen, beginnen met het inslapen en daarna weer verder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:50:05 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50180221
Fuente, heb je dit topic wel eens gelezen? De strijd om het slapen - dagboek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50180598
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef E.T. het volgende:
Fuente, heb je dit topic wel eens gelezen? De strijd om het slapen - dagboek
Nee, maar dat ga ik nu wel meteen ffies doen! Thnx voor de tip
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:22:57 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_50181835
Waarom niet volhouden en eventueel vannacht wéér boos worden om te laten zien dat het je menens is, Fuente? Ik denk dat ik dat weer zou doen indien nodig, anders moet je hier misschien 2 keer doorheen. Hopelijk is het niet nodig en slaapt ze de hele nacht lekker door. (Maar vooral doen waar je je goed bij voelt hoor!)

Arme Amber, brandwondjes doen altijd gemeen pijn. De foto's zien er wel heel erg leuk uit!
Kim, snel opknappen hoor!

Tobias werd vorige week ziek. Keelpijn, koorts, veel slapen echt goed ziek. De huisarts dacht aan een virusje met een keelontsteking(kje) en hij moest met een paar dagen weer opknappen. Zaterdag werd hij wakker met allemaal vlekjes, heeft'ie de 6e ziekte te pakken! Gelukkig is hij sinds gister wel weer helemaal vrolijk en behalve dat hij nog héél erg veel slaapt is hij er weer bijna overheen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:25:14 #11
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50181959
Vicky, logisch dat jullie kwaad zijn! Zielig hoor! Hoop dat de zalf snel helpt.

Fuente, ik hoop dat Sara lekker doorslaapt. (en Kim ook)
pi_50182357
Ah goss.... Ambertje!!
Nou die "jochies" zouden voorlopig ook niet bij mij in de buurt hoeven komen... denk dat ze dan een verbandje en een zalfje kunnen halen voor het opervlak van hun lompe hoofd...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_50183166
Jelief, fijn dat ze weer opgeknapt is. Ze kunnen inderdaad wel erg snel afvallen he? Gelukkig halen ze de schade ook net zo snel de schade weer in en moeten de klittebandstripjes weer op de gebruikelijke plek!

Beterschap Kim!

Dat is goed nieuws Fuente! Tja... boos worden stond nog niet in je lijstje he! Nu hopen dat ze lekker doorslaapt.

Tinka heeft afgelopen nacht van 21.00 tot 6.20 doorgeslapen! Haleluja! Ik sta versteld, gewoon 2 voedingen in 1 keer overgeslagen, komt het toch nog allemaal goed! Nou hopen dat ze dit blijft doen!
Owja... en ze kan zelf op de bank klimmen... daar ben ik dan weer wat minder gelukkig mee... En dat oefenen met lopen aan een vinger wordt ook wat vermoeiend de hele dag...
pi_50184218
hoera voor tinka! en voor mammietje! (en haar nu ook snel leren hoe ze weer van de bank af moet klimmen!)
pi_50189702
Sara heeft de hele nacht geslapen, tot 6:30! Zou ze dan echt zo geschrokken zijn? Ik hoop het, want we zijn d'r helemaal klaar mee

Saffier, gelukkig is Tobias weer opgeknapt
Op zich heb je een punt hoor, maar gelukkig heeft ze doorgeslapen

Mammietje, wat heerlijkdat Tinka zo goed geslapen heeft En wat knap van de bank
Echt zo boos worden als gisteravond hebben we inderdaad nog niet gedaan, wel boze toon enzo, maar echt echt boos niet, en dat was ik gisteravond wel ja
Sara
Merel
Ukje
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2007 @ 08:30:29 #16
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_50190395
Sara heeft geslapen tot 6.30

(en danst nu lekker op K3)
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_50193010
De haren gaan me overeind staan van het verhaal van Amber Vicky! Grrrrr! Ik zou die jongens echt nog eens flink aanspreken.. Het zal heus niet de laatste keer zijn geweest dat ze daar zaten.
Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:45:19 #18
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50193580
Een kus voor Amber en een schop voor die nare jongens.
Hoera voor doorslapers Sara en Tinka
Nog een kus voor Tobias.

Emma heeft (zie topic) rare mosterdgele afscheiding in haar plasluier, we moeten urine opvangen en bij de dokter langsbrengen om te onderzoeken of ze een ontsteking heeft
Verder gaat het weer nog wat beter,Gisterochtend wilde ze naar buitenmaar na twee keer van de glijbaan was het wel weer klaar en heeft ze verder bijna de hele dag geslapen.
Vanacht leek ze wel een babytje, ze kwam om de drie uur om te drinken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:54:16 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50193885
Vicky ik zou ook ziedend zijn hiir
mwwwoaaaahh van Arwen

Tinka

hoe is het met kleine merlijn icicle?

tobias wordt maar heel snel echt helemaal beter

jelief wat gek
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50196882
a gossie Emmatje toch! Wordt maar snel beter

Saartje wat goed!!

Mijn kind ging vanmorgen heel lief slapen maar naar een klein uurtje werd ze al weer wakker.. terwijl ze normaalgesproken 3 uur slaapt.. Nou ik snap wel waarom ze wakker was... Mega volle poepluier..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:37:39 #21
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50209981
We hebben van elf tot half vier achter Emma aan gelopen en in de gaten gehouden of ze ging plassen maar nee... Uiteindelijk de assistente gebeld en een uurtje later zaten we bij de dokter. Hij wilde wel even in de luier kijken. Ik deed de luier open en hij zei: "oh ik zie het al een schimmel". En het paard van sinterklaas zat er echt niet hoor! Maar goed we hebben een creme-pje en moeten smeren.
Emma is inmiddels weer lekker aan het spelen en heeft weer praatjes. Morgen hou ik haar nog lekker thuis (dus niet naar het kdv. Volgende week doen we alles weer gewoon.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:44:08 #22
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_50214135
Hè bah, een schimmel, ik hoop dat ze er zelf niets van merkt, Jelief. Het kan zo verschrikkelijk jeuken, ik duim dat ze daar geen last van krijgt!
Vicky hoe is het met de brandblaartjes?
Fuente dat is wel een waard! Hopelijk vannacht gewoon weer lekker doorslapen!
Tinka wat ga je hard! Klimmen én zo lekker slapen, hou vol hoor! En Sara ook al, wat heerlijk! Is met Kim alles weer goed Ingrid?
Tobias was net ontzettend moe, hij heeft overdag een slaapje gemist dus was het wel logisch. Om 18.00 uur lag hij al in bed en nu ligt hij te spelen en te zingen! Het klinkt zo
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:45:34 #23
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50214200
Wat is het onwijs kloteweer! Kim is helemaal van slag. Tis ook zo benauwd bah. We proberen al een uur om Kim te laten slapen. Djeez kan al 4 nachten amper slapen en is daardoor extra prikkelbaar.

Wat wel leuk was vanmiddag dat Kim telkens kwam knuffelen en zoengeluidjes maakte. Ook is ze aan het oefenen op de O. Oooooooom jaaaaa, ooooooooooop jaaaa. Echt schattig. En ook gewoon oooooo! En dan giechel giechel.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:47:18 #24
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50214275
Ik hoop dat Emma snel van de schimmel af is!

Klinkt lief Saffier. Hier gaat alleen sirene Kim af.
pi_50214927
Hihi lief Saffier!!

Oeh, een schimmeltje, Vervelend! Hoop dat Emma er snel vanaf is!

Met de blaartjes gaat het wel goed. Ze zijn niet meer zo "dik" als gister, meer rozig. Had gisteravond een gaasje erop gedaan met een verbandje eromheen. Ging voordat ik ging slapen nog ff kijken of ze geen koud handje had. Ik voelen, maar voelde niets. Licht aangedaan.. had mevrouw 'm gewoon af gedaan
Vanmorgen weer gaasje en die heeft een uur gezeten. Toen naar bed toe. Normaal slaapt Amber dus best goed, maar vanmorgen niet. Na een uur was ze wakker, maar ja, dr luier zat vol!

Vanmiddag visite gehad van p_iglet en toen die weg was Amber naar bedje gebracht. Ze heeft ruim 2 uur geslapen. Daarna SUPERGOED gegeten. Rijst, doperwtjes en snoeptomaatjes. Toen in bad, niet gillen, geen pijn gelukkig. Weer gaasje en die heeft ook weer een uur gezeten!'
Uiteindelijk lag Amber iets voro half 9 in bedje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')