Mij was de post van Petra (ik werk, ik ben sterk) ook al opgevallen en niet in positieve zin...quote:
Maar wat heeft dit in jezusnaam met gehandicapten en transporteren naar Dachau te maken!?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
Mij was de post van Petra (ik werk, ik ben sterk) ook al opgevallen en niet in positieve zin...![]()
A. Dit was een COS, en ik was een SC aan het maken en zag pas na enteren dat jij deze gemaakt had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[Walgelijk trouwens, dat Leandra gewoon deze SC negeert.
En ik lees dat ze ook nòg steeds niet door heeft dat het wel degelijk ergens over gaat.
Ik krijg hier werkelijk HBB visioenen bij.
Dat beslist de moderatie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
A. Dit was een COS, en ik was een SC aan het maken en zag pas na enteren dat jij deze gemaakt had.
B. Je wilde graag uit de OP en ik heb dat in de Wiki gedaan, vervolgens ga je zelf een SC openen met daarin "heel grappig" het plaatje van Petraa verwijderd??
C. Er ontbreekt nogal wat aan je OP, dus ik zie weinig reden deze SC met een COS naam als SC te beschouwen.
Waar stel ik dat ik wel de dienst uitmaak??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat beslist de moderatie.
Ik heb hier inmiddels melding van gemaakt, dus bereid je er maar op voor dat dit de volgende SC wordt.
Jij bepaalt hier de dienst niet, omdat je toevallig duizenden NIET kwaliteitsposten op je naam hebt staan.
Okay, er moet geloof ik nog een balk onder: wacht ff.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Als dit 'm gaat worden verzoek ik Peter6000 bij deze om nog even de OP in orde te brengen.
Vergeet de heel flauw verwijderde avatar van Petraa ook niet....... en het © Leandra stukje....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, er moet geloof ik nog een balk onder: wacht ff.![]()
je hebt er een stilleven van gemaakt...quote:
Welke dan ?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
liefde verwarring, gemaakt nav verwijdering Peter en plaatsing naast Demins![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hee Pullup !
Is het bekend dat het filmpje na 10 seconden stopt, of hoort dat zeg maar juist zo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
liefde verwarring, gemaakt nav verwijdering Peter en plaatsing naast Demins![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
- Johannes Veenstra (67) verzorgt de plantjes bij Wieneke Knibbelga (56, ernstige reuma)
- Jantje de Vries (zeg maar 'Jantje') (34, reeds 22 jaar beroepscriminineel) is 'chef nijptangbeheer' bij 'Kleutervereniging Kaktus'.
- Lieneke Wieringa (4) is bezoekvrijwilligster bij Johanna Cornelius Frapperberg- de Jongh (89, doofstom).
- Hassan Hailailovotski (31) verzorgt elke eerste dinsdag van de oneven maand (muv Januari, Maart en Mei) 'Ponny 4' van 'Ponnyclub 'de ponnies'.
- Merel de Vree (15) is het vaste maatje van Jan Knibbels (44, reeds 40 jaar dakloos).
Allemaal mooi maatschappelijke pareltjes, mensen.
Laten we daar trots en zuinig op zijn.
... in Iran is het sinds juli 2006 uit taalpuristisch oogpunt verboden om leenwoorden te gebruiken....quote:
WTFquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is het bekend dat het filmpje na 10 seconden stopt, of hoort dat zeg maar juist zo?
Is peter ook al zo een TR'ende modlikkende user?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Peter6000 riep me
[..]
alleen via PM, eendje
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is peter ook al zo een TR'ende modlikkende user?![]()
Dat heeft zo een jongen toch niet nodig![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik ga ff pizza eten.
En afkoelen.
Chillz.
Peace out.
Respect.
One Love.
Sterf.
innerlijke bionische schoonheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo te zien niet het enige chronische. Toch nie ff tempen?![]()
Eisen aan de sc, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.
Dat heeft Avonne prima opgelost.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, 5 gefrustreerde zieltjes op MSN die nu diep verontwaardigd besluiten dit topic te boycotten omdat het niet 100 procent aan de door hun bepaalde eisen voldoet.![]()
![]()
![]()
Waar haal je die quote vandaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Uniekhoorn!!![]()
Hest vast lekker ieten dan wis!
Of volbaggeren, om er zo snel mogelijk af te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.
Dat heeft Avonne prima opgelost.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, 5 gefrustreerde zieltjes op MSN die nu diep verontwaardigd besluiten dit topic te boycotten omdat het niet 100 procent aan de door hun bepaalde eisen voldoet.![]()
![]()
![]()
Eendt schnapt ut.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of volbaggeren, om er zo snel mogelijk af te zijn![]()
cententeletubbiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff de uitzending bekijken, hij staat alweer online.![]()
Wat een service toch van Talpa: maar niet te hopen dat ze er ooit 3,95 per maand voor gaan vragen, dat zou maar liefst 18,8 eurocent per aflevering zijn.
Ik zocht naar de verkeerde ava, ik haal die paarden weer es door elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kijk eens goed dan. Hij staat er toch echt
.
Euh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd....![]()
Is FOK! bij jullie ook zo traag trouwens of pikt die kutpuber hierboven mijn lieve zoontje weer mijn hele bandbreedte in?![]()
Ik begrijp dat het voor een uitkeringstrekker te doen is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff de uitzending bekijken, hij staat alweer online.![]()
Wat een service toch van Talpa: maar niet te hopen dat ze er ooit 3,95 per maand voor gaan vragen, dat zou maar liefst 18,8 eurocent per aflevering zijn.
het zaad valt niet ver naast het ei....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd....![]()
Is FOK! bij jullie ook zo traag trouwens of pikt die kutpuber hierboven mijn lieve zoontje weer mijn hele bandbreedte in?![]()
de Waar? de Waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
de bagger de bagger
De Waar? De Waar? De Waar? De Waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De bagger de bagger de bagger de bagger
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het zaad valt niet ver naast het ei....
17 in dl?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WAT ZIJN DIE FUCKING PAKJES PEUKEN SNEL LEEG TEGENWOORDIG!!~!!!
Zoiets.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
17 in dl?
De bagger de bagger de bagger de bagger de bagger
daarom heb ik altijd een pakje shag achter de handquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WAT ZIJN DIE FUCKING PAKJES PEUKEN SNEL LEEG TEGENWOORDIG!!~!!!
Angelina...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Uniekhoorn!!![]()
Hest vast lekker ieten dan wis!
Dan moet je het maar aan mij vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen mij? Voorzover ik weet kén ik jou helemaal niet...
![]()
Principieel gezien wel idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor een uitkeringstrekker WAO`ER te doen is?
Ze hebben mijn merk hier nog niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
daarom heb ik altijd een pakje shag achter de hand![]()
boze tongen beweren dat, hoewel het niet bewezen is, het een necrofiele homogenetische zaadvragende-sletcontainer is met een exceempikkiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hendig sjiek streams kijken op de buik van dat paarse homokreng.
Nu al, is het besmettelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Angelina...
Ut wir seker lekker. Je hoeve er niks for te dwaan, allinig even belje
Laters (moe)
Jezus Polo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
boze tongen beweren dat, hoewel het niet bewezen is, het een necrofiele homogenetische zaadvragende-sletcontainer is met een exceempikkie![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen mij? Voorzover ik weet kén ik jou helemaal niet...
![]()
Chill!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niets, maar ik help even baggeren...
Ik wenje naast een pizzeria, ek wol handig. Kest het er meteen aflopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Angelina...
Ut wir seker lekker. Je hoeve er niks for te dwaan, allinig even belje
Laters (moe)
drop the line and I'll show you...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een fikse coke verslaving?
Haal eensch een punt voor me schattekequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wenje naast een pizzeria, ek wol handig. Kest het er meteen er aflopen.
Lekker sliepe dan!
Bepoal jij datquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel, maar als ik hulp nodig heb roep ik je wel, oké?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een fikse coke verslaving?
Ik was benieuwd of er nog iemand wat over had.quote:
Zijn hier prijzen voor?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
100% baggeren and still going strong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |