WTFquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is het bekend dat het filmpje na 10 seconden stopt, of hoort dat zeg maar juist zo?
Is peter ook al zo een TR'ende modlikkende user?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Peter6000 riep me
[..]
alleen via PM, eendje
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is peter ook al zo een TR'ende modlikkende user?![]()
Dat heeft zo een jongen toch niet nodig![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik ga ff pizza eten.
En afkoelen.
Chillz.
Peace out.
Respect.
One Love.
Sterf.
innerlijke bionische schoonheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo te zien niet het enige chronische. Toch nie ff tempen?![]()
Eisen aan de sc, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.
Dat heeft Avonne prima opgelost.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, 5 gefrustreerde zieltjes op MSN die nu diep verontwaardigd besluiten dit topic te boycotten omdat het niet 100 procent aan de door hun bepaalde eisen voldoet.![]()
![]()
![]()
Waar haal je die quote vandaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Uniekhoorn!!![]()
Hest vast lekker ieten dan wis!
Of volbaggeren, om er zo snel mogelijk af te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar ff dat COS in SC te veranderen.
Dat heeft Avonne prima opgelost.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, 5 gefrustreerde zieltjes op MSN die nu diep verontwaardigd besluiten dit topic te boycotten omdat het niet 100 procent aan de door hun bepaalde eisen voldoet.![]()
![]()
![]()
Eendt schnapt ut.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of volbaggeren, om er zo snel mogelijk af te zijn![]()
cententeletubbiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff de uitzending bekijken, hij staat alweer online.![]()
Wat een service toch van Talpa: maar niet te hopen dat ze er ooit 3,95 per maand voor gaan vragen, dat zou maar liefst 18,8 eurocent per aflevering zijn.
Ik zocht naar de verkeerde ava, ik haal die paarden weer es door elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kijk eens goed dan. Hij staat er toch echt
.
Euh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd....![]()
Is FOK! bij jullie ook zo traag trouwens of pikt die kutpuber hierboven mijn lieve zoontje weer mijn hele bandbreedte in?![]()
Ik begrijp dat het voor een uitkeringstrekker te doen is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff de uitzending bekijken, hij staat alweer online.![]()
Wat een service toch van Talpa: maar niet te hopen dat ze er ooit 3,95 per maand voor gaan vragen, dat zou maar liefst 18,8 eurocent per aflevering zijn.
het zaad valt niet ver naast het ei....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd....![]()
Is FOK! bij jullie ook zo traag trouwens of pikt die kutpuber hierboven mijn lieve zoontje weer mijn hele bandbreedte in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |