Doe eens linken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:53 schreef enter het volgende:
En ik luisterde jympstyle, had het pas door op 2.13 sec
Vals ook zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef enter het volgende:
Gemeen ook wel!
Ik dacht dat het Strijkijzer idee origineel wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef enter het volgende:
Mijn huis
http://www.greatbuildings(...)tml/cid_1925485.html
vechten met je liefjequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens linken.
[..]
Vals ook zeker?
Kunnen we lekker gemeen tegen elkaar doen, dikkertje.
Nahquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Strijkijzer idee origineel was1.
15 juli, volgens de plannenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij niet jumpt.
Wanneer kan ik je huis inwijden?
Was ik maar familie van murpquote:
Het mag ook weer niet te veel kosten he zelfmoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:44 schreef enter het volgende:
[..]
Whaaa, doe maar niet! Goedkoop grapje wel, nog geen 90 cent![]()
yep ik heb 17 juli examen, en zelf ga ik pas verhuizen in september.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding].
Was pas na de vakantie oid toch?
Je examen is op 19 juli.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef enter het volgende:
[..]
yep ik heb 17 juli examen, en zelf ga ik pas verhuizen in september.
In september komt er ook een meet hé, dus iedereen even de maand settembre vrijhouden![]()
![]()
hoiquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef living_dead het volgende:
hoi,wat een leuk topic!
Tussen 13 en 30 settembrequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
13 september mogen we langskomen toch
necrofillie ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer iets grappigs gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei nog dat je moest doorspoelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer iets grappigs gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je hebt iemand uit je eigen familie begraven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef enter het volgende:
ik kan het niet laten zien mijn achternaam staat erop enzo.... maar was niet zo grappig, een grafsteen-foto!
Ik ben zelf begraven!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat je hebt iemand uit je eigen familie begraven?
Neem hier ONZ-lessen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef living_dead het volgende:
kaay,en wat is de bedoeling van dit forum want ik ben een newbie.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef enter het volgende:
ik kan het niet laten zien mijn achternaam staat erop enzo.... maar was niet zo grappig, een grafsteen-foto!
je naam is een gerecht en je woont in hhwquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef zainabber het volgende:
[..]whheeh iedereen hier kent mijn achternaam en ze weten zelfs waar ik woon/school enz
*Proest*quote:
een MILF in opleidingquote:
schaam jequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef enter het volgende:
link???
http://www.youtube.com/watch?v=9W0peLVIKrw
Een HOAXquote:
komen hard jaquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef enter het volgende:
[..]
Eeerst nog fokbaby's kweken en laten ontwikkelen.
Neequote:
fotoquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb al een hele mooie![]()
koetjesrepen zijn viesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga morgen koetjesrepen kopen man, nu wil ik ze proeven ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Even maken danquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
koetjesrepen zijn vies
witte chocolaKinderchocolade!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
die zijn vies hequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga morgen koetjesrepen kopen man, nu wil ik ze proeven ook![]()
Ik kom via dat topic hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
die laatste 2 zinnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef zainabber het volgende:
koetjesrepehhhh in mehh huiiiiws
koetjesrepehhhh in meh vach'
koetjesrepehhhh in mehh buuuuiwk
koetjesrepehhhh komehhh harddddd
je eerste tubgirl?quote:
quote:
Wat iss een snel proces?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], ik hoop dat ze jou een snelproces geven
schuldig bevonden, ip-ban enzoquote:
Maar dat moest ik toch doen van die neem onz lessen hier ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
schuldig bevonden, ip-ban enzo
dat je daar intrapt bewijst dat je neit kan slagenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef living_dead het volgende:
[..]
Maar dat moest ik toch doen van die neem onz lessen hier ofzo?
ik welquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef zainabber het volgende:
[..]neehoor, maar aan zo'n ranzig beeld raak je nooit gewend
MEATSPINquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef MASD het volgende:
[..]
ik welmaar ik heb dan ook al de kracht van lemonparty, goatse, meatspin ed ondervonden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef MASD het volgende:
[..]
ik welmaar ik heb dan ook al de kracht van lemonparty, goatse, meatspin ed ondervonden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef zarGon het volgende:
What happened? Ik was eten.
goatsemarathonquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:
[..]
MEATSPIN
Als je op school aangemeld bent met je account en je loopt ff weg, en komt terug, hebben die kutjongens meatspin voor je opgestart!
En ze controleren je GS soms hier!
GeenStijl?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:
[..]
MEATSPIN
Als je op school aangemeld bent met je account en je loopt ff weg, en komt terug, hebben die kutjongens meatspin voor je opgestart!
En ze controleren je GS soms hier!
hahaha, meneer had een puiktopic gemaakt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef zarGon het volgende:
What happened? Ik was eten.
Cynth, tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef enter het volgende:
[..]
hahaha, meneer had een puiktopic gemaakt!
hahah vet,linkje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef MASD het volgende:
[..]
de newbie in dit topic heeft een topic gemaakt met een tubgirl erin
living dead heeft tubgirl gepost. Volgens mij zijn het er wel meer die dat ooit eens zouden willen doen.quote:
nee nee,we hadden ooit op een forum vdo genaamd een tpic speciaal voor dat soort plaatsjes,tubgirl lemonparty aarswratten en onthoofdingfilmpjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef MASD het volgende:
je vroeg eromje was toch geen tubgirl-maagd hč?
Ik zeg "door de shredder" negertquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nummer 31 was, ontken het eens Cynth.
whehequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee nee,we hadden ooit op een forum vdo genaamd een tpic speciaal voor dat soort plaatsjes,tubgirl lemonparty aarswratten en onthoofdingfilmpjes![]()
Ja hequote:
Begrijpelijkquote:
Aftrekken is slecht voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
en wederom studie, geile fiets fiets
http://81.70.34.116/foto/onzmeet/photo6.jpg
word je doof vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aftrekken is slecht voor je![]()
![]()
IK HOOR JE NIEEETquote:
Inderdation, mijn linkerarm is dunnerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aftrekken is slecht voor je![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdation, mijn linkerarm is dunner.
zit je de hele dag op fok ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Stak het volgende:
*kuch
Oh god hij weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Stak het volgende:
*kuch
ik heb vakantiequote:
oh okeequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb vakantiedan mag ik langer op fok! zitten zonder mijn leven kwijt te raken
ik ben tweehandig, en maar goed ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdation, mijn linkerarm is dunner.
zo tegelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben tweehandig, en maar goed ook![]()
Met mijn linkerhand doe ik een recalcitrante breezer na.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben tweehandig, en maar goed ook![]()
precies!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef MASD het volgende:
[..]
klopthij wou mij quoten maar hij mist net
ABN?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mijn linkerhand doe ik een recalcitrante breezer na.
all you base is belong to usquote:
of ben je van het betere mond werkquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je daar goed in, dat getrek en gestuntel?
enter is zeer communicatief en sociaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
of ben je van het betere mond werk![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
of ben je van het betere mond werk![]()
11 juni gaat niet door,ik ondersteun je morgen welquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je al wat geld achter de hand om mij de ondersteunen op 11 juni?
Inderdaad, je moet wel kunnen blijven lopen, after, if.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of kan je beter overweg met je voeten ?
footjob fetishquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of kan je beter overweg met je voeten ?
Juustemquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet wel kunnen blijven lopen, after, if.
Voetenquote:
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geheheh
Ben&Jerry's New York Super Fudge Chunk Ice Creamquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
niets gaat boven ben&jerry chunky monkey
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
whiiiii uit geleerd 3x geslaag 1x gezakt ;o
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
hoi
bezig met 4e boek
Hapje van mijn 2e Ecuador Dark ijsje?4'de bookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geheheh
.
En niet eens zeggen dat je er bent. Trouwens, he, ik vind je tevens niet zo lief nu, met die ijs.
.
Dat zijn enter benenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
hoi
bezig met 4e boek
Hapje van mijn 2e Ecuador Dark ijsje?ik heb dat ijsje vanavond op, het was helemaal niet zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geheheh
![]()
Ik zei toch dat je hapje mochtquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
4'de book.
En niet eens zeggen dat je er bent. Trouwens, he, ik vind je tevens niet zo lief nu, met die ijs.
.
Je hebt geen smaak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Stak het volgende:
[..]
ik heb dat ijsje vanavond op, het was helemaal niet zo lekker
Dat neem je terugquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef Stak het volgende:
[..]
niet?
jij bent lelijk, dus ik heb wel smaak
Doe normaal dorpsmongoolquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef Stak het volgende:
[..]
niet?
jij bent lelijk, dus ik heb wel smaak
Daarom jaquote:
hoef jij er niet mee te bemoeienquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef zainabber het volgende:hoe dan, leg eens uit
[..]
Dan ben je al een newbie, moeten we je ook nog eens gaan uitleggen hoe je vrienden maakt?
Geen newbie... je kent hem heel erg goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dan ben je al een newbie, moeten we je ook nog eens gaan uitleggen hoe je vrienden maakt?
oh, nog eentjequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wikkel je lul om je theedoek en trek er dan keihard aan.
ja, ik zit hier al 2 dagenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen newbie... je kent hem heel erg goed.1.
weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen newbie... je kent hem heel erg goed.1.
The FOK! guide to friendshipquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aids krijgtquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Stak het volgende:
[..]
ik hoop dat die wormen je van binnen opvreten
murpquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef MASD het volgende:
[..]
zelfkennisnu nog aardig zijn voor de rest en je komt er nog wel
quote:
kut kloonquote:
jij bent ook niet grappig, ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dit keer is het echt niet grappig. Écht niet.
AM RICK JAMES BITCHquote:
en een tezzz voor hemquote:
Dat is ook al niet newbie achtigquote:
* Stak is ook "nieuw"quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat is ook al niet newbie achtig
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
een newbie die met [me] tags overweg kan
1 |
Ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er nog meer van die enter foto's ?
Posten die rarquote:
Ik weet niet wat jouw voorkeuren zijn, maar ik zou het niet leuk vinden als er een foto van mn benen op internet zou staan.quote:
Ik plaats geen foto's van anderen, voordat die door hun geplaatst worden. enter had ze zelf eens gepost.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw voorkeuren zijn, maar ik zou het niet leuk vinden als er een foto van mn benen op internet zou staan.
nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's van anderen, voordat die door hun geplaatst worden. enter had ze zelf eens gepost.
En heb jij foto's van je benen?!
k, gelukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay. Maar die foto mocht dus van enter.
quote:
En de rest kan ik er dus niet opzetten, omdat ze nog niet zijn gepost.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef enter het volgende:
Deze foto komt uit het voeten fetish topic met de hoop dat ze benen gingen posten ipv vieze voeten![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef enter het volgende:
Deze foto komt uit het voeten fetish topic met de hoop dat ze benen gingen posten ipv vieze voeten![]()
Juist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
En de rest kan ik er dus niet opzetten, omdat ze nog niet zijn gepost.
Zal ik de topique openen? KPD lijkt me wel geschikt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef enter het volgende:
Of er moet een passend topic zijn voor deze foto's?
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik de topique openen? KPD lijkt me wel geschikt.
KPD is teh ordinair voor enterquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik de topique openen? KPD lijkt me wel geschikt.
Goeie topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef enter het volgende:
Laten we nu even over lijken gaan... welkom in mijn nieuwe topic
Welke muziek op jouw begrafenis?
Het gaat onder de grond. No difference, when you're gone.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef enter het volgende:
We missen er nog één, Welke kist op jouw begrafenis
burn,motherfucker,burn!quote:
Ik laat me denk ik invriezenquote:
Jep dat wil ik eigelijk ook,stel dat ze je later kunnen laten ontwakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik laat me denk ik invriezen![]()
Met je sperma zullen er goeie fietsen ontstaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik laat me denk ik invriezen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef zainabber het volgende:wij hebben volgens mij heel wat kleine snoey-tjes rondlopen aangezien hij niet gecastreerd is.
je poes is krolsquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef enter het volgende:
Kan ik anders wat sperma verzonden krijgen mijn kitten is krols? heul irri.
goedzo,gvd wat denken ze wel niet,zomaar de ballen eraf,brrrquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef zainabber het volgende:wij hebben volgens mij heel wat kleine snoey-tjes rondlopen aangezien hij niet gecastreerd is.
Ja dat had ik door jaquote:
Trusten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:46 schreef zainabber het volgende:
ik ben trouwens wel wegdoei! trusten jullie!
Zolang je het niet ontkentquote:
Koalabeertje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:46 schreef zainabber het volgende:
ik ben trouwens wel wegdoei! trusten jullie!
Ik denk dat dat niet gaat werken..... Zo over de postquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef enter het volgende:
Kan ik anders wat sperma verzonden krijgen mijn kitten is krols? heul irri.
Hij gaat z'n eigen productie presenteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Double-Helix het volgende:
hoe de fuck wil je sperma uit je kat krijgen fiets?
* zarGon zet alarm op telefoon aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef zainabber het volgende:
over 5 minuutjes nog maar 7 dagen
had laatste sportdag en verkortte lesrooster niet meegerekent enzoNOG 7 DAGEEEN
Ik heb geen katquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Double-Helix het volgende:
hoe de fuck wil je sperma uit je kat krijgen fiets?
Ik drink geen katersquote:
kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand snapt deze conversatie tussen ons, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |