Joh?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe en wat maar:
Intense fighting between government forces and Kurdish guerrillas occurred from 1979 to 1982, but since 1983 the government has asserted its control over most of the Kurdish area.
Vonden ze niet zo leuk in Iran
So? en nu moeten we het overhandigen aan de Koerden? waarom zouden wequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef valek het volgende:
[..]
De Turken hebben het toch ook afgepakt van de Byzantijnen?
ghehehe ik zat maar wat te stangen. tuurlijk moet pkk weg. maar waarom meteen alle koerden? generaliseren staat niet fraai als je het ook niet van een ander wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pijnlijk hé dat de Geuzen Ottomaanse vlaggen en wapens droegen.
Ik zeg niet dat Turkijke perse land af moet staan. Maar mijn mening is dat de Koerden in die regio een stuk land voor zichzelf moeten krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Emel het volgende:
[..]
So? en nu moeten we het overhandigen aan de Koerden? waarom zouden we![]()
Omdat ze daar al langer wonen dan de turken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Emel het volgende:
[..]
So? en nu moeten we het overhandigen aan de Koerden? waarom zouden we![]()
Ik ben ook niet zo zeer van de generalisatie natuurlijk, het is ook een beetje actie-reactie. Koerden moeten meer (culturele) rechten krijgen en dan zo het echt niet zo aggressief zijn. Genoeg Koerden die Turkije als een vaderland zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe ik zat maar wat te stangen. tuurlijk moet pkk weg. maar waarom meteen alle koerden? generaliseren staat niet fraai als je het ook niet van een ander wilt.
Waarom in die regio?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef valek het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Turkijke perse land af moet staan. Maar mijn mening is dat de Koerden in die regio een stuk land voor zichzelf moeten krijgen.
Hebben ze nu toch? Noord Irak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef valek het volgende:
Maar mijn mening is dat de Koerden in die regio een stuk land voor zichzelf moeten krijgen.
Alle koerden hoeven niet wegquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe ik zat maar wat te stangen. tuurlijk moet pkk weg. maar waarom meteen alle koerden? generaliseren staat niet fraai als je het ook niet van een ander wilt.
je zei koerden in noord nederland toch? niet pkk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alle koerden hoeven niet weg
De PKK moet opdonderen
Heet dat dan Koerdistan? De Turken gaan het binnenvallen. Dus nee, ze hebben geen eigen grondgebied.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hebben ze nu toch? Noord Irak.
Of is dat niet genoeg?
Omdat er gigantisch veel PKK kampen in Noord-Irak zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar ff voor de duidelijkheid. als nou alle koerdische terroristen in turkije opgepakt worden, straf krijgen etc. dan snap ik niet wat turkije op het grondgebied van irak doet?
ik zie een zo dubbele moraal hier. wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijkbaar vindt turkije dat stuk land niet van koerden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hebben ze nu toch? Noord Irak.
Of is dat niet genoeg?
Historisch belang, Noord Irak is gegeven aan Irak door Turkije op voorwaarde dat de Turkse grenzen zouden gerespecteerd worden en veilig zouden zijn, Turkije is duidelijk niet meer veilig gezien de recente aanslagen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar ff voor de duidelijkheid. als nou alle koerdische terroristen in turkije opgepakt worden, straf krijgen etc. dan snap ik niet wat turkije op het grondgebied van irak doet?
ik zie een zo dubbele moraal hier. wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Turkije valt een land binnen. Is dat niet een soort van Terrorisme?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar vindt turkije dat stuk land niet van koerden.
Nee maar jij wilt toch zo graag dat de Koerden een stuk land krijgen..nou..dan geven we die Noord-Nederland..Iedereen blijquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zei koerden in noord nederland toch? niet pkk.
Neuh, noemen ze een preventief aanval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:33 schreef valek het volgende:
[..]
Turkije valt een land binnen. Is dat niet een soort van Terrorisme?
Turkije wil PKK weg hebben..niet de Koerdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar vindt turkije dat stuk land niet van koerden.
JIj moet de politiek inquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, noemen ze een preventief aanval.
Nederlanders in Irak/Afghanistan noem jij terroristen?
What's in a name? Die Koerden hebben het daar voor het zeggen en daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef valek het volgende:
Heet dat dan Koerdistan?
Is nog helemaal geen uitgemaakte zaak.quote:De Turken gaan het binnenvallen.
Dat hebben ze dus wel, ze vinden het alleen niet genoeg.quote:Dus nee, ze hebben geen eigen grondgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |