abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50174725
De Koerden zijn jarenlang behandelt alszijnde 2e rangs burgers. Dorpen afgebrand, mensen vermoord, ea. De PKK heeft veel Turkse soldaten vermoord, maar ik denk dat het omgekeerde dodental vele malen hoger ligt.

De PKK bestaat natuurlijk uit een stelletje ragpaupers, maar het beeld dat het Turkse leger zich als een engeltje heeft gedragen klopt niet. Resultaat: de Turkse militaire macht vs. PKK strijders met de (onschuldige) burgers er tussenin.
pi_50174745
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd die moeten platgebombardeerd, zeker als ze er echt zicht op hebben dat veel van die gasten aanslagen plegen op turkije, of dat het gewoon een groep rondtrekkende koerden zijn.

wel of geen genocide ooit, turkse militairen staan, net als amerikaanse, niet hoog op mijn schaal van betrouwbaarheid jegens informatie. en turkije doet, net als amerika, aan martelen.
Die kampen zijn in de bergen..die gooi je niet "ff" plat
pi_50174759
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is jouw sig niet van Rasoel-Allah?
Ik weet niet. Zou best kunnen... Ik heb het van een site met Turkse gezegdes.
pi_50174762
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je enig idee waar die gasten vandaan komen, hoe ze tot zo een positie zijn geklommen. Wil je een lijstje van 100 koerdische celebrity?
Nee,

Maar jullie keuren gewoon goed wat de Turken flikken daar. Tenminste, zo lijkt het. Ze zijn beide fout. Ze gebruiken beiden veel te veel geweld.
History became legend, legend became myth.
pi_50174801
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:
De Koerden zijn jarenlang behandelt alszijnde 2e rangs burgers. Dorpen afgebrand, mensen vermoord, ea. De PKK heeft veel Turkse soldaten vermoord, maar ik denk dat het omgekeerde dodental vele malen hoger ligt.

De PKK bestaat natuurlijk uit een stelletje ragpaupers, maar het beeld dat het Turkse leger zich als een engeltje heeft gedragen klopt niet. Resultaat: de Turkse militaire macht vs. PKK strijders met de (onschuldige) burgers er tussenin.
Niemand portreteert Turkse leger als engeltjes, maar dat is nu net het geval. Turkije is bereid een oorlog van leger vs leger, wie valt civiele locaties aan zonder onderscheid te maken tussen toerist, koerd, turk, moslim, atheist etc?
pi_50174834
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef valek het volgende:

[..]

Nee,

Maar jullie keuren gewoon goed wat de Turken flikken daar. Tenminste, zo lijkt het. Ze zijn beide fout. Ze gebruiken beiden veel te veel geweld.
Geweldig woordkeuze ook 'jullie'.
pi_50174835
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:

Ehm..Het is de PKK die o.a. veel Koerden heeft vermoord
pi_50174843
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik weet niet. Zou best kunnen... Ik heb het van een site met Turkse gezegdes.
Komt me bekend voor.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:53:08 #159
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_50174848
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Op persoon reageren en vooroordelen bevestigd zien worden in je eigen hoofd in een zin. Doe je goed man.
[..]

Wie op de wereld is nu wel objectief als het zijn EIGEN mening betreft? Wie het ook moge zijn, een Jood, Christen, Moslim, Milka Neger of een vanillie bleekscheet kan me geen fuck schelen alle onschuldigen zijn jammer. betreurenswaardig.
Ja ik doe het goed, ik toon je aan hoe hypocriet je bent. Zeuren over strijders die zich onder burgers verschuilen maar alleen als het je uitkomt. Ik vind het tenminste bij iedereen afkeurenswaardig, jij alleen blijkbaar als het in je straatje past. Dat ik dan mn vooroordelen bevestigd zie worden komt niet door mij maar door jouw gedrag.

Onschuldigen zijn altijd de klos en de mensen die denken dat er bij een oorlog geen onschuldigen omkomen zijn idioten. We mogen alleen hopen dat militairen er zoveel mogelijk aan doen om het te voorkomen. Maar goed ik zou ook niet constant mijn eigen leven op het spel zetten als ik weet dat er in de burgerbevolking terroristen zitten. Ik zou dan ook voor mn eigen veiligheid kiezen.

Ik vind deze actie ok zolang ze zich maar terugtrekken. Ik vind acties van Israel ook ok, die van libanon ook. Strijders die zich onder burgers verschuilen brengen de burgers in gevaar.
mai pen rai
pi_50174851
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat je een Turk bent. Verkeerde indruk dus?
pi_50174860
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef valek het volgende:

[..]

Nee,

Nogmaals: Turkije heeft vele vele Koerdische Ministers gehad (momenteel zelfs Abdülkadir Aksu bijv. die Minister van Binnenlandse Zaken is). Turkije heeft ook een Koerdische premier gehad (Turgut Özal)... Weet je wat dat betekent? Dat ze Turkije BESTUREN...
pi_50174868
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef valek het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat je een Turk bent. Verkeerde indruk dus?
Relevant omdat?
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:54:23 #163
3038 Emel
realist
pi_50174908
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nogmaals: Turkije heeft vele vele Koerdische Ministers gehad (momenteel zelfs Abdülkadir Aksu bijv. die Minister van Binnenlandse Zaken is). Turkije heeft ook een Koerdische premier gehad (Turgut Özal)... Weet je wat dat betekent? Dat ze Turkije BESTUREN...
hij wil het niet snappen
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_50174913
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ja ik doe het goed, ik toon je aan hoe hypocriet je bent.
Daar ben ik gestopt met lezen, reageren op een user is een zwaktebod, voel me dus dan ook niet geroepen om te reageren op personen die gebrek hebben aan fatosen.
pi_50174917
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Triggershot het volgende:
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaar.
pi_50174928
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Relevant omdat?
Door je posts te lezen. Maakt me verder niet uit wat je bent. Maar je had het over jullie in een zin van mij.
Daar reageer ik op.
pi_50174948
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ehm..Het is de PKK die o.a. veel Koerden heeft vermoord
Lees jij wel?

"met de onschuldige burgers er tussenin."
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:55:18 #168
3038 Emel
realist
pi_50174957
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

nee hoor
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:55:22 #169
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_50174961
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niemand portreteert Turkse leger als engeltjes, maar dat is nu net het geval. Turkije is bereid een oorlog van leger vs leger, wie valt civiele locaties aan zonder onderscheid te maken tussen toerist, koerd, turk, moslim, atheist etc?
Weer kan ik hier het Israelische leger, Lebanese leger en het amerikaanse leger neerzetten. Allen worden op deze manier lastig gevallen. Het zijn gelijke situaties, met een andere rede voor het conflict.
mai pen rai
pi_50174969
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef valek het volgende:

[..]

Door je posts te lezen. Maakt me verder niet uit wat je bent. Maar je had het over jullie in een zin van mij.
Daar reageer ik op.
Nou ja goed, vind het jammer dat er voor zo een woord word gekozen omdat een scene bestaat uit verschillende kleuren en meningen.
pi_50174985
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Happer
pi_50175025
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja goed, vind het jammer dat er voor zo een woord word gekozen omdat een scene bestaat uit verschillende kleuren en meningen.
Sorry dan. Is niet bedoeld om je te beledigen. Of turken of weet ik wie te beledigen. Gewoon van iets uitgegaan. Moet ik ook niet doen. Altijd zelf dingen onderzoeken, nooit van iemand uitgaan. Maar dat is een andere discussie.
pi_50175045
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Triggershot het volgende:
Happer
Ik bedoelde het semi-ironisch maar qua felheid doen jullie niet voor elkaar onder.
pi_50175100
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef valek het volgende:

[..]

Sorry dan. Is niet bedoeld om je te beledigen. Of turken of weet ik wie te beledigen. Gewoon van iets uitgegaan. Moet ik ook niet doen. Altijd zelf dingen onderzoeken, nooit van iemand uitgaan. Maar dat is een andere discussie.
Een excuus is niet nodig, alleen het lijkt dan alsof je 'ze' allemaal op een hoopje gooit, tenminste zo kwam het bij mij over. 90% van de Turkije verdedigers zullen wellicht Turks zijn, maar Turken zijn ook verdeelt in stromingen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:58:46 #175
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_50175106
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Daar ben ik gestopt met lezen, reageren op een user is een zwaktebod, voel me dus dan ook niet geroepen om te reageren op personen die gebrek hebben aan fatosen.
Ach laat ook maar, als je een mening niet hypocriet kan vinden dan kan je niet meer discuseren. Weltruste.
mai pen rai
pi_50175115
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef valek het volgende:

[..]

Maar heb je dit al gelezen?
quote:
pi_50175134
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik bedoelde het semi-ironisch maar qua felheid doen jullie niet voor elkaar onder.
Ik bedoelde niet dat jij een happer was, maar dat je reactie uitnodigt om te happen
pi_50175176
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ach laat ook maar, als je een mening niet hypocriet kan vinden dan kan je niet meer discuseren. Weltruste.
Bij gebrek aan fatsoen van de één is het essentieel behoefte van fatsoen dat de ander maar kapt. Hetzelfde.
pi_50175202
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]
Probeer bold. Italic, capslock aan enzo
pi_50175203
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]
Dat heb ik ook gelezen. Maar hoe reageren die belangrijke Koerdische mannen dan over het conflict tussen Turkije en de Koerden. Die kunnen toch niet goedkeuren dat het land wat zij regeren ten strijde trekt tegen hun eigen volk?
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:01:36 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50175235
trigger ik vind wel dat je met een dubbele moraal post in dit topic. je woordkeuze, je gebrek aan felheid, je woorden waar bijna een glimlach omheen zitten...

ik heb je wel eens anders gelezen bij gebombardeerd libanon of tegenacties van israel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:01:38 #182
3038 Emel
realist
pi_50175240
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef valek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen. Maar hoe reageren die belangrijke Koerdische mannen dan over het conflict tussen Turkije en de Koerden. Die kunnen toch niet goedkeuren dat het land wat zij regeren ten strijde trekt tegen hun eigen volk?
Aan Turgut Özal kunnen we niet meer vragen
pi_50175309
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
trigger ik vind wel dat je met een dubbele moraal post in dit topic. je woordkeuze, je gebrek aan felheid, je woorden waar bijna een glimlach omheen zitten...

ik heb je wel eens anders gelezen bij gebombardeerd libanon of tegenacties van israel.
Ow?
pi_50175315
quote:

[..]

Ja..Hij zou het vast heel erg vinden dat het leger optreed tegen terroristen...

pi_50175323
Hun eigen volk is niet PKK. En zoals ik al eerder zij (maar niemand het is opgevallen) is de helft van de 30.000 doden (burgers en soldaten) van Koerdische komaf.

Die mensen zien Turkije dan ook als hun vaderland.
pi_50175356
quote:

[..]

Vroeger was het een kwestie van een strijd tegen 'hun' volk, nu meer tegen de PKK. De Koerden in Turkije hebben jarenlang ondergedaan voor de 'gewone' Turk, maar dat is inmiddels behoorlijk rechtgetrokken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:04:01 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50175366
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ow?
ja, en ik heb dezelfde bron als jij

doe maar even rustig in dit topic, minder smalend graag. pkk moet dood, hamas moet dood en hezbollah moet dood. ok?
pi_50175397
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ja..Hij zou het vast heel erg vinden dat het leger optreed tegen terroristen...

Ik heb de indruk dat Turkije zeggen dat ze tegen terroristen optreden, maar dat ze het liefste hebben dat de Koerden vertrekken, ver weg van Turkije. En dat ze ook handelen naar het laatste.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:04:39 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50175399
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Hun eigen volk is niet PKK. En zoals ik al eerder zij (maar niemand het is opgevallen) is de helft van de 30.000 doden (burgers en soldaten) van Koerdische komaf.

Die mensen zien Turkije dan ook als hun vaderland.
ze zijn toch blij op die oliebel nu?
pi_50175425
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe maar even rustig in dit topic, minder smalend graag. pkk moet dood, hamas moet dood en hezbollah moet dood. ok?
En de grijze wolven?
pi_50175434
quote:

[..]

Naar welk bron verwijs je me?

Ik wens niemand dood toe, ik zeg alleen onschuldigen moeten leven.
pi_50175462
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef valek het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat Turkije zeggen dat ze tegen terroristen optreden, maar dat ze het liefste hebben dat de Koerden vertrekken, ver weg van Turkije. En dat ze ook handelen naar het laatste.
Nee, de gewone Koerd is onze broeder... Zij hebben ook in de onafhankelijkhedsoorlog voor Turkije gevochten.
pi_50175514
quote:

[..]

Ik heb het over de Koerden in Turkije.
pi_50175564
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee, de gewone Koerd is onze broeder... Zij hebben ook in de onafhankelijkhedsoorlog voor Turkije gevochten.
Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:08:34 #195
3038 Emel
realist
pi_50175585
volgens mij zeggen Koerden in NL (en in Turkije) dat ze Turks zijn..vorige week kwam ik nog iemand tegen. Hij zei dat hij Turks-Koerdisch was. Ze beschouwen Turkije toch als hun vaderland.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:09:02 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50175602
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Naar welk bron verwijs je me?

Ik wens niemand dood toe, ik zeg alleen onschuldigen moeten leven.
wat ben je toch ook een lief mensch.
pi_50175612
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef valek het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.
Nee..Turken en Koerden kunnen wel het bloed van PKK-ers drinken..
pi_50175616
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef valek het volgende:

[..]

Urban legend # 5404
pi_50175620
quote:
Blijkbaar niet, ze willen meer.
pi_50175642
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ben je toch ook een lief mensch.
Alleen gaat het volgens mij niet over mij