Die kampen zijn in de bergen..die gooi je niet "ff" platquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd die moeten platgebombardeerd, zeker als ze er echt zicht op hebben dat veel van die gasten aanslagen plegen op turkije, of dat het gewoon een groep rondtrekkende koerden zijn.
wel of geen genocide ooit, turkse militairen staan, net als amerikaanse, niet hoog op mijn schaal van betrouwbaarheid jegens informatie. en turkije doet, net als amerika, aan martelen.
Ik weet niet. Zou best kunnen... Ik heb het van een site met Turkse gezegdes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is jouw sig niet van Rasoel-Allah?
Nee,quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar die gasten vandaan komen, hoe ze tot zo een positie zijn geklommen. Wil je een lijstje van 100 koerdische celebrity?
Niemand portreteert Turkse leger als engeltjes, maar dat is nu net het geval. Turkije is bereid een oorlog van leger vs leger, wie valt civiele locaties aan zonder onderscheid te maken tussen toerist, koerd, turk, moslim, atheist etc?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:
De Koerden zijn jarenlang behandelt alszijnde 2e rangs burgers. Dorpen afgebrand, mensen vermoord, ea. De PKK heeft veel Turkse soldaten vermoord, maar ik denk dat het omgekeerde dodental vele malen hoger ligt.
De PKK bestaat natuurlijk uit een stelletje ragpaupers, maar het beeld dat het Turkse leger zich als een engeltje heeft gedragen klopt niet. Resultaat: de Turkse militaire macht vs. PKK strijders met de (onschuldige) burgers er tussenin.
Geweldig woordkeuze ook 'jullie'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
Maar jullie keuren gewoon goed wat de Turken flikken daar. Tenminste, zo lijkt het. Ze zijn beide fout. Ze gebruiken beiden veel te veel geweld.
Ehm..Het is de PKK die o.a. veel Koerden heeft vermoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:
De Koerden zijn jarenlang behandelt alszijnde 2e rangs burgers. Dorpen afgebrand, mensen vermoord, ea. De PKK heeft veel Turkse soldaten vermoord, maar ik denk dat het omgekeerde dodental vele malen hoger ligt.
De PKK bestaat natuurlijk uit een stelletje ragpaupers, maar het beeld dat het Turkse leger zich als een engeltje heeft gedragen klopt niet. Resultaat: de Turkse militaire macht vs. PKK strijders met de (onschuldige) burgers er tussenin.
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zou best kunnen... Ik heb het van een site met Turkse gezegdes.
Ja ik doe het goed, ik toon je aan hoe hypocriet je bent. Zeuren over strijders die zich onder burgers verschuilen maar alleen als het je uitkomt. Ik vind het tenminste bij iedereen afkeurenswaardig, jij alleen blijkbaar als het in je straatje past. Dat ik dan mn vooroordelen bevestigd zie worden komt niet door mij maar door jouw gedrag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op persoon reageren en vooroordelen bevestigd zien worden in je eigen hoofd in een zin. Doe je goed man.
[..]
Wie op de wereld is nu wel objectief als het zijn EIGEN mening betreft? Wie het ook moge zijn, een Jood, Christen, Moslim, Milka Neger of een vanillie bleekscheet kan me geen fuck schelen alle onschuldigen zijn jammer. betreurenswaardig.
Ik heb de indruk dat je een Turk bent. Verkeerde indruk dus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geweldig woordkeuze ook 'jullie'.
Nogmaals: Turkije heeft vele vele Koerdische Ministers gehad (momenteel zelfs Abdülkadir Aksu bijv. die Minister van Binnenlandse Zaken is). Turkije heeft ook een Koerdische premier gehad (Turgut Özal)... Weet je wat dat betekent? Dat ze Turkije BESTUREN...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
Maar jullie keuren gewoon goed wat de Turken flikken daar. Tenminste, zo lijkt het. Ze zijn beide fout. Ze gebruiken beiden veel te veel geweld.
Relevant omdat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je een Turk bent. Verkeerde indruk dus?
hij wil het niet snappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nogmaals: Turkije heeft vele vele Koerdische Ministers gehad (momenteel zelfs Abdülkadir Aksu bijv. die Minister van Binnenlandse Zaken is). Turkije heeft ook een Koerdische premier gehad (Turgut Özal)... Weet je wat dat betekent? Dat ze Turkije BESTUREN...
Daar ben ik gestopt met lezen, reageren op een user is een zwaktebod, voel me dus dan ook niet geroepen om te reageren op personen die gebrek hebben aan fatosen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ja ik doe het goed, ik toon je aan hoe hypocriet je bent.
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Triggershot het volgende:
Geweldig woordkeuze ook 'jullie'.
Door je posts te lezen. Maakt me verder niet uit wat je bent. Maar je had het over jullie in een zin van mij.quote:
Lees jij wel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..Het is de PKK die o.a. veel Koerden heeft vermoord
nee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaar.
Weer kan ik hier het Israelische leger, Lebanese leger en het amerikaanse leger neerzetten. Allen worden op deze manier lastig gevallen. Het zijn gelijke situaties, met een andere rede voor het conflict.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand portreteert Turkse leger als engeltjes, maar dat is nu net het geval. Turkije is bereid een oorlog van leger vs leger, wie valt civiele locaties aan zonder onderscheid te maken tussen toerist, koerd, turk, moslim, atheist etc?
Nou ja goed, vind het jammer dat er voor zo een woord word gekozen omdat een scene bestaat uit verschillende kleuren en meningen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef valek het volgende:
[..]
Door je posts te lezen. Maakt me verder niet uit wat je bent. Maar je had het over jullie in een zin van mij.
Daar reageer ik op.
Happerquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaar.
Sorry dan. Is niet bedoeld om je te beledigen. Of turken of weet ik wie te beledigen. Gewoon van iets uitgegaan. Moet ik ook niet doen. Altijd zelf dingen onderzoeken, nooit van iemand uitgaan. Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja goed, vind het jammer dat er voor zo een woord word gekozen omdat een scene bestaat uit verschillende kleuren en meningen.
Een excuus is niet nodig, alleen het lijkt dan alsof je 'ze' allemaal op een hoopje gooit, tenminste zo kwam het bij mij over. 90% van de Turkije verdedigers zullen wellicht Turks zijn, maar Turken zijn ook verdeelt in stromingen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef valek het volgende:
[..]
Sorry dan. Is niet bedoeld om je te beledigen. Of turken of weet ik wie te beledigen. Gewoon van iets uitgegaan. Moet ik ook niet doen. Altijd zelf dingen onderzoeken, nooit van iemand uitgaan. Maar dat is een andere discussie.
Ach laat ook maar, als je een mening niet hypocriet kan vinden dan kan je niet meer discuseren. Weltruste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar ben ik gestopt met lezen, reageren op een user is een zwaktebod, voel me dus dan ook niet geroepen om te reageren op personen die gebrek hebben aan fatosen.
Maar heb je dit al gelezen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef valek het volgende:
[..]
Sorry dan. Is niet bedoeld om je te beledigen. Of turken of weet ik wie te beledigen. Gewoon van iets uitgegaan. Moet ik ook niet doen. Altijd zelf dingen onderzoeken, nooit van iemand uitgaan. Maar dat is een andere discussie.
quote:Nogmaals: Turkije heeft vele vele Koerdische Ministers gehad (momenteel zelfs Abdülkadir Aksu bijv. die Minister van Binnenlandse Zaken is). Turkije heeft ook een Koerdische premier gehad (Turgut Özal)... Weet je wat dat betekent? Dat ze Turkije BESTUREN...
Ik bedoelde niet dat jij een happer was, maar dat je reactie uitnodigt om te happenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het semi-ironisch maar qua felheid doen jullie niet voor elkaar onder.![]()
Bij gebrek aan fatsoen van de één is het essentieel behoefte van fatsoen dat de ander maar kapt. Hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ach laat ook maar, als je een mening niet hypocriet kan vinden dan kan je niet meer discuseren. Weltruste.
Probeer bold. Italic, capslock aan enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar heb je dit al gelezen?
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Maar hoe reageren die belangrijke Koerdische mannen dan over het conflict tussen Turkije en de Koerden. Die kunnen toch niet goedkeuren dat het land wat zij regeren ten strijde trekt tegen hun eigen volk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar heb je dit al gelezen?
[..]
Aan Turgut Özal kunnen we niet meer vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef valek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Maar hoe reageren die belangrijke Koerdische mannen dan over het conflict tussen Turkije en de Koerden. Die kunnen toch niet goedkeuren dat het land wat zij regeren ten strijde trekt tegen hun eigen volk?
Ow?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
trigger ik vind wel dat je met een dubbele moraal post in dit topic. je woordkeuze, je gebrek aan felheid, je woorden waar bijna een glimlach omheen zitten...
ik heb je wel eens anders gelezen bij gebombardeerd libanon of tegenacties van israel.
Ja..Hij zou het vast heel erg vinden dat het leger optreed tegen terroristen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef valek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Maar hoe reageren die belangrijke Koerdische mannen dan over het conflict tussen Turkije en de Koerden. Die kunnen toch niet goedkeuren dat het land wat zij regeren ten strijde trekt tegen hun eigen volk?
Vroeger was het een kwestie van een strijd tegen 'hun' volk, nu meer tegen de PKK. De Koerden in Turkije hebben jarenlang ondergedaan voor de 'gewone' Turk, maar dat is inmiddels behoorlijk rechtgetrokken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef valek het volgende:
[..]
ja,quote:
Ik heb de indruk dat Turkije zeggen dat ze tegen terroristen optreden, maar dat ze het liefste hebben dat de Koerden vertrekken, ver weg van Turkije. En dat ze ook handelen naar het laatste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja..Hij zou het vast heel erg vinden dat het leger optreed tegen terroristen...![]()
![]()
ze zijn toch blij op die oliebel nu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Hun eigen volk is niet PKK. En zoals ik al eerder zij (maar niemand het is opgevallen) is de helft van de 30.000 doden (burgers en soldaten) van Koerdische komaf.
Die mensen zien Turkije dan ook als hun vaderland.
En de grijze wolven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja,en ik heb dezelfde bron als jij
![]()
doe maar even rustig in dit topic, minder smalend graag. pkk moet dood, hamas moet dood en hezbollah moet dood. ok?
Naar welk bron verwijs je me?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja,en ik heb dezelfde bron als jij
![]()
doe maar even rustig in dit topic, minder smalend graag. pkk moet dood, hamas moet dood en hezbollah moet dood. ok?
Nee, de gewone Koerd is onze broeder... Zij hebben ook in de onafhankelijkhedsoorlog voor Turkije gevochten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Turkije zeggen dat ze tegen terroristen optreden, maar dat ze het liefste hebben dat de Koerden vertrekken, ver weg van Turkije. En dat ze ook handelen naar het laatste.
Ik heb het over de Koerden in Turkije.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zijn toch blij op die oliebel nu?
Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, de gewone Koerd is onze broeder... Zij hebben ook in de onafhankelijkhedsoorlog voor Turkije gevochten.
wat ben je toch ook een lief mensch.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar welk bron verwijs je me?
Ik wens niemand dood toe, ik zeg alleen onschuldigen moeten leven.![]()
Nee..Turken en Koerden kunnen wel het bloed van PKK-ers drinken..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.
Urban legend # 5404quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.
Blijkbaar niet, ze willen meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
ze zijn toch blij op die oliebel nu?
Alleen gaat het volgens mij niet over mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lief mensch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |