de terroristen of alle turkije liefhebbende koerden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over de Koerden in Turkije.
Lees jij niet mee in dit topic? We hebben het over de PKK. Waarom zouden de Turken het bloed van de Koerden kunnen drinken? Turken en Koerden zijn al honderden jaren broeders. De Turken doen het meest aan gemengde huwelijken met de Koerden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet meer. Ik dacht dat de Turken en Koerden elkaars bloed wel kunnen drinken.
mannen ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de terroristen of alle turkije liefhebbende koerden?
en jij weet het ook he! koerdische vrouwen zijn een van de mooiste op aarde. vrij haarloos, amandelogen en een huid van olijfolie.
ik was alweer ontopic. misschien moet ik het topic nog maar eens helemaal van voor tot nu lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen gaat het volgens mij niet over mij
Je was al vrij vroeg bij tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was alweer ontopic. misschien moet ik het topic nog maar eens helemaal van voor tot nu lezen.
ongelooflijk hoe mooi ze kunnen zijn...quote:
ja en redelijk redelijk toch?quote:
De beschaafde Koerd wellicht. Ik hoor vaak dat Koerden "drugsdealers, verslaafden, pooiers en dieven" zijn. Wellicht heeft dat te maken met grotere armoede (heb ik geen cijfers over); twee minuten van de grootste winkelstraat in Istanbul ligt een wijk met voornamelijk Koerden: arm, vies en onguur. Een Turkse vriend kocht een zakje wiet van een vent die zijn 7-jarige zoontje de goederen achter een steen vandaan liet halen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, de gewone Koerd is onze broeder... Zij hebben ook in de onafhankelijkhedsoorlog voor Turkije gevochten.
ik droom nog wel eens van de ogen van 'het arnhemse frietmeisje'. over de rest zal ik maar helemaal niks zeggen...quote:
op hoeveel notes sta ik nu trouwens?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je brengt zeker enige nuance, alternatieve zienswijze enzo bij.
Wat was je als laatst?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op hoeveel notes sta ik nu trouwens?
Misschien in de grote steden (Istanbul) omdat de Koerden massaal daarheen zijn vertrokken. Als je het binnenland van Turkije intrekt zie je dezelfde armoede onder de Turkse bevolking, dus dat is geen reden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De beschaafde Koerd wellicht. Ik hoor vaak dat Koerden "drugsdealers, verslaafden, pooiers en dieven" zijn. Wellicht heeft dat te maken met grotere armoede (heb ik geen cijfers over); twee minuten van de grootste winkelstraat in Istanbul ligt een wijk met voornamelijk Koerden: arm, vies en onguur. Een Turkse vriend kocht een zakje wiet van een vent die zijn 7-jarige zoontje de goederen achter een steen vandaan liet halen.
Ik kan er zelf niet over oordelen, en ik hou zeker niet van generalisaties, maar veel (jonge) Turken hier hebben weinig goede woorden over voor hun Koerdische medemens.
meer dan 100 geloof ik.quote:
Trust me, nu heb je meer dan dat, mag het niet zeggen zoals je weet, maar heel wat bijgekomen dan.quote:
why not?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik droom nog wel eens van de ogen van het arnhemse frietmeisje. over de rest zal ik maar helemaal niks zeggen...![]()
nou dat is natuurlijk wel een reden, zo gaat het psychologisch en statistiesch namelijk in elk land ter wereld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien in de grote steden (Istanbul) omdat de Koerden massaal daarheen zijn vertrokken. Als je het binnenland van Turkije intrekt zie je dezelfde armoede onder de Turkse bevolking, dus dat is geen reden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ladies and Gentlemen, we've got him!
[afbeelding]
Reken maar dat ze hem de beelden hebben laten zien van de laatste momenten van Saddam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Devrim_ het volgende:
Kom op, wij hebben ook een Miss World gehad. Je doet net of Turken puisterige bultruggen zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
why not?
ik droom dagelijks over een zeer aantrekkelijke Turks-Koerdische jongen![]()
ja dat is zeker al een jaar ofzo geleden. na hoeveel notes krijg je eik een oeuvreban?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trust me, nu heb je meer dan dat, mag het niet zeggen zoals je weet, maar heel wat bijgekomen dan.
turken proeven zijn eten voor hij het mag eten ivm vrees voor vergiftiging.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom op, wij hebben ook een Miss World gehad. Je doet net of Turken puisterige bultruggen zijn...![]()
Niet specifiek, ter beoordeling van een FAquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is zeker al een jaar ofzo geleden. na hoeveel notes krijg je eik een oeuvreban?
Bullshit volgens mij..Tijdje geleden zeiden ze dat hij vergiftigd was ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
turken proeven zijn eten voor hij het mag eten ivm vrees voor vergiftiging.![]()
![]()
Maar dezelfde armoede heerst ook onder de Turkse bevolking. Ik wil dus zeggen dat het niet Koerd-gebonden (quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dat is natuurlijk wel een reden, zo gaat het psychologisch en statistiesch namelijk in elk land ter wereld.
en hij is niet dood?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bullshit volgens mij..Tijdje geleden zeiden ze dat hij vergiftigd was ofzo![]()
Kwam op 32 gun, ook nog uitgebreid over gehad @ Ceviz kabugu, programma's met Charisma, geloofwaardigheid etc, geen FOX Kids content.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bullshit volgens mij..Tijdje geleden zeiden ze dat hij vergiftigd was ofzo![]()
absoluut niet. wij hebben een turkse bank tegenover ons zitten. in het bedrijfsparkbusje, dat mensen van en naar de verderop gelegen tramhalte rijdt, zit vol met leuk uitziende turkse meisjes en dames. ik heb er zelfs al één mogen testenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom op, wij hebben ook een Miss World gehad. Je doet net of Turken puisterige bultruggen zijn...![]()
pas op voor Burak hequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut niet. wij hebben een turkse bank tegenover ons zitten. in het bedrijfsparkbusje, dat mensen van en naar de verderop gelegen tramhalte rijdt, zit vol met leuk uitziende turkse meisjes en dames. ik heb er zelfs al één mogen testen![]()
Oww... Hulki Cevizoglu... mijn favo... Hij gaat meedoen aan de verkiezingen (onafhankelijk)...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwam op 32 gun, ook nog uitgebreid over gehad @ Ceviz kabugu, programma's met Charisma, geloofwaardigheid etc, geen FOX Kids content.
is beter ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker lijden in de gevangenis
Dit is toch veel beter?quote:
lol was dat? of bedoel je de naam van haar vriend?quote:
Parlement?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oww... Hulki Cevizoglu... mijn favo... Hij gaat meedoen aan de verkiezingen (onafhankelijk)...
ik bedoel Burakiusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol was dat? of bedoel je de naam van haar vriend?
hij ziet er, zoals usual in een turkse gevangenis, niet bijzonder gezond uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter?
Ik hoop dat hij 115 wordt.
(Of valt de gevangenis waar hij zit wel mee itt het gangbare in Turkije?)
Zijn cel is net geen kamer van een 5-sterrenhotel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter?
Normaal gevangenis in Turkije is met 10 man gezellig in een hokje volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter?
wat is dat? of moet ik ff googlen?quote:
geen idee in wat voor gevangenis hij zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dit is toch veel beter?
Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er, zoals usual in een turkse gevangenis, niet bijzonder gezond uit.
never mindquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is dat? of moet ik ff googlen?
http://www.cevizkabugu.com.tr/quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je wat online peilingen voor me?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.
ik wacht vol smart.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
never mindik leg het je nog weleens uit
![]()
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn cel is net geen kamer van een 5-sterrenhotel...
Peilingen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.cevizkabugu.com.tr/
quote:
Betrekkelijke luxe...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.
Ik hoop dat hij in een kleine container op een dun matrasje beton slaapt met 1 piep klein raampjequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?
Ok, dan maar een langzame gore ziekte.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Betrekkelijke luxe...
lekker knusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kleine container op een dun matrasje beton slaapt met 1 piep klein raampje
Ja, NL meteen uit EUquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.
Het mooie aan Turkse gevangenissen is dat kinder verkrachters etc. zichzelf spontaan ophangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.
Laat maar joh, hoeft niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow sorry.
Ik zal moeten zoeken.
Een meisje of een busje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut niet. wij hebben een turkse bank tegenover ons zitten. in het bedrijfsparkbusje, dat mensen van en naar de verderop gelegen tramhalte rijdt, zit vol met leuk uitziende turkse meisjes en dames. ik heb er zelfs al één mogen testen![]()
maar martelen is toch niet kies?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
ik ken Turkse gevangenissen uit de klassieke Turkse films..met zn allen in een zaal, stapelbedden..
preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingt!
en veel kaarten waarschijnlijk? en veel lol?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
ik ken Turkse gevangenissen uit de klassieke Turkse films..met zn allen in een zaal, stapelbedden..
AKP staat op 352 zetels momenteelquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel nu precies in het parlement dan?
is dat echt zo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Luxemburg en Nederland zijn de enige EU landen die niet martelen etc
Oei, niet weinig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
AKP staat op 352 zetels momenteel
http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.dagilim
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingt!
Jup..was een aantal maanden geleden rapport over..Ik kan link zo 1-2-3 niet vinden maar er zijn maar dus maar 2 EU landen die niet martelen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat echt zo?
ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment in spanje, na het deels verbranden van de strandtreden voor een lekker kampvuurtje met veel geile wijven, me kwam te staan op een paar knoeprharde gummiestokslagen tegen mijn rug alvorens ik de bus in werd getrapt.
ik ben heel blij dat wij er een van zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jup..was een aantal maanden geleden rapport over..Ik kan link zo 1-2-3 niet vinden maar er zijn maar dus maar 2 EU landen die niet martelen...
wil je dat graag? ouwe tulband die je er bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Even vragen: Komt er een deel 2 van dit topic?
Mwuaah, lijkt me niet leuk voor NWS mods gezien onderwerp is weerlegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Even vragen: Komt er een deel 2 van dit topic?
Hey, niks tegen Süleyman The Magnificent he...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je dat graag? ouwe tulband die je er bent.![]()
Die geuzen waren ook verraders van Europa door Spanje in de rug aan te vallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pijnlijk hé dat de Geuzen Ottomaanse vlaggen en wapens droegen.
Strategie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Die geuzen waren ook verraders van Europa door Spanje in de rug aan te vallen.![]()
![]()
![]()
Terechtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat echt zo?
ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment in spanje, na het deels verbranden van de strandtreden van een trap voor een lekker kampvuurtje met veel geile wijven, me kwam te staan op een paar knoeperharde gummiestokslagen tegen mijn rug alvorens ik de bus in werd getrapt.
Open een deel 2, deze gaat bijna dicht...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
De discussie in zijn oorspronkelijke vorm was eigenlijk wel leuk. Maar het zit er niet meer in volgens mij.
Omdat het volledig nutteloos wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
De discussie in zijn oorspronkelijke vorm was eigenlijk wel leuk. Maar het zit er niet meer in volgens mij.
Mja, krijg je met mannen die op koerden vallen, vrouwen die op koerden vallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, krijg je met mannen die op koerden vallen, vrouwen die op koerden vallen
open een topic in GC.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef valek het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.
Open jij deeltje 2 van dit topic? Gaan we het over Turkse/Koerdische mannen/vrouwen/transeksuelen hebben...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef valek het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Open jij deeltje 2 van dit topic? Gaan we het over Turkse/Koerdische mannen/vrouwen/transeksuelen hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |