Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er, zoals usual in een turkse gevangenis, niet bijzonder gezond uit.
never mindquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is dat? of moet ik ff googlen?
http://www.cevizkabugu.com.tr/quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je wat online peilingen voor me?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.
ik wacht vol smart.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
never mindik leg het je nog weleens uit
![]()
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn cel is net geen kamer van een 5-sterrenhotel...
Peilingen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.cevizkabugu.com.tr/
quote:
Betrekkelijke luxe...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ach gosie..wat zielig he..Nederland doet dat veel beter...Tv, Magnetron, Drugs etc.
Ik hoop dat hij in een kleine container op een dun matrasje beton slaapt met 1 piep klein raampjequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zit hij nou in betrekkelijke luxe of is het flink afzien?
Ok, dan maar een langzame gore ziekte.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Betrekkelijke luxe...
lekker knusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kleine container op een dun matrasje beton slaapt met 1 piep klein raampje
Ja, NL meteen uit EUquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.
Het mooie aan Turkse gevangenissen is dat kinder verkrachters etc. zichzelf spontaan ophangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Ik zou willen dat we een soort van Turkse gevangenissen hier hadden.
Laat maar joh, hoeft niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow sorry.
Ik zal moeten zoeken.
Een meisje of een busje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut niet. wij hebben een turkse bank tegenover ons zitten. in het bedrijfsparkbusje, dat mensen van en naar de verderop gelegen tramhalte rijdt, zit vol met leuk uitziende turkse meisjes en dames. ik heb er zelfs al één mogen testen![]()
maar martelen is toch niet kies?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
ik ken Turkse gevangenissen uit de klassieke Turkse films..met zn allen in een zaal, stapelbedden..
preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingt!
en veel kaarten waarschijnlijk? en veel lol?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
ik ken Turkse gevangenissen uit de klassieke Turkse films..met zn allen in een zaal, stapelbedden..
AKP staat op 352 zetels momenteelquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel nu precies in het parlement dan?
is dat echt zo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Luxemburg en Nederland zijn de enige EU landen die niet martelen etc
Oei, niet weinig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
AKP staat op 352 zetels momenteel
http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.dagilim
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En 1 iemand met z'n saz die liedjes zingt!
Jup..was een aantal maanden geleden rapport over..Ik kan link zo 1-2-3 niet vinden maar er zijn maar dus maar 2 EU landen die niet martelen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat echt zo?
ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment in spanje, na het deels verbranden van de strandtreden voor een lekker kampvuurtje met veel geile wijven, me kwam te staan op een paar knoeprharde gummiestokslagen tegen mijn rug alvorens ik de bus in werd getrapt.
ik ben heel blij dat wij er een van zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jup..was een aantal maanden geleden rapport over..Ik kan link zo 1-2-3 niet vinden maar er zijn maar dus maar 2 EU landen die niet martelen...
wil je dat graag? ouwe tulband die je er bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Even vragen: Komt er een deel 2 van dit topic?
Mwuaah, lijkt me niet leuk voor NWS mods gezien onderwerp is weerlegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Even vragen: Komt er een deel 2 van dit topic?
Hey, niks tegen Süleyman The Magnificent he...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je dat graag? ouwe tulband die je er bent.![]()
Die geuzen waren ook verraders van Europa door Spanje in de rug aan te vallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pijnlijk hé dat de Geuzen Ottomaanse vlaggen en wapens droegen.
Strategie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Die geuzen waren ook verraders van Europa door Spanje in de rug aan te vallen.![]()
![]()
![]()
Terechtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat echt zo?
ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment in spanje, na het deels verbranden van de strandtreden van een trap voor een lekker kampvuurtje met veel geile wijven, me kwam te staan op een paar knoeperharde gummiestokslagen tegen mijn rug alvorens ik de bus in werd getrapt.
Open een deel 2, deze gaat bijna dicht...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
De discussie in zijn oorspronkelijke vorm was eigenlijk wel leuk. Maar het zit er niet meer in volgens mij.
Omdat het volledig nutteloos wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
De discussie in zijn oorspronkelijke vorm was eigenlijk wel leuk. Maar het zit er niet meer in volgens mij.
Mja, krijg je met mannen die op koerden vallen, vrouwen die op koerden vallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef valek het volgende:
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, krijg je met mannen die op koerden vallen, vrouwen die op koerden vallen
open een topic in GC.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef valek het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.
Open jij deeltje 2 van dit topic? Gaan we het over Turkse/Koerdische mannen/vrouwen/transeksuelen hebben...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef valek het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie vrouwen volgens mij. Daar wil ik het ook graag over hebben.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Open jij deeltje 2 van dit topic? Gaan we het over Turkse/Koerdische mannen/vrouwen/transeksuelen hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |