nog n leuke lollercoaster tycoon error:quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:37 schreef superworm het volgende:
Rollercoastertycoonhumor: (piepiepiep) Fiets-op-het-dak has broken down.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has still not been fixed. Check where your mechanics are or consider hiring another mechanic.
(piepiepiep) Fiets-op-het-dak has crashed!
(piepiepiep) 30 people have died in an accident on Fiets-op-het-dak!
(piepiepiep) Your park has recieved an award for "Worst value park of the country"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een Belg in een winkel en zegt:"Awel mag ik unne brood?"
Zegt de winkelbediende: "Natuurlijk, u bent zeker een Belg?"
"Ja," zegt de Belg "hoe weet u dat?"
"Dat hoor ik aan uw accent." zegt de winkelbediende.
De volgende dag is de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentebol?"
Zegt de winkelbediende: "Aan uw accent te horen bent u een Belg."
De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Nederlands. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik een heel gesneden wit van u?"
Maar toch raadt de winkelbediende meteen dat het een Belg is. "Maar dat kun je toch niet horen!"
"Nee," zegt de winkelbediende "maar u bent hier bij de slager."
Die stond in de Donald Duck alleen dan kwam Goofy binnen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Komt er een vrouw bij de bibliotheek
Zegt ze: ''IK WIL GRAAG 2 FRIKADELLEN EN 3 PATAT''
Bibliotheekkut: ''Mevrouw, dit is een bibliotheek''
Vrouw:''Ik wil graag 2 frikadellen en 3 patat''
![]()
![]()
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Apfel. het volgende:
't is rood en vliegt door de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omgquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Twee ambtenaren hebben middagpauze en maken een wandeling. Trapt een van die ambtenaren opeens een slak dood. Zegt die andere ambtenaar:'Waarom doe je dat nou?'. Zegt die ander:'Ach, dat kut beest liep me al de hele tijd voor m'n voeten'.
Herman Finkersquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik wou laatst de auto van m'n buurvrouw lenen, ze zei, dat is prima maar er is wel een probleem mee, hij slaat steeds af. Ik zo, oh dat is lastig want ik moet rechtdoor.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef bianca_1974 het volgende:
Op de open dag van de voetbalclub mag iedereen penalty schieten tegen Edwin van der Sar. Sjaakie van 8 jaar mag het ook proberen. Voordat hij gaat schieten, doet hij z'n muts onder een kraan tot dat die helemaal zeiknat is en doet hem weer op. Edwin kijkt hem raar aan maar zegt er niets van.
Sjaakie neemt de aanloop en schiet de bal recht in de kruising, onhoudbaar voor Edwin. Vervolgens stopt Sjaakie z'n muts weer onder de kraan, zet z'n muts weer op en knalt de 2e penalty onhoudbaar linksonder in het goal. Met de derde penalty gaat het precies zo, nu alleen onhoudbaar via de onderkant van de lat.
Edwin van der Sar is verbijsterd. Hij heeft die dag nog geen 3 goals achter elkaar gehad. Dus Edwin vraagt aan Sjaakie: "Hoe deed je dat nou"
"Nou, " zegt Sjaakie, "M'n vader zegt altijd, hoe natter de muts hoe makkelijker die erin gaat!!!"
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef BBoy_Symm het volgende:
Wat is het griekse woord voor incest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet een vibrator in het frans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet pijpen in het zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet beffen in het fins?Hoe heet een condoom in het Zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's Rummikub the night away.![]()
wat leuk om op te merken dat het topic dat door mij gestart is nog steeds loopt![]()
vinden jullie me nu een arrogante lul?? ik ook, maar ik moest het even kwijtnormaal worden mijn topics na 5 minuten gesloten
zo niet, dan toch![]()
Een nederlander, een amerikaan en een belg zitten in de gevangenis. De bewaker vraagt aan de nederlander hoe hoog kan jij springen zegt de nederlander 1 meter oke zegt de bewaker en zegt dan krijg jij 1 broodje van mij gaat de bewaker naar de amerikaan vraagt aan de amerikaan hoe hoog kan jij springen zegt de amerikaan 2 meter zegt die bewaker oke dan krijg jij van mij 2 broodjes denkt die belg als ik nou zeg 5 meter dan krijg ik 5 broodjes komt die bewaker en vraagt aan die belg hoe hoog kan jij springen daarop de belg antwoord 5 meter zegt de bewaker SCHIET HEM DOOD WANT HIJ KAN OVER DE MUUR SPRINGEN!!!![]()
Het is geen grap, maar waar gebeurd maar het is wel grappig (klinkt onlogisch ik weet het)
Mijn ex en ik rijden in de auto. Dit was in de tijd dat er nog geen standaard navigatie in mijn auto zat![]()
Ik rijden, zij kaartlezen. Zij zegt op een gegeven moment:" Je moet hier links."
Ik:" Weet je het zeker?"
Zij:" Ja, volgens de kaart wel."
Ik werp een blik op de kaart en zie dus dat ze 'm op z'n kop houd.
Ik vraag weer:" Weet je het zeker?"
Zij:" Jaha, ga nou maar links."
Ik weet dat ik fout rij, maar omdat ik bij haar altijd m'n punt moet bewijzen, sla ik linksaf. Na een kleine 10 minuten komt ze erachter dat ze de kaart op z'n kop houdt.(ja ze is blond)
Dus ze zegt:" Shit, we rijden geloof ik verkeerd."
Ik zeg:" Je meent 't."
Zij:" Waarom heb je niks gezegd dan?" (zucht)
Ik" Kijk, dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen piemeltje hebben. Jullie hebben geen richtingsgevoel."
Daarna heeft ze een halve dag niet tegen me gesproken...
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Loop ik vandaag door de stad zie ik een meisje van een jaartje of tien op de stoep zitten.
In haar hand heeft ze een haring (vis) waarmee ze op haar doos aan het slaan is.
Dus vraag ik waarom doe je dat?
Zegt dat meisje: er zit misschien nog geen haar op maar stinken zal ie......
[ Bericht 1% gewijzigd door klipper op 16-06-2007 16:53:05 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:43 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Hoe heet een condoom in het Zweeds?en wat is groepsex in het zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door eevebe op 15-06-2007 23:21:53 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef eevebe het volgende:
[..]
en wat is groepsex in het zweeds?Pijpen in het Fries?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The meaning of life is 'bucket'."![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef Poekel het volgende:
Pijpen in het Fries?Wat is 'witte bonen' in het Engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jantje komt bij de meester en zegt: ''Meneer ik heb een splinter in m'n pik''
Meester: ''Hoe komt dat, Jantje?''
Jantje: ''Ik heb met pinokkio geneukt''Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat is 'witte bonen' in het Engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze vind ik niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef Saekerhett het volgende:
Staat een koe in een weiland, vliegt er een duif over.
Duif: "Roekoe"
Koe: "Roeduif"![]()
![]()
huh, deze stond ooit in myat, nu niemeerme post is verwijderd!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Deze heb ik trouwens een paar keer voorbij zien komen, maar ik vat hem nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Komt een man bij de dokter zegt de dokter: ruimt u het zelf op ?
![]()
![]()
![]()
![]()
explanation anyone![]()
![]()
Hij komt klaar bij de dokter...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Deze heb ik trouwens een paar keer voorbij zien komen, maar ik vat hem niet![]()
explanation anyone
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
omdat er het woorde "komt"erin zit![]()
![]()
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Je kan het in 2 opzichten zien,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Hmm okayand that's funny because..?
1. Komt een man bij de dokter, om advies te vragen bv.
2. Komt een man bij de dokter, klaarkomen
en de grap is dus icm 2:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het wel even zelf op?![]()
hij snapt m echt niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je kan het in 2 opzichten zien,
en de grap is dus icm 2:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het wel even zelf op?
hij komt klaar bij de dokter , dus vraagt die dokter of dat ie zn eigen zaat op wilt ruimenquote:
grappen uitlgeggen![]()
![]()
een ongestelde vraag....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef mike4141 het volgende:
.. 'het is rood en het vliegt door de 2e kamer'
dat vind ik toch wel zo'n slechte![]()
Het is rood en het vliegt door de keuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee Belgen worden op de snelweg aangehouden, de agent tikt op het raampje.
Het raampje gaat open, vraag de agent: "wij zijn op zoek naar 2 verkrachters".
De belg doet het raampje weer dicht.
Een minuut later gaat het raampje weer open en zegt de belg vervolgens:
" Oke, we doen het! "![]()
![]()
Goed gejat van de FPquote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef wuh het volgende:
zegt de 0 tegen de 8 :wat zit je riem strak...
.![]()
wtf tvp svpOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Waarom kan een dom blondje nooit het bordje met "WC" vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg
Niet tevreden met avatar?
Hier kan je hem veranderen!![]()
Terecht dat die grap in deze topic staat, wat een kutgrapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je kan het in 2 opzichten zien,
en de grap is dus icm 2:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het wel even zelf op?![]()
![]()
Er komt een nieuw maandverband op de markt.
Het is een maandverband met een vensterbankje........
Kan de poes ook naar buiten kijken.![]()
Weten we gelijk waarom het je ex is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef ajf het volgende:
Het is geen grap, maar waar gebeurd maar het is wel grappig (klinkt onlogisch ik weet het)
Mijn ex en ik rijden in de auto. Dit was in de tijd dat er nog geen standaard navigatie in mijn auto zat![]()
Ik rijden, zij kaartlezen. Zij zegt op een gegeven moment:" Je moet hier links."
Ik:" Weet je het zeker?"
Zij:" Ja, volgens de kaart wel."
Ik werp een blik op de kaart en zie dus dat ze 'm op z'n kop houd.
Ik vraag weer:" Weet je het zeker?"
Zij:" Jaha, ga nou maar links."
Ik weet dat ik fout rij, maar omdat ik bij haar altijd m'n punt moet bewijzen, sla ik linksaf. Na een kleine 10 minuten komt ze erachter dat ze de kaart op z'n kop houdt.(ja ze is blond)
Dus ze zegt:" Shit, we rijden geloof ik verkeerd."
Ik zeg:" Je meent 't."
Zij:" Waarom heb je niks gezegd dan?" (zucht)
Ik" Kijk, dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen piemeltje hebben. Jullie hebben geen richtingsgevoel."
Daarna heeft ze een halve dag niet tegen me gesproken...![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat betekent in Brabant een Driehoekig verkeersbord met daarop een hert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef stefan1187 het volgende:
Wat betekent in Brabant een Driehoekig verkeersbord met daarop een hert?.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Blijft leuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef nietgezond het volgende:
Twee Belgen worden op de snelweg aangehouden, de agent tikt op het raampje.
0 topics op naam. 14.gif![]()
De kutste grap:
1 April. Kikker in je bil. Die er nooit meer uit wil.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef nietgezond het volgende:
Het is rood en het vliegt door de keuken?deze is echt lollerpwnageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee Belgen worden op de snelweg aangehouden, de agent tikt op het raampje.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]![]()
Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.
Begint de man te huilen... Zegt die brede gast kom op, tis maar n pilsje...
Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg... Ik naar de bank, al mn geld weg...
Ik dacht, ik pleeg zelfmoord...
Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw...
Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!![]()
Zitten 2 blonde Belgen in een restaurant zeg de ene tegen de ander ik heb een zwangerschaptest gedaan zeg de andere en waren de vragen moeilijk?
Een Belg staat in Amerika voor het Witte Huis. Ineens stapt er een man naar het toe, doet zijn jasje open en zegt: "FBI." De Belg doet ook zijn jasje open en zegt: "Zuiver wol.
Weet je hoe een belg een legging noemt?
Antwoord: fluisterbroek
En weet je ook waarom?
Antwoord: Je ziet de lippen wel bewegen maar je hoort ze niet.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef bianca_1974 het volgende:
Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.
Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg... Ik naar de bank, al mn geld weg...
Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw...
Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Een beer en een konijn zitten te schijten, vraagt de beer aan het konijn, heb jij ook zon last van stront wat aan je vacht blijft hangen? Nee zegt het konijn.
Vervolgens veegt de beer zn aarsch af met het konijn.![]()
![]()
Waarom gaan alle Belgen met een korte broek naar de hoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef bianca_1974 het volgende:
Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!Nice
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Te droog!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:51 schreef J0hn het volgende:
Een beer en een konijn zitten te schijten, vraagt de beer aan het konijn, heb jij ook zon last van stront wat aan je vacht blijft hangen? Nee zegt het konijn.
Vervolgens veegt de beer zn aarsch af met het konijn.
Deze moet je hardop lezen, dan komt ie beter over...
Hoe klinkt de kettingzaag van de ku klux klan?
*Kettinggeluidstijl*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeker omdat je zelf een kleurtje hebt?quote:![]()
Just kidding. Wat een kutgrap inderdaad. Past wel in dit topic.![]()
Ik heb ook nog een slechte:
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ork, ork, ork, soep eet je met een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vrachtwagen ligt vol met bananen, appels en peren. Verderop volgt een scherpe bocht. Wat gaat het eerst omlaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
waarom zit er strond op een ID van een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The sailor does not pray for wind, he learns to sail."![]()
Het is lang en begint met de L en eindigt met een L
Lantaarnpaal......
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
LOLquote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef satecl het volgende:
Het is lang en begint met de L en eindigt met een L
Lantaarnpaal......
![]()
![]()
Ik heb GUP op mijn lul getatoëerd.
Als mijn lul stijf is staat er
GROETEN UIT PARAMARIBO![]()
nog een hele slechte basisschool grap die me vanmiddag te binnen schoot:
ik
ik wil
ik wil je
ik wil je kussen
ik wil je kussen op
ik wil je kussen op het
ik wil je kussen op het bed
ik wil je kussen op het bed leggen
![]()
![]()
zo niet, dan toch![]()
En uiteraard:quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef thepunisher3 het volgende:
nog een hele slechte basisschool grap die me vanmiddag te binnen schoot:
[...]
Ik kom klaar,
Ik kom klaar,
Ik kom Klaartje halen.
Met mijn pik
Met mijn pik
Met mijn picknickmandje.Quidquid latine dictum sit, altum videtur![]()
ik kwam klaar...ik kwam klaar...ik kwam klaartje halen,met mijn pik...met mijn pik... met mijn piknikmandje,toen gingen we neu...gingen we neu... gingen we neushoorns vangen, en ik vinger... en ik vinger... en ik ving er eentjeBeter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/![]()
en natuurlijk
ik
ik wil
ik wil je
ik wil je pijpen
ik wil je pijpen omkrullen
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:30 schreef Buakaw het volgende:
of deze
ik wil je
ik wil je
ik wil je in je
ik wil je in je kont
NEUKEN!!!!!
slecht....![]()
_!
zo niet, dan toch![]()
gaaf, ik heb de Mmmmm van moraquote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik heb GUP op mijn lul getatoëerd.
Als mijn lul stijf is staat er
GROETEN UIT PARAMARIBO
Ok stelletje hokboeren![]()
Is die met dat beeldje al langs geweest?
whehehe“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”![]()
Hoe lang is een Chinees?
Waarom zijn Arabische sexdolls populair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-weg, op voorhand, anders wordt remlof boosquote:-
_!
[ Bericht 12% gewijzigd door donroyco op 19-06-2007 00:55:26 ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
ik belde de tandarts of ik deze week nog een afspraak kon maken.. hij ging in z'n agenda kijken en zei: ik zie zo geen gaatje.
ok, bedankt
*klik
chicken.![]()
Goed dan. Ik zal met een eigen voorbeeld komen;
Onlangs was het etenstijd, en zoals wel vaker zitten we dan aan de eettafel. Uit het niets pakte ik de twee opscheplepels die op tafel lagen en liet ze een gesprek aangaan terwijl de rest van het gezin toekeek.
"Ik ben echt een veel betere en grotere lepel dan jij!"
"Niet waar, ik ben trouwens veel stoerder!"
Toen zweeg ik eventjes en zei ik; "Opscheplepels. Snappen jullie hem? Opscheplepels. Ha-ha-ha!
Mn pa's gezicht liet een flauwe glimlach zien, mn moeder zei geloof ik iets in de trent van; "Doe normaal" en mn zusje keek me aan alsof ik een idioot en in ieder geval geen familie van haar was.
Dus.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: