abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 20:19:38 #276
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50344987
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie anders niet ff opkleuteren naar dat bussentopic? Dit geneuzel begint een behoorlijk aantal mensen een behoorlijk aantal mijlen de keel uit te hangen.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering, wat een betweterig gewellesnietes is het hier geworden zeg.

Weet je wat? Help lekker deze hele reeks naar de tering met je nummertjesgeruk en je "ik weet het beter wat die en die wadloper reed toen daar en daar" gehijg.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Ga jij ff lekker zeuren over welke trein lekkerder zit en welke niet? Er is altijd wel iets te zeiken van jou kant...
Je kan je ook onthouden van commentaar zoals de rest doet als het onderwerp ze niet aanstaat
En daarmee heeft Dichterbijer gelijk
  maandag 11 juni 2007 @ 20:20:44 #277
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50345043


[ Bericht 100% gewijzigd door Wadloper op 11-06-2007 20:21:11 ]
  maandag 11 juni 2007 @ 21:14:46 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_50347928
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Ga jij ff lekker zeuren over welke trein lekkerder zit en welke niet? Er is altijd wel iets te zeiken van jou kant...
Je kan je ook onthouden van commentaar zoals de rest doet als het onderwerp ze niet aanstaat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 11 juni 2007 @ 21:26:40 #279
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50348576
Jaja, we hebben er weer een: http://www.somda.nl/www/index.php?blokid=40&op=viewdisc&forum_discussionid=2836
(vandaag, rond 21:11)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50348738
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk
pi_50348975
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
3116 bedoel je zeker, omdat die er vanochtend ook aan hing

3114 is van Veolivla.
Ja klopt, was inderdaad 3116, tiepvautje, want op mn site staat het wel goed Thx iig
  maandag 11 juni 2007 @ 21:55:18 #282
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50350236
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef MREn het volgende:
Jaja, we hebben er weer een: http://www.somda.nl/www/index.php?blokid=40&op=viewdisc&forum_discussionid=2836
(vandaag, rond 21:11)
Laat die jongen lekker dromen hehe
  maandag 11 juni 2007 @ 22:06:04 #283
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50350896
Medewerkers van NS hebben een nieuwe cao. In ruim twee jaar tijd krijgen ze twee keer een loonsverhoging van 3% en twee keer 250 euro extra. Ze kunnen nog eens 250 euro krijgen als blijkt dat de treinreizigers minder ontevreden zijn.

aldus NOS Teletekst.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50353352
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef MREn het volgende:
Medewerkers van NS hebben een nieuwe cao. In ruim twee jaar tijd krijgen ze twee keer een loonsverhoging van 3% en twee keer 250 euro extra. Ze kunnen nog eens 250 euro krijgen als blijkt dat de treinreizigers minder ontevreden zijn.

aldus NOS Teletekst.
Volgens mij verdien je daar best goed als treinmachinist, conducteur enz.
............................
pi_50353821
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef sander89 het volgende:

[..]

Volgens mij verdien je daar best goed als treinmachinist, conducteur enz.
Idd, als je soms denkt wat ze eigenlijk de hele dag soms doen . Maar na een week zou ik op die baan uitgekeken zijn...
  maandag 11 juni 2007 @ 23:23:22 #286
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_50355420
Een vriend van mij was gisteren met wat Syntus conducteurs aan het praten en die hadden het over Syntus dubbeldekkers in de spits aangezien de LINT'jes niet genoeg capaciteit hadden en de perrons te klein waren om veel LINT stellen aan elkaar te koppelen.

Het jaar 2009 werd genoemd om ze in te voeren.

Lijkt me wel verschrikkelijk tof als het de waarheid is
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_50355868
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een vriend van mij was gisteren met wat Syntus conducteurs aan het praten en die hadden het over Syntus dubbeldekkers in de spits aangezien de LINT'jes niet genoeg capaciteit hadden en de perrons te klein waren om veel LINT stellen aan elkaar te koppelen.

Het jaar 2009 werd genoemd om ze in te voeren.

Lijkt me wel verschrikkelijk tof als het de waarheid is
Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!
pi_50356042
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Brembo het volgende:

[..]

Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!
denk dat je een dubbeldekker op diesel ook niet rendabel van zn plek krijgt?


je kan ook waslijn gaan hangen en wat mDDM inhuren
  maandag 11 juni 2007 @ 23:37:04 #289
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_50356103
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Brembo het volgende:

[..]

Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!
Ja idd, het klonk me al vreemd Maargoed, het lijkt me toch niet dat ze dat zo maar verzinnen

En 8 bakken gaat vaak niet. Veel perrons kunnen er maar 6 aan
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:36 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

denk dat je een dubbeldekker op diesel ook niet rendabel van zn plek krijgt?


je kan ook waslijn gaan hangen en wat mDDM inhuren
Whehe, voordat hier een waslijn hangt zijn we nog 100 jaar verder
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 juni 2007 @ 23:42:08 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50356362
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een vriend van mij was gisteren met wat Syntus conducteurs aan het praten en die hadden het over Syntus dubbeldekkers in de spits aangezien de LINT'jes niet genoeg capaciteit hadden en de perrons te klein waren om veel LINT stellen aan elkaar te koppelen.

Het jaar 2009 werd genoemd om ze in te voeren.

Lijkt me wel verschrikkelijk tof als het de waarheid is
Dit lijkt me erg sterk. Hoewel ik, als het waar is, het wel tof zou vinden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50356436
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:

[..]

Ja idd, het klonk me al vreemd Maargoed, het lijkt me toch niet dat ze dat zo maar verzinnen

En 8 bakken gaat vaak niet. Veel perrons kunnen er maar 6 aan
[..]

Whehe, voordat hier een waslijn hangt zijn we nog 100 jaar verder
heb je wel genoeg reserve materiaal voor BUITEN de spits :-D

mischien moeten ze maar lint/82s gaan maken ofzo :-P
pi_50356455
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dit lijkt me erg sterk. Hoewel ik, als het waar is, het wel tof zou vinden.
zo gweldig is zo`n Lint toch niet?
pi_50356503
Ik zeg alleen maar even:

pi_50356531
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik zeg alleen maar even:

[afbeelding]
ah.. gewoon ff een dieselloc halen en wat DD-AR wagens er achter gooien :-P
  maandag 11 juni 2007 @ 23:48:25 #295
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_50356590
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik zeg alleen maar even:

[afbeelding]
Zoiets zou goed mogelijk zijn ja
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 juni 2007 @ 23:50:14 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50356665
Moet het geheel alleen wel snel optrekken, anders heb je er niets aan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50356741
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Moet het geheel alleen wel snel optrekken, anders heb je er niets aan.
ja.. anders kan je beter die linten opvoeren en dichter op elkaar rijden
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:01:04 #298
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_50357052
Moest vandaag van Utrecht naar Nijmegen en terug, heen ging lekker met eerst ICRm en daarna 6 bakken Mat'64 (T+V) in de 3700.

Terug was een ander verhaal, ik arriveer 's avonds in de hal van Nijmegen, en ik hoor de omroep: geen treinen tussen Arnhem en Ede-Wageningen, dus dat betekent omreizen via Den Bosch. Maakt in reistijd nouwelijks uit, ware het niet dat ik nog minder dan 2 minuten had om die IC naar Roosendaal te halen. Dus wat doet die trein? Die vertrekt éxact op tijd en rijdt vlak voor me neus weg. Ik veroordeelt tot de stoptrein, waar je niks mee opschiet, maar ja sta je alvast in Den Bosch.

Bij het uistappen (uit Plan T no. 510) nog iets vaags, deuren gaan maar een heel klein stukje open en blijven dan steken, ik geef de deuren een duw en ze vliegen met een flinke klap toch open. Ik heb later nog een paar keer die deuren open en dicht gedaan (had toch niks beters te doen) maar 't probleem bleef, al gingen de deuren als je geduld had toch uiteindelijk wel vanzelf open.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 09:01:22 #299
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50362127
Dit artikel kwam ik tegen op internet:
quote:
Trammetje Houten-Zuid nog in de remise

HOUTEN - Het trammetje tussen de stations Houten-Centrum en Houten-Castellum rijdt voorlopig niet.
Het werd in april met technische problemen van de rails gehaald. De NS zetten sindsdien bussen in om reizigers te vervoeren tussen station en Houten-Zuid. Het zit het trammetje niet mee. De verbinding werd al een paar keer stilgelegd, omdat de techniek het begaf. NS gingen er in april vanuit dat reparatie een paar weken zou duren. Om meer problemen te voorkomen, werd meteen groot onderhoud toegepast. De verwachting was dat het trammetje rond Hemelvaartsdag weer zou rijden, maar bij de laatste testen stuitte men op nieuwe technische problemen.

Het trammetje is een tijdelijke voorziening. Over enkele jaren gaat het tweede station in Houten open. Dit ligt centraal in het nieuwe wijkwinkelcentrum Castellum, dat nog moet worden gebouwd. De tramlijn is een service die vooruitloopt op die eindsituatie.

Het lijntje wordt beheerd door de NS, die verder geen ervaring hebben met trams, anders dan bijvoorbeeld vervoerder Connexxion, die de sneltram tussen IJsselstein en Utrecht exploiteert.

In Houten wordt op dit moment gewerkt aan de spoorverdubbeling. Ook Castellum wordt viersporig. De werkzaamheden leiden ertoe dat het trammetje in de loop van 2008 moet worden opgedoekt. Vanaf dat moment komt er ook weer een busverbinding, totdat het station Castellum eind 2010 definitief in gebruik wordt genomen. Vlak bij het toekomstige station Castellum kan het spoor nu worden overgestoken via een hoge noodbrug met stijle trappen. Die oversteek is een doorn in het oog van vooral ouderen, gehandicapten en ouders met kinderwagens.

De PvdA-fractie had bij de gemeente op een vriendelijkere oversteek aangedrongen, bijvoorbeeld met hellingbanen of liften. Burgemeester en wethouders laten de bestaande situatie echter zoals die is. Ter hoogte van de Albers Pistoriusweg is een nieuwe oversteek over het spoor gedacht. De gemeente hoopt erop die volgend jaar in gebruik te kunnen nemen. Deze brug wordt minder hoog en stijl dan de loopbrug bij Castellum.
Bron: AD
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:13:55 #300
164283 Luco
Buongiorno!
pi_50363878
Vol?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')