Tienquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
De achtergrondmuziek bij Thaise reclames
Mensen die zeuren bij deze overwinning
Sinterklaas
Ronaldinho
2 uur voorbeschouwing. Allerlei analitici.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Waarom maakt SBS er niet zo'n FA Cup final dagje van, extra lange 3e helft enzo
Helicoptersquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2 uur voorbeschouwing. Allerlei analitici.
Joah, met live aankomst van de bussen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Waarom maakt SBS er niet zo'n FA Cup final dagje van, extra lange 3e helft enzo
?:')quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waren er nog veel mensen in de ArenA om op een groot scherm te kijken?
We worden Europees kampioen, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
Het moet nu toch duidelijk zijn of niet?
De opvolger voor Timmer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die naam van die keeper: Hatairatanakul![]()
Ja SBS6quote:
Het hele seizoen van Timmer samengevat....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef DRD het volgende:
Timmer - wordt afgerekend op die ene vrije trap. Paar goede reddingen verder.
Wat een kulquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die naam van die keeper: Hatairatanakul![]()
1-7quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
hoeveel hebben ze gespeeld?
en wat een kuttijd
Bij Ijshockey krijg je dan ook een eervolle vermeldingquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Landzaat had wel de assistassist bij de goal van VoH trouwens. Dus hij heeft wel íets gepresteerd
Dan moet ie maar gaan ijshockeyenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij Ijshockey krijg je dan ook een eervolle vermelding
Zijn wij iig van m afquote:
Jah ? omhaal ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef BigFire het volgende:
die omhaal in de kruising van Melchiot wil ik zo wel even zien. voor de rest boeit het me geen reet.
Kijk ik met je mee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef BigFire het volgende:
die omhaal in de kruising van Melchiot wil ik zo wel even zien. voor de rest boeit het me geen reet.
nee, was een grap. dacht dat iedereen deed alsof.. maar het is echt al gespeeld zie ik net.quote:
snap ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee, was een grap. dacht dat iedereen deed alsof.. maar het is echt al gespeeld zie ik net.
die honden van sbs6 maakte reclame met het woordje 'Live'.![]()
Het is kiezen of delen:quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef franske19 het volgende:
Waarom wordt Kuijt nog steeds in de basis opgesteld. Die gast scoort amper, in het Nederlands elftal zal die niet ineens meer gaan scoren ofzo.
Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waren er nog veel mensen in de ArenA om op een groot scherm te kijken?
Er was gewoon een Fokkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.
't Was wel vreselijk warm: toen we er om 5 uur heen reden, was het nog 38 graden.
"U ziet ons ook overal"quote:
KJH is niet scherp. Let maar op, als ie invalt gaat ie kansen missen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
THAILAND-NEDERLAND NU LIVE OP SBS 6![]()
![]()
![]()
Ik voorspel dat Sneijder weer de man van de wedstrijd gaat worden.
Ze hebben geen moment vermeld dat het niet live isquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
THAILAND-NEDERLAND NU LIVE OP SBS 6![]()
![]()
![]()
Ik voorspel dat Sneijder weer de man van de wedstrijd gaat worden.
SBS 6.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden/Gifjes./weet ik veel wat?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden/Gifjes./weet ik veel wat?
Al in KAA langsgeweest?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.
't Was wel vreselijk warm: toen we er om 5 uur heen reden, was het nog 38 graden.
Ja in mijn topicquote:
Gaaf man! Toevallig nog foto's gemaakt die je hier kan posten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
ik snap daar dus ook echt geen hol van dat ze dat niet doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben geen moment vermeld dat het niet live is
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een paar beelden uit Thailand.
nou duidelijk klasseverschilquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Trieste 'Oranje-supporters' weer hier... beetje Thailand aanmoedigen.![]()
Maar goed, Nederland had het overduidelijke klasseverschil in minimaal een nulletje of 6 uit moeten drukken. De kansen waren er, en als de spelers (vooral Kuijt) wat scherper waren, was het een slachtpartij geworden.
Aan het eind zakte het helemaal in elkaar, zou ook wel met de temperatuur te maken hebben gehad.
Sneijder en Van der Vaart![]()
4 keer zoveel kansen, 4 keer zoveel balbezit. Het strooien met hakjes, crosspassen, etc. Het klasseverschil was enorm duidelijk op voetbalgebied.quote:
Succesvolle hakjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het strooien met hakjes klasseverschil? Ik kan ook een hakje geven. Boeiend?
Hoe verklaar je dan dat die thai lui 4 keer alleen voor de keeper stonden in 10 minuten tijd?quote:
Niet gedisciplineerd gespeeld door het middenveld. De onwennige samenstelling van de verdediging. Heitinga en Mathijsen hadden af en toe wat miscommunicatie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat die thai lui 4 keer alleen voor de keeper stonden in 10 minuten tijd?
als thailand een beetje spits had gehad hadden ze misschien ook wel op 3-3 kunnen komen lol geluk voor hun was dat Kuyt erg slecht speelde. KJH had erin gemoeten achteraf. Maar ja, ik vond Sneijder man van de match zonder twijfelquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja... kan gebeuren. 4 schoten op doel tegen.
Tegen een land met een topspits(speler) zou er sowieso ééntje in zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet gedisciplineerd gespeeld door het middenveld. De onwennige samenstelling van de verdediging. Heitinga en Mathijsen hadden af en toe wat miscommunicatie.
Tja... kan gebeuren. 4 schoten op doel tegen.
Tja, zo ken ik er nog wel een paar. Als Huntelaar in de spits stond was het 16-1 geworden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
als thailand een beetje spits had gehad hadden ze misschien ook wel op 3-3 kunnen komen
Laat Huntelaar dan net degene zijn die 3 100% kansen volkomen heeft verneukt..........quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, zo ken ik er nog wel een paar. Als Huntelaar in de spits stond was het 16-1 geworden.![]()
Nederland had 20 kansen, Thailand 5 (bron: Sportweek). Het klasseverschil was duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |