Tienquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
De achtergrondmuziek bij Thaise reclames
Mensen die zeuren bij deze overwinning
Sinterklaas
Ronaldinho
2 uur voorbeschouwing. Allerlei analitici.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Waarom maakt SBS er niet zo'n FA Cup final dagje van, extra lange 3e helft enzo
Helicoptersquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2 uur voorbeschouwing. Allerlei analitici.
Joah, met live aankomst van de bussen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef AminBen het volgende:
Waarom maakt SBS er niet zo'n FA Cup final dagje van, extra lange 3e helft enzo
?:')quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waren er nog veel mensen in de ArenA om op een groot scherm te kijken?
We worden Europees kampioen, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
Het moet nu toch duidelijk zijn of niet?
De opvolger voor Timmer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die naam van die keeper: Hatairatanakul![]()
Ja SBS6quote:
Het hele seizoen van Timmer samengevat....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef DRD het volgende:
Timmer - wordt afgerekend op die ene vrije trap. Paar goede reddingen verder.
Wat een kulquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die naam van die keeper: Hatairatanakul![]()
1-7quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
hoeveel hebben ze gespeeld?
en wat een kuttijd
Bij Ijshockey krijg je dan ook een eervolle vermeldingquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Landzaat had wel de assistassist bij de goal van VoH trouwens. Dus hij heeft wel íets gepresteerd
Dan moet ie maar gaan ijshockeyenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij Ijshockey krijg je dan ook een eervolle vermelding
Zijn wij iig van m afquote:
Jah ? omhaal ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef BigFire het volgende:
die omhaal in de kruising van Melchiot wil ik zo wel even zien. voor de rest boeit het me geen reet.
Kijk ik met je mee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef BigFire het volgende:
die omhaal in de kruising van Melchiot wil ik zo wel even zien. voor de rest boeit het me geen reet.
nee, was een grap. dacht dat iedereen deed alsof.. maar het is echt al gespeeld zie ik net.quote:
snap ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee, was een grap. dacht dat iedereen deed alsof.. maar het is echt al gespeeld zie ik net.
die honden van sbs6 maakte reclame met het woordje 'Live'.![]()
Het is kiezen of delen:quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef franske19 het volgende:
Waarom wordt Kuijt nog steeds in de basis opgesteld. Die gast scoort amper, in het Nederlands elftal zal die niet ineens meer gaan scoren ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |