Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Waren er nog veel mensen in de ArenA om op een groot scherm te kijken?
Er was gewoon een Fokkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.
't Was wel vreselijk warm: toen we er om 5 uur heen reden, was het nog 38 graden.
"U ziet ons ook overal"quote:
KJH is niet scherp. Let maar op, als ie invalt gaat ie kansen missen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
THAILAND-NEDERLAND NU LIVE OP SBS 6![]()
![]()
![]()
Ik voorspel dat Sneijder weer de man van de wedstrijd gaat worden.
Ze hebben geen moment vermeld dat het niet live isquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
THAILAND-NEDERLAND NU LIVE OP SBS 6![]()
![]()
![]()
Ik voorspel dat Sneijder weer de man van de wedstrijd gaat worden.
SBS 6.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden/Gifjes./weet ik veel wat?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden/Gifjes./weet ik veel wat?
Al in KAA langsgeweest?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wel in 't stadion in BKK. Was leuk, gezellig, volgens mij was iedere Nederlander uit de wijde omtrek er, veelal met het hele gezin. De Thai in het stadion hebben zich geloof ik wel vermaakt, die buiten het stadion vonden het maar vreemd, al die oranje mensen.
't Was wel vreselijk warm: toen we er om 5 uur heen reden, was het nog 38 graden.
Ja in mijn topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |