Hey, gij zult niet buiten het koningkrijk van de MC omgaan op straffe van dood door verhangingquote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef Beach het volgende:
pics!![]()
ookal zeg je in de mc dat het woensdag wordt
Als je je eerste rijles in het verkeer doet zul je zien dat avb je veeelll profeiten heb meegegevenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef fr3d het volgende:
het lessen gaat steeds een beetje beter.
vind het wel jammer dat je steeds vrijwel alleen maar oefieningen doet ipv een stuk rijden als met het auto-rijbewijs.
Tot nu toe gaat de noodstop en langzame - en snelle slalom goed. ook de halve circel en uitwijken is geen probleem. het 8-je is nog even wennen en de presicie stop krijg ik ook maar niet helemaal goed
Al met al best tervree. Ik les nu met eigenspullen. Nee nog niet de eigen motor, maar wel handschoenen, laarzen en als laatst gekocht mijn helm. Een heerlijk helm met ingebouwd zonnevizier , echt ideaal !!
Wtfquote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey, gij zult niet buiten het koningkrijk van de MC omgaan op straffe van dood door verhanging![]()
Jij hebt vast een trilding tussen je benenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtfjij hebt vast je korpsproeven behaald!
[afbeelding]
Nee, dat is een knuffelschaapquote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt vast een trilding tussen je benen
Als je als man daar een schaap hebt dan heb je ineens heel wat uit te leggen maar bij vrouwen moet het dan maar schattig zijnquote:
dat heb ik inderdaad ook ja, dat ik dan gas ga geven.. Ik zal er eens op letten volgende keer. dankje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef fr3d het volgende:
rechtsom gaat bij mij ook wat moelijker>
zeker bij het achtje, omdat ik dan op een of andere manier gas geef als ik naar rechts stuur. Nu laat ik dus licht het stuurlos met mijn rechterhand als ik een langzame bocht naar recht moet maken.
Misschien werkt dat ook bij jou
Dat rijdt echt kutquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:25 schreef Lennox het volgende:
Je moet je rechterhand op het uiteinde van je stuur leggen. Min of meer op de knop beetpakken.
Mwah, rijdt nog steeds kut, gewoon wat meer oefenen en zelf je hand stil houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:37 schreef Lennox het volgende:
Gaat toch om AVB. Dan maakt het niet uitOp de weg zou ik het niet doen inderdaad
Ja maar dan moet je gewoon minder drinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, rijdt nog steeds kut, gewoon wat meer oefenen en zelf je hand stil houden![]()
ik end van de middag lessen maar zo mn theorie nog eens goed oefenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef fs180 het volgende:
straks ff motor overschrijven en dan lessen
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef fs180 het volgende:
straks ff motor overschrijven en dan lessen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Lennox het volgende:
Ga jij je theorie nou maar oefenen, vuillak
hoeveel heb je achter de rug?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:19 schreef DownForZ het volgende:
Morgen weer lessen, tot nu toe nog geen regen gezien....
en ga alvast beginnen met theorie lerenVorige les op de snelweg, heen was wel spannend, ging ook maar 100, mja wind tegen en alles. Terugweg gewoon 120-125
Hoop dat ik morgen weer AVD lesje heb
snelheid = relaxt
oh ik half 6, bij Bodegraven, dus wel in de rochting van Zoetermeer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef fs180 het volgende:
4uur.. waar rij jij dan?
neejquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef fs180 het volgende:
half 6 zou ik denk preciesop de weg terug zitten, had ej in zoetermeer zelf gereden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |