Laten we het trekken aan Boem even achterwege, mijn lunch is nog niet helemaal verteerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant hè.
Maar geef maar wat tieten foto's van je hoor. Misschien dat je daarmee Boem over de streep trekt.
En jij ook niet, dat scheeltquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Valt mee. Ze willen niet allemaal neuken.
SiemeN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je je broer teleurstelt, poppekind. Ik zit niet echt te wachten op een incest sextape van je,.
Vraag er dan ook niet naarquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je je broer teleurstelt, poppekind. Ik zit niet echt te wachten op een incest sextape van je,.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laten we het trekken aan Boem even achterwege, mijn lunch is nog niet helemaal verteerd.
Opgelostquote:
Joh Boem-dikkie neuken is hetzelfde als een appeltje eten. Daar had eva ook geen moeite meequote:
Nee je vergeet de zin voor 'Dat is dan 10 euro'quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat de tweede eindzin die je in het dagelijks leven gebruikt, naast: Dat is dan 10 euro.
"Catholic school girls rule"quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Joh Boem-dikkie neuken is hetzelfde als een appeltje eten. Daar had eva ook geen moeite mee.
Toch altijd leuk hè, Eva fucked het voor de mannen op en daarna doen alle gelovige vrouwen het nog eens dunnetjes over door pikstraf te pas en te onpas toe te passen maar ondertussen zelf met een deodorant bus naar het UMC moeten want hij zit vacuum.
Gewoonquote:
Hoe weet jij hoe het is om Boem te neuken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Havoc het volgende:
Joh Boem-dikkie neuken is hetzelfde als een appeltje eten. Daar had eva ook geen moeite mee.
Toch altijd leuk hè, Eva fucked het voor de mannen op en daarna doen alle gelovige vrouwen het nog eens dunnetjes over door pikstraf te pas en te onpas toe te passen maar ondertussen zelf met een deodorant bus naar het UMC moeten want hij zit vacuum.
Aah ziel. Ben je erg gekwetst omdat ik niet met je wil neuken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Is dat de tweede eindzin die je in het dagelijks leven gebruikt, naast: Dat is dan 10 euro.
Jij zal het nooit wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe weet jij hoe het is om Boem te neuken?
Jij hebt toch wel een raar beeld van vrouwen, ik weet niet wat die van jou allemaal uitvreten, maar ik ben nog nooit met een vacuumgezogen deobus naar het UMC geweest..Ben ik nu raar?
![]()
Is te ver rijden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe weet jij hoe het is om Boem te neuken?
Jij hebt toch wel een raar beeld van vrouwen, ik weet niet wat die van jou allemaal uitvreten, maar ik ben nog nooit met een vacuumgezogen deobus naar het UMC geweest..Ben ik nu raar?
![]()
Ja, best wel eigenlijk. Ik heb altijd al eens een christen willen neuken, luid schreeuwend dat jezus uiteindelijk ook aan het kruis is gestorven en jij dus helemaal niet moet zitten zeiken over dat het pijn doet.quote:Aah ziel. Ben je erg gekwetst omdat ik niet met je wil neuken?
En daarna nog een keertje dunnetjes over doen door haar stevig anaal te nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is te ver rijden?
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Ik heb altijd al eens een christen willen neuken, luid schreeuwend dat jezus uiteindelijk ook aan het kruis is gestorven en jij dus helemaal niet moet zitten zeiken over dat het pijn doet.
Dus doen we dat allemaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef Havoc het volgende:
Jij zal het nooit weten, Maar deobus was op het nieuws, Een of ander christelijk typje ging zich tegoed doen aan de deo bus. Daarom kwam ik er op.
En mijn vrouw is niet christelijk, die weet waar abraham de mosterd haalt.
Maar raar ben je zeker. Ik zie de filmpjes van de eo-jongerendag wel weer op het journaal verschijnen
Ook, maar voornamelijk gewoon geen last van deobussenquote:
Ach, ziel. En je was zo dichtbij de verwezelijking van die droom..quote:Ja, best wel eigenlijk. Ik heb altijd al eens een christen willen neuken, luid schreeuwend dat jezus uiteindelijk ook aan het kruis is gestorven en jij dus helemaal niet moet zitten zeiken over dat het pijn doet.
Wil je strak en kaal... Ga dan anaal!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
En daarna nog een keertje dunnetjes over doen door haar stevig anaal te nemen..
Moslima's en Joodse vrouwen ook. Dus waarom zouden christelijke typjes zoals je zelf anders zijn?quote:
Ik weet ook niet waaromquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moslima's en Joodse vrouwen ook. Dus waarom zouden christelijke typjes zoals je zelf anders zijn?
Preuts naar buiten, maar verrot naar binnen.
Ach, je hebt vast nog wel een zusje of nichtje (die eigenlijk ook je zusje is) of een buurmeisje (die eigenlijk ook je zusje is) die zich beschikbaar stelt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ach, ziel. En je was zo dichtbij de verwezelijking van die droom..![]()
Nee, dat zou ik mijn zusters nooit aandoenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, je hebt vast nog wel een zusje of nichtje (die eigenlijk ook je zusje is) of een buurmeisje (die eigenlijk ook je zusje is) die zich beschikbaar stelt.
Wat dat betreft is er keuze zat.
de OP staat ook op een andere paginaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Het adoreren is er niet echt van gekomen, hè..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Het adoreren is er niet echt van gekomen, hè..
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
alle niet-adoreerposts moeten weg, anders maak ik wel een nieuwe
okquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
alle niet-adoreerposts moeten weg, anders maak ik wel een nieuwe
Havoc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg maar Havoc. Die naam gebruik ik al 2000 jaar niet meer.
niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg maar Havoc. Die naam gebruik ik al 2000 jaar niet meer.
Altijd eerst even kijken tegen welke persoonlijkheid van cyaa je praat SiemeN, check foto boek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.
kool ende tufquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.
Grappig was ik toen hèh?
Ik ga zo denk ik nog maar even zo`n kwaliteitstopic maken, ik weet nu hoe ik een topic backfire kan forceren!
Neu, ik vind dit wel leuk topic eigelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef Afwazig het volgende:
Boem, zwakzinnig persoon, je wordt gebashed, doe er wat aan.
Ik maak dan ook immer kwaliteitstopics.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neu, ik vind dit wel leuk topic eigelijk!
Whehe pwned.quote:
Accounts delen,quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Altijd eerst even kijken tegen welke persoonlijkheid van cyaa je praat SiemeN, check foto boek.
Schizo typje die Cyaa.
quote:
Je bent een echt wonderkindje, Corky.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.
Sorry, ben je nu boos omdat je op LBO zwakstroom niveau zit qua humor?quote:
Ik make daysquote:
Wat bazel je nou? Waar zie jij Havoc boos?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sorry, ben je nu boos omdat je op LBO zwakstroom niveau zit qua humor?
Wat bazel je nou? Het was een vraag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat bazel je nou? Waar zie jij Havoc boos?
ohmygawdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hee, ik ben sociaal!quote:
Ik vind het maar eng *ril*quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Dat christen-zijn doet wel echt wat hier hè
fok hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Alleen de hypocrieten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
de keyboardpiraten zijn uit varenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Je bedoeld:
Ik geef mensen valse hoop, en geil op de aandacht.
![]()
dat vroeg ik me een paar vagina's terug ook afquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Berenanus het volgende:
Viel hier nog wat te neuken btw?
You got me aaaaaalll figured outquote:
nouja, als wij daar allebei behoefte aan hebben....quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vroeg ik me een paar vagina's terug ook af_!
Bokito toelachen mocht ook al niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef cerror het volgende:
Aandachthoeren voeren mag niet van het retardpark.
Ze heeft tieten. Met tieten ben je altijd grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef Inschrijven_valt_n... het volgende:
[..]
Bokito toelachen mocht ook al niet...
Maar ik vind Ladidadida stiekum toch wel grappig![]()
Daar zijn gaskamers voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef RooieRakker het volgende:
En hoe zit het met domme, vette mensen zonder tieten![]()
*kuch ahum* jaloers *proest*quote:
quote:
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Valt mee. Ze willen niet allemaal neuken.
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)
Alleen zeggen alle mannen niet dat ze willen neuken.![]()
* Afwazig checkt posthistoriequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?![]()
R&P Singles, ok, i never mentioned it.quote:
Luister eens snol van de derde klasse, iedere mannelijke user in dit topic die niet meteen achter zijn pik aanloopt, heeft jou al door voordat je je bekkie open deed.quote:
Ja, zo kan je een slet ook omschrijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)
Je klinkt best verzuurd, maar nu zie ik dat je getrouwd bent, dat verklaart wel een hoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister eens snol van de derde klasse, iedere mannelijke user in dit topic die niet meteen achter zijn pik aanloopt, heeft jou al door voordat je je bekkie open deed.
Dus kom niet met zo'n wijven argument aan en ga vooral niet doen alsof je mysterieus bent, want ik verzeker je, je bent eentje van 13 in een dozijn.
Hey, ik heb alle reden om verzuurd te doen, als je ziet met wat voor wijf ik getrouwd ben en er verdomme met de beste advocaat nog niet van af kom...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je klinkt best verzuurd, maar nu zie ik dat je getrouwd bent, dat verklaart wel een hoop.
Ik begrijp je probleem, dit land ontvluchten is geen optie? In sommige culturen is polygamie heel normaal en vrees niet, je hebt daar alleen de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik heb alle reden om verzuurd te doen, als je ziet met wat voor wijf ik getrouwd ben en er verdomme met de beste advocaat nog niet van af kom...
Wat dat betreft zou ik wel een wegwerp-ladidadida willen hebben.
Zonder haar famlie uit te moorden zal het moeilijk worden, het blijft een positief mens he.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we Ladidadida ook aan het krassen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |