Sorry, ben je nu boos omdat je op LBO zwakstroom niveau zit qua humor?quote:
Ik make daysquote:
Wat bazel je nou? Waar zie jij Havoc boos?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sorry, ben je nu boos omdat je op LBO zwakstroom niveau zit qua humor?
Wat bazel je nou? Het was een vraag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat bazel je nou? Waar zie jij Havoc boos?
ohmygawdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.
Hee, ik ben sociaal!quote:
Ik vind het maar eng *ril*quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Dat christen-zijn doet wel echt wat hier hè
fok hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Alleen de hypocrieten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
de keyboardpiraten zijn uit varenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Je bedoeld:
Ik geef mensen valse hoop, en geil op de aandacht.
![]()
dat vroeg ik me een paar vagina's terug ook afquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Berenanus het volgende:
Viel hier nog wat te neuken btw?
You got me aaaaaalll figured outquote:
nouja, als wij daar allebei behoefte aan hebben....quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vroeg ik me een paar vagina's terug ook af_!
Bokito toelachen mocht ook al niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef cerror het volgende:
Aandachthoeren voeren mag niet van het retardpark.
Ze heeft tieten. Met tieten ben je altijd grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef Inschrijven_valt_n... het volgende:
[..]
Bokito toelachen mocht ook al niet...
Maar ik vind Ladidadida stiekum toch wel grappig![]()
Daar zijn gaskamers voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef RooieRakker het volgende:
En hoe zit het met domme, vette mensen zonder tieten![]()
*kuch ahum* jaloers *proest*quote:
quote:
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Valt mee. Ze willen niet allemaal neuken.
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)
Alleen zeggen alle mannen niet dat ze willen neuken.![]()
* Afwazig checkt posthistoriequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?![]()
R&P Singles, ok, i never mentioned it.quote:
Luister eens snol van de derde klasse, iedere mannelijke user in dit topic die niet meteen achter zijn pik aanloopt, heeft jou al door voordat je je bekkie open deed.quote:
Ja, zo kan je een slet ook omschrijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is een beetje naief gedacht. Alle mannen willen neuken en je bent niet de lelijkste op deze wereld dus ook met jou. Zeker met jou want jij wilt niet neuken en dat is dus hard-to-get waardoor het spelletje voor sommigen alleen maar spannender wordt.(een soort lang voorspel)
Je klinkt best verzuurd, maar nu zie ik dat je getrouwd bent, dat verklaart wel een hoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister eens snol van de derde klasse, iedere mannelijke user in dit topic die niet meteen achter zijn pik aanloopt, heeft jou al door voordat je je bekkie open deed.
Dus kom niet met zo'n wijven argument aan en ga vooral niet doen alsof je mysterieus bent, want ik verzeker je, je bent eentje van 13 in een dozijn.
Hey, ik heb alle reden om verzuurd te doen, als je ziet met wat voor wijf ik getrouwd ben en er verdomme met de beste advocaat nog niet van af kom...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je klinkt best verzuurd, maar nu zie ik dat je getrouwd bent, dat verklaart wel een hoop.
Ik begrijp je probleem, dit land ontvluchten is geen optie? In sommige culturen is polygamie heel normaal en vrees niet, je hebt daar alleen de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, ik heb alle reden om verzuurd te doen, als je ziet met wat voor wijf ik getrouwd ben en er verdomme met de beste advocaat nog niet van af kom...
Wat dat betreft zou ik wel een wegwerp-ladidadida willen hebben.
Zonder haar famlie uit te moorden zal het moeilijk worden, het blijft een positief mens he.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we Ladidadida ook aan het krassen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |