+quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andy McKee - Amazing Guitar Skills
The Fray - Look After You
Andy Kaufman - I Trusted You ()
Jim Carrey - I Am The Walrus
Jack Johnson - Better Together (live!) ()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Frollo het volgende:
Man on the Moon is geweldig!
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, leuk, maar van die clips zit ik niet met natte ogen en 'n dikke keel op m'n werk.
Ik ken 'm alleen van Carrey's vertolking. En ik zal ook vast wel eens Taxi gezien hebben, maar dat is niet blijven hangen.quote:
Dus ik ben pwned wie unne n00b?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft weer nieuw publiek om zijn Andy Kaufmanadoratie aan tentoon te stellen.
Heeft 'ie z'n webloglinkje al gespamd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft weer nieuw publiek om zijn Andy Kaufmanadoratie aan tentoon te stellen.
Moet je doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van Carrey's vertolking. En ik zal ook vast wel eens Taxi gezien hebben, maar dat is niet blijven hangen.
MotM was een enorm goeie film en de persoon Kaufman moet erg interessant geweest zijn, maar ik heb me verder niet echt in 'm verdiept, sorry.
Het is niet zozeer het tentoonstellen van mijn adoratie, het is meer het delen van mijn interesse in de beste man.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit:quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft 'ie z'n webloglinkje al gespamd?
God, het wordt wel èrg met die trend zeg. Ik ben voor de driehoek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef JAM het volgende:
Ik ben een beetje treurig, G. Mijn vriendin heeft van een van haar collegaatjes gehoord dat Europese en Amerikaanse mannen graag hebben dat vrouwen hun schaamhaar scheren en nu heeft ze dat ook gedaan. Ze denkt dat ze mij daar een plezier mee doet. Grmbl..
Ook goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Z het volgende:
Andy Kaufman daarentegen.
Mag die niet wegblijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM. Nu Pope nog.
En met Pope nog minder.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kom nu Erik, zonder Pope is er niks an!
Ik schrik ervan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef Gellius het volgende:
Herstel: Tha_Erik: de splijtzwam van LPT.
Je verbindt er een voorwaarde voor tofheid aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, moe. Mag ik niemand onaardig vinden?
En dan bedoel ik dat je niet zo zwaar aan die eerdere opmerkingmoet wegen, over Pope en tofheid enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook jou vind ik nog tof hoor. Weeg er niet zo zwaar aan. Daar wordt niemand vrolijk van, dat blijkt.
Jezus - Pope. Ik vond dat erg grappig. Vanwege de Jezusfanclub.quote:
Ik ben dièp beledigd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dat je niet zo zwaar aan die eerdere opmerkingmoet wegen, over Pope en tofheid enzo.
Ik bedoelde met dat tussenwerpsel niets anders dan het verduidelijken van mjin afkeer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezus - Pope. Ik vond dat erg grappig. Vanwege de Jezusfanclub.
Zou je denken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Gellius het volgende:
Morgen beter, broer!
Vast iets met spliterwten en een half haantje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Weet iemand nog een lekker recept voor splijtzwammen?
Excuses, Frollo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik bedoelde met dat tussenwerpsel niets anders dan het verduidelijken van mjin afkeer.
Maar als je er een grap in wilt zien, prima.
Een kapoentje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast iets met spliterwten en een half haantje.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast iets met spliterwten en een half haantje.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]
Een hoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hop heeft toch iets te maken met bier?
Gala?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch geen weer voor een smoking!?
Tot voor een paar jaar zat er bij mij in de buurt een herberg, alwaar ouddrentse specialiteiten geserveerd werden. Eens at ik daar bij wijze van dessert boekweitgruttenpap. Deze werd opgediend met gebakken spekjes (in spekvet), boter, en stroop. Nu dát was lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef Gellius het volgende:
Grutjes, Sigme.
Omdat die gelukkig niet te stoppen valt. Maar ik wanhoop niet gauw: het oude vertrouwde duikt wel weer op, alleen noemen we het dan een niche. En dan moet je er wat meer voor betalen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom kan de vooruitgang niet gewoon tegengehouden worden?
Die is niet eens zo heel duur. 900 euro nieuw, alleen zou ik niet de koeien versie nemen en probeer 'm maar een in je huis in te passen ...quote:
Yeah right... 900 euro voor een nieuwe? Dat lijkt me héél sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Z het volgende:
[..]
Die is niet eens zo heel duur. 900 euro nieuw, alleen zou ik niet de koeien versie nemen en probeer 'm maar een in je huis in te passen ...
Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef k_man het volgende:
Kijk:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Natuurlijk, jij hebt smaak. Dat wist ik al.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik wel mooi.
Recliner? Daar zou ik ook niets mee op hebben, denk ik. Een fauteuil echter, een fraaie bank, of een chaise longue, is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat begrijp ik. Het blijft een tandartsstoel met gynecologische bijbedoelingen. Maar ik heb ook niet zoveel met banken en recliners. Ik zit of op een rechte tafelstoel, een bureaustoel of gewoon op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |