Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef gpfransen het volgende:
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p

quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Meer dan eens wel
1 keer een ladder volledig gemist en een meter of 2 omlaag gegaan zonder iets te rakenen toen kwam de betonnen vloer

Hoe vreselijk herkenbaar...quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!
[...]
OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag

quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
OF je denkt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag

Jammer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Gutz het volgende:
Ach, wanneer niet...
Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |