Koprollen van de trap?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef vosss het volgende:
Toen ik klein was deed ik altijd samen met mn broertjes koprollen van de trap af
Een gewone trap. Van de eerste verdieping in een bocht naar beneden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Koprollen van de trap?![]()
Een klein trappetje, of zo'n gewone trap die verdiepingen verbindt?
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Behalve dan dat het me vrij pijnlijk lijkt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Och. Zo vaak. Is soms ook wel te merken.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Inderdaad.
Ik ken het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef chatter het volgende:
Ik was de reden waarom mijn ouders gelijkvloers zijn gaan wonen.
![]()
Ik las veel stripboeken en dacht soms precies dezelfde dingen te kunnen doen.
Door muren heen kunnen lopen, geen last van zwaartekracht te hebben, dat soort dingen.
![]()
Ik weet nu beter.
Ik val nu alleen maar per ongeluk.
![]()
Zo dacht ik van de trap af te kunnen springen, ware het niet dat er onderaan een deur zat van 2 meter hoog (waar je dus boven uit steekt als je op de 6e tree staat) waardoor ik met mijn gezicht tegen de deurpost boven de deur knalde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik ken het.Ik droomde vroeger vaak dat ik langs de trapleunig naar beneden zweefde. En dacht dat het echt was.
![]()
Ik ben dus een keer met m'n armen wijd vanaf de op twee na bovendste tree naar beneden gesprongen. Ik klapte met m'n voorhoofd op de drempel van de voordeur onderaan de trap die openstond. Dikke bult gehad. Verder niets aan overgehouden...![]()
We waren eerst matrassen aan het verslepen op de overloop, ik ging ff op een matras zitten en vervolgens duwde mijn zus me de trap af. Gecrasht in de kapstok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Ja, geheugen verlies kan een gevolg zijn, van hard van een trap vallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:34 schreef Natalie het volgende:
Niet dat ik me kan herinneren.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Eh,quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef MissBliss het volgende:
Gevolg: gebroken neus en 2 BLAUWE OGEN[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Clerick het volgende:
ik zo vaak
nadat ik Cliffhanger had gezien bond ik een touw vast aan de armleuning bovenaan de trap en trok me omhoog.
Totdat het touw brak
Aiquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Stak het volgende:
ik als klein kind, ik heb nu een aangezichtsletsel
Dito.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:36 schreef Tommeke het volgende:
Een paar keer, gelukkig alleen blauwe plekken.
Een keertje kon ik me nog net beetpakken aan het traphekje, bungelde ik daar, ik was lijkbleek van de schrik
Ja, meerdere malen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:15 schreef Aashiq_ het volgende:
Wie is er weleens van de trap gevallen? En hoe voelde dat?
en dan word je wakker de volgende dag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
Vaak, erg vaak....
Enkelbanden scheuren, kop stoten dat soort dingen!
En vorig jaar in een café (en nee ik had niet teveel op)
Resultaat:
- 1 gebroken spaakbeen
- 2 gebroken middenhandsbeentjes
- 1 duim uit de kom
(allemaal links trouwens)
Dat deed pijn. Ik was toch in een café, dan maar aan de whiskey!
Toen alsnog teveel gedronken![]()
* freecell is een muts
Wel lekker geslapen toen trouwens
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
en dan word je wakker de volgende dag...![]()
Wat een bikkellin ben jijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Om een uur of 11, wonder boven wonder zonder kater...
En dan zet je eerst ff je duim terug in de kom. Van dat geluid wordt de persoon bij wie je logeert wakker...
Dan het besluit om pas als je terug bent in Groningen naar het ziekenhuis te gaan...
Want: ik ben vast wel om 6 uur terug in Groningen.
Uiteindelijk zat ik om half 12 in het ziekenhuis
en toen 3 maanden gips
Ik zeker zon 3 keer als kind.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:15 schreef Aashiq_ het volgende:
Wie is er weleens van de trap gevallen? En hoe voelde dat?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef Lllaura het volgende:
Ik.
Ik rende de trap op, stapte mis en schaafde zo met elleboog langs de structuurverf. En zit nog steeds een vieze huidveeg op muur die ik niet wegkrijg en steeds bruiner wordt...![]()
Willen we een pic zien?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef PeZu het volgende:
vorig jaar middenin de nacht, ik liep op van die rubberen teenslippers naar beneden, scheurt dat ding kapot, degene die voor me de trap afliep kan nog net op tijd een ontwijkings manoeuvre uitvoeren.
resultaat, een grote teen die haaks nr de zijkant staat zonder nagel.... en mooie beshadigde onderrugwervel, en niet naar d edokter gaan heh want dat is voor mietjes_!
teenslippers ftw
sorry daaar heb ik toen om 3.30 met me zatte hasses niet aan gedacht, volgende keer beterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |