abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50160889
Wie is er weleens van de trap gevallen? En hoe voelde dat?
Tijd voor baka bana !!
Word lid: DE Baka Bana Hyves !
pi_50160910
ik als klein kind, ik heb nu een aangezichtsletsel
pi_50160930
Toen ik klein was deed ik altijd samen met mn broertjes koprollen van de trap af
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50160942
Nu ik me zo bedenk....... misschien dat dat gebeuren een en anders verklaard
vosss is de naam,
pi_50160944
Ik. Staartbotje gebroken geloof ik.
Hoi.
pi_50160955
Je schrikt meer dan het pijn doet.
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:17:55 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_50160968
ik als kind twee keer:

- eerste keer van bovenaan en stond beneden gewoon weer op
- tweede keer laatste vijf treden en gebroken sleutelbeen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50161025
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef vosss het volgende:
Toen ik klein was deed ik altijd samen met mn broertjes koprollen van de trap af
Koprollen van de trap?
Een klein trappetje, of zo'n gewone trap die verdiepingen verbindt?
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Behalve dan dat het me vrij pijnlijk lijkt.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 13:24:40 #9
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_50161208
Zal vast wel een paar keer gebeurd zijn toen ik klein was..
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:24:40 #10
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_50161209
Ja hoor, alleen niet ernstigs. Flink wat pijn aan mn been, maar daar was alles wel mee gezegd. Niets gebroken ofzo.
I spoke proper England since I was a children.
pi_50161212
Ik ben heel vaak van de trap gevallen,trap in geboortehuis was zo breed en diep als een volwassen voet,onbegrijpelijk hoe ik het op en aflopen gedaan heb zonder mn kop te stoten.
Ook vaak gevallen op een zeer brede betonnen trap(gladheid of gewoon gehaast).
Maar natuurlijk ook van krukken en losse trappen gelazerd (ramen lappen,dingen ophangen).
Tja,hoe voelt dat,raar,een beetje doof gevoel krijg je ervan maar ik krijg niet zo gauw blauwe plekken,en je pijngrens word erg hoog ervan.
Hm ,dat verklaard inderdaad een hoop,vroeg mij al af waar die 63cm omtrek vandaan kwam.....

[ Bericht 5% gewijzigd door dborhem op 06-06-2007 13:32:24 ]
pi_50161407
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Koprollen van de trap?
Een klein trappetje, of zo'n gewone trap die verdiepingen verbindt?
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Behalve dan dat het me vrij pijnlijk lijkt.
Een gewone trap. Van de eerste verdieping in een bocht naar beneden.

Ik kan me nog wel herrinneren dat juist die bocht erg lastig was. Meer dan eens zijn we daar rechtdoor tegen de muur geknald
vosss is de naam,
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 13:32:28 #13
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_50161459
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:33:51 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_50161513
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_50161597
Een paar keer, gelukkig alleen blauwe plekken.
Een keertje kon ik me nog net beetpakken aan het traphekje, bungelde ik daar, ik was lijkbleek van de schrik
pi_50161806
je moet vragen wie is er NIET van de trap gevallen?!!

Toen ik klein was, harde smak gemaakt, lang met een gekneusd pootje gezeten
Don't blame me, it's a hardware problem
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:45:08 #17
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_50161905
Hetgeen gevaarlijk is, is met dunne sokken snel van een trap aflopen met van die gelakte tredes.
Ik heb er ervaring mee en je ligt op je kaak voordat je het zelf in de gaten hebt.
Maar gek genoeg doet het bijna geen pijn, tot je een keer echt verkeerd neerkomt.
pi_50161961
Wel eens? Waarschijnlijk meer dan 10 keer, misschien wel 20...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:52:17 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50162159
Ik.

Ik rende de trap op, stapte mis en schaafde zo met elleboog langs de structuurverf. En zit nog steeds een vieze huidveeg op muur die ik niet wegkrijg en steeds bruiner wordt...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:56:25 #20
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50162301
Op de middelbare school en dan zo vallen dat je rugzak precies over je hoofd valt omdat het stoer was om de banden zo lang mogelijk te maken. Met als gevolg dat je ook niet direct weer op kan staan zodat je daar op je buik ligt met een rugzak op je hoofd terweil je keihard wordt uitgelachen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50162329
Jep. En het klopte: ik was echt snel beneden
pi_50162334
Ik van een 10 meter hoge trap.... :/
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

onderste trede
pi_50162381
zo vaak toen ik klein was
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_50162445
Toen ik vier was, ben ik wel eens van een hoge, steile, stenen trap naar beneden gevallen! Mijn voorhoofd ving de klap op. Wonder boven wonder deed het (van de schrik) nauwelijks pijn, en heb ik er geen blijvend letsel aan overgehouden. Denk ik. Head of steel!

In de brugklas twee treden omlaag vallen met je grote rugtas is inderdaad erger .
pi_50162618
Ik ben ook op de middelbare school van de trap gevallen. Op een hele drukke trap helemaal van bovenaan, zo op m'n buik de trap af. Ik had eigenlijk alleen een geschaafde knie en een paar blauwe plekken. Het was ineens héél stil omdat iedereen er van schrok dat iemand ineens zo de trap af kwam, ik stond zo snel mogelijk op, zo van "niks aan de hand".
Ik heb me daarna nog een keer verstapt op de drie treetjes in de aula, en toen was gelijk m'n enkel goed verstuikt, dus hoe hoog de trap en de val is maakt niet per se uit voor eventuele schade.

En ik ben nog eens een beetje van de trap gevallen op de Prinses Juliana, de oude veerboor tussen Vlissingen en Breskens, daar hadden ze van die redelijk steile trapjes met smalle metalen treden, en toen de boot bij het aanleggen ioneens heel hard schokte mieterde ik achterover en een stuk naar beneden. Toen kon ik een paar dagen niet zo goed zitten omdat m'n kont helemaal blauw/paars/groen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')