Fok kan ik checken wanneer ik wil, knipperende MSN vensters vind ik irritant.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tegen mij op MSN zeggen dat je aan MP3 gaat werken en dan wel Fok!ken?
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?quote:
Daar geloof ik niets meer van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?
je hebt gewoon mijn adoratietopique gemist manquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik had het meer over op school enzo.
En het kiwi topic heb ik grotendeels gemist.
Alleen het ons kent ons topic was ik grotendeels aanwezig (en met mij nog iemand)
Het moment waarop ik in een boom wil gaan zitten moet je me een flinke schop gaan gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?
Puik plan, wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maar als we nou gewoon ff een terrasmeet afspreken?
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.quote:
Zwijndrecht. Stage.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
dat was het doel ook denk ik
waar zat Clauw nou ook weer??
WJDz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef JDude het volgende:
Puik plan, wel.
Wat voor opleiding doen jullie? Deze termen komen me allemaal nogal bekend voor uit het verleden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.
En uiteraard tussen de 20 en 23 uur werken bij MM.
vanaf februari dit jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Swiffer het volgende:
heusj Frazzke werkt bij mediamarkt?? hoe lang al??
Het was voorbestemdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
En met wie post ik dan ook exact tegelijkertijd? Met Ritchie.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
En met wie post ik dan ook exact tegelijkertijd? Met Ritchie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |