En toch heb ik een gevoel dat wow er wel redelijk op draaitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:25 schreef Baret het volgende:
[..]
Je hebt misschien alles wel op high gezet, maar een goed gaming systeem is het niet.Een quadro is nooit goed voor games, alleen voor video bewerking enzo.
![]()
Ben nog niet helemaal tevreden, heb een paar auctions verlorenquote:
hmm dat weet ik nou net niet, ik deed laatst een test met en quadro fx 1500. dat ding kost 450 euro maar halt maar 10 fps ofzo bij de nieuwste games,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:39 schreef Reneuh het volgende:
[..]
En toch heb ik een gevoel dat wow er wel redelijk op draait![]()
volgens mij zijn ze voornamelijk goed in openGL , meeste games draaien d3dquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:44 schreef Baret het volgende:
[..]
hmm dat weet ik nou net niet, ik deed laatst een test met en quadro fx 1500. dat ding kost 450 euro maar halt maar 10 fps ofzo bij de nieuwste games,
Ah okiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nee, dat is Shattered Halls. Sethekk is in Auchindoun
Niet nootzakelijk wel ontzettend handig. Scheelt je heel veel lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:24 schreef Mauro het volgende:
Mount is min of meer noodzakelijk.
Ik heb nauwelijks gear gekocht voor al mn chars, (war misschien wat meer), in het stadium dat je zit heb je geen uitstekende gear nodig, spaar lekker voor een mount, quest rewards en eventuele drops zijn genoeg voor je gearquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:21 schreef Reneuh het volgende:
Zo, mn specs zijn alweer iets beter. Ik zie dat the armory nu ook recommended upgrades aanbiedt
Alleen wat is beter, doorsparen voor een mount? Of betere armor kopen? Of gewoon hopen op drops?
Ja erg jammerquote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan![]()
1050 arcane fire hier..
Alleen jammer vandie frostset is dat het shadow en frost is.![]()
Ik heb er zelf wel wat ervaring mee, de site ligt vaak down als je wilt transferren. dat transferren zou maximaal een uur moeten duren als ik het goed heb. Nu heb ik zelf een tijd problemen gehad qua betalen (had geen credit card) mn char is nu inmiddels betaald. Maar mn char is nu gelocked, hij staat nu wel op een andere server maar ik kan er niet op spelen. Heb al een mail gestuurd waarom ik er nou niet op kan spelen. Nog niets teruggehad. Volgens wow-europe.com zou je onmiddelijk moeten kunnen spelen als je betaald hebt. Best kut, maar ik denk dat het meestal wel goed moet gaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Takje het volgende:
Iemand ervaring met die paid character transfer? Ik blijf bij de laatste stap hangen als ik de boel wil finishen. Hij confirmed dan niks en ik vrees dat mijn char ergens in de internetruimte zweeft nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Mauro het volgende:
whehehe![]()
wat is daar gebeurd?
Blood orgySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
Dat betekent nog iets. Die van mij heet Grakk'Zaztquote:Op zondag 10 juni 2007 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, en mijn voidwalker heet Konthang![]()
Ja maar dat klinkt tenminste nog stoer 14.gifquote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat betekent nog iets. Die van mij heet Grakk'Zazt.
Gz, wij vandaag na ongeveer 7 tries Leotheras neer, uiteindelijk toch best te doen. Op naar Lady Vashj!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef DjNivek het volgende:
Woei, eindelijk Fathom-Lord Karatress dood
Tank neck dropt, heb ik maar gepassed omdat de andere 2 prot warriors geen epic neck hadden
tja je kan je e-mailadres nou veranderen hè? heeft je dochter dat niet gedaan?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:06 schreef Anitra het volgende:
Ik baal![]()
Wil ik weer gaan spelen, heeft mijn dochter gespeeld. Op zich niet zo'n probleem, alleen is mijn account foetsiemaar wel betaald.
Ik kan er met geen mogelijkheid meer op komen en weet niet wat mevrouw gedaan heeft, dus het is nu wachten op de support van WOW n hopenlijk is mijn account weer snel terug, want wel betalen en niet kunnen spelen is kut!
Heb zelfs alles er af gehaald, opnieuw er op gezet, weer al die f*cking patches moeten downloaden en nu 4 uur verder kan ik dus geen reet. Snap er niks van want bij de eerste patches kon ik dus wel inloggen (kreeg iig geen foutmelding en kwam gelijk nieuwe download aan), maar na de laatste niet meerde site kent mijn emailadres niet eens meer
Primals farmen dan. Air fire en water.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef tonks het volgende:
Dus. Skinning/herbalism/Mining. Welke gaat het meest opleveren (wil graag 5000 in 2 weken)
ik moet binnen een paar weken 15K goud ff grindenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Primals farmen dan. Air fire en water.
Herbalisme op 375 geeft veel geld. meer dan skinning iig.
Thottbot of Allakhazam... Daar kun je wel terecht voor goudquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik moet binnen een paar weken 15K goud ff grindenheb 69 lock, 66 lolladin en een 64 hunter die allemaal naar de 70 gaan.. iemand nog een gold-buy website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |