Ìk kon ook nog gewoon mijn veters strikken, hoor. Mijn buik was helemaal niet gigantischquote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef wenneke1 het volgende:
En in welke bocht heb je mogen wringen om dat nog te kunnen doen Beaker??
Het is gewoon blanke nagellak dus geen hip kleurtje hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 10:49 schreef Nijna het volgende:
Waar in t land zit je Beaker? Als je in de buurt zit wil ik best pannenkoeken voor je bakken hoor.
Als je nu gaat bevallen lig je in elk geval met nette teennagels te bevallen, netjes hoor
.
Ik ben blij dat er tenminste nog een iemand is die het ook belangrijk vind om met gelakte nagels het kraambed in te gaan! Bij mij verklaarde iedereen mij voor gek dat ik dat wilde, maar mijn man heeft toch mijn nagels gelakt hoor! En hij kreeg er een compliment over van de verpleegsters.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:32 schreef Beaker het volgende:
...
Oja, ik heb zelfs nog mijn eigen teennagels kunnen lakken![]()
Ja in principe mag je alle sporten blijven beoefenen zoals je ze daarvoor ook deed, tot een maand of zes. Daarna kun je jezelf beter wat intomen, zeker als je voelt dat het niet gaat. Maar een stukje rennen kan wel, zag laatst een vrouw op TV die hoogzwanger nog aan het joggen/snelwandelen was. Of het prettig is, is een andere vraag.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef amaranta het volgende:
Even een rare vraag maar...mag je rennen als je zwanger bent?
Amaranta.. die is gepland!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef amaranta het volgende:
En ik heb het even gemist maar waarom heeft Karin een keizersnee?
Naja, morgen is er op school dus een slagbal wedstrijd, juffen tegen groep 8, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja in principe mag je alle sporten blijven beoefenen zoals je ze daarvoor ook deed, tot een maand of zes. Daarna kun je jezelf beter wat intomen, zeker als je voelt dat het niet gaat. Maar een stukje rennen kan wel, zag laatst een vrouw op TV die hoogzwanger nog aan het joggen/snelwandelen was. Of het prettig is, is een andere vraag.
Wat Rijstebuiltje zei inderdaad. Bij Bram had ik uiteindelijk een keizersnee omdat hij niet indaalde, ondanks ruim een uur persen. Bram was 4650 gram.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef amaranta het volgende:
En ik heb het even gemist maar waarom heeft Karin een keizersnee?
thx Maritquote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef marit1978 het volgende:
lijkt me voor de vk niet interessant in de zin dat ze er iets mee kan/moet
Hier konden we samen met de kraamverzorgster de tijden bepalen....de eerste dagen is ze de hele dag geweest, toen 2 halve dagen. Daarna moest mijn vriend weer werken en kwam ze weer wat langer...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ga zo het huis aan kant maken. Morgen de intake van de kraamzorg. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten.
Ik wil in ieder geval even navragen wat er gebeurd als ze te weinig mensen hebben in de vakantie.
En welke tijden voor kraamzorg zijn handig? Ik dacht zelf aan 8 tot 13 (uitgaande van 44 uur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |