abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50291921
En in welke bocht heb je mogen wringen om dat nog te kunnen doen Beaker??
  zondag 10 juni 2007 @ 11:04:45 #252
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50292020
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef wenneke1 het volgende:
En in welke bocht heb je mogen wringen om dat nog te kunnen doen Beaker??
Ìk kon ook nog gewoon mijn veters strikken, hoor. Mijn buik was helemaal niet gigantisch
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50292065
Ik kon mijn schoenen niet eens normaal aanfoen, laat staan mijn voeten aanraken. Een onderbroek aantrekken was al een turnwedstrijd.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:09:31 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50292076
Alvast een voor Karin, want die krijgt toch vandaag haar ks? Dus gegarandeerd een nwe beeb vandaag
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_50292086
Davina, de 15e pas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50292394
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:49 schreef Nijna het volgende:
Waar in t land zit je Beaker? Als je in de buurt zit wil ik best pannenkoeken voor je bakken hoor .

Als je nu gaat bevallen lig je in elk geval met nette teennagels te bevallen , netjes hoor .
Het is gewoon blanke nagellak dus geen hip kleurtje hoor Mijn buik is niet mega dus het ging best makkelijk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50293419
Marit en Beaker, nog geen beebjes

Hier eindelijk 2 nachten op rij fatsoenlijk geslapen.
Het helpt toch wel als je redelijk normaal kan ademen

Zo maar weer eens verzinnen wat we vandaag gaan doen... Iemand nog enorm goede tips??
pi_50294236
Pff helaas niet. Zit al de hele dag te wurgen met een stom laatste werkstuk.
pi_50295626
*uit lurkstand komt voor iets totaal offtopics*

popples, ik woon ook in wiert!! hahaha vond het wel grappig om te lezen dus vandaar mijn reactie even

voor alle LLM's succes in dit benauwde weer!!

*terug in lurkstand holt*
Wat dacht je ervan???
pi_50295968
Wenneke, de laatste loodjes wegen dus echt t zwaarst... succes nog eventjes! Ik hoop dat je inmiddels wat gevorderd bent weer.

Wij hebben net de muren van het a.s. babykamertje afgeplakt, wil ik gaan verven, blijkt dat we geen stokkie hebben om de roller op te doen... . Hadden we blijkbaar geleend toen we hier kwamen wonen, maar gelukkig komt zwager er straks even een brengen . En dan gaan we eerst ff naar t durp.
Maar daarna ga ik aan de schilder! Het rottigste werk zit er in elk geval op nu.
Fake it till you make it...
  zondag 10 juni 2007 @ 13:53:07 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50296199
Ik dacht dat ze de 15e uitgerekend was en de 10e ks zou krjgen...
Niet helemaal logisch op zondag, maar je weet maar nooit.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_50296708
JAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!

De kop is er af! mijn broer is zojuist een half uur geleden vader geworden van een dochter Inge!!
( schoonzusje was op 17 juni uitgerekend )

Gaan nu naar het ziekenhuis om het kleine wondertje te bekijken!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 10 juni 2007 @ 14:20:32 #263
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50296862
Gefeli Beaker!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 10 juni 2007 @ 14:25:25 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50297002
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:32 schreef Beaker het volgende:
...

Oja, ik heb zelfs nog mijn eigen teennagels kunnen lakken
Ik ben blij dat er tenminste nog een iemand is die het ook belangrijk vind om met gelakte nagels het kraambed in te gaan! Bij mij verklaarde iedereen mij voor gek dat ik dat wilde, maar mijn man heeft toch mijn nagels gelakt hoor! En hij kreeg er een compliment over van de verpleegsters.

Vandaag is overigens een prachtige dag voor nieuwe beebs. Kom maar op dames!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50297445
Beaker, tenminste iemand die bevallen is! Gefeliciteerd...
Hier weer wakker van mn middagdutje door krampen in mijn onderbuik die nu uiteraard weer nergens te bekennen zijn :-(
dan nog die onbelangrijke teennagels: zit hier ook een laagje overheen ;-)
pi_50302278
bloempje1 ik ben er geboren.

beaker gefeliciteerd met de titel trotse tante

nou marit en beaker ik hoop dat jullie wachten snel beloond word.
ik kom straks weer lurken er is er een vervelend
mama van 3 kids!
pi_50302836
Ze hebben gisteren pannekoeken gegeten en ik eet ze nu

Ben even wezen kijken en owh ..... wat een mooi meisje!
Ze heet dus Inge en weegt 8 en halve pond en is met de vacuumpomp gehaald want het lukte niet helemaal.
Vanmorgen om half 7 zijn de vliezen gebroken en om half 2 is ze geboren dus dat is best een vlotte bevalling geweest

Ga nu even eten en dan nog toch nog even naar het ziekenhuis, want ze krijgen haar ouders niet te pakken dus ik ga ze nog even bijstaan!

Marit, niet sip zijn! Baby komt echt snel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50303023
pannenkoeken eten is dus DE oplossing
Gefeliciteerd Beaker! Pas je op dat je vliezen niet breken na de pannenkoeken
pi_50303091
Ik heb het hier gelezen en nu zij ook dat is toch best dubieus

ik zeg, eet smakelijk

na het eten ga ik toch terug naar het ziekenhuis ( waar ik ook moet bevallen ) dus ik ben gelijk op de juiste plek
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 10 juni 2007 @ 18:09:47 #270
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50303453
we hebben net pannekoeken gegeten, en er zijn nog over hoor! julie kunnen ze zo op komen halen hoor!

gisteren maar eens (onder)broeken gekocht die wel lekker zitten (lees over de buik vallen) . Ik vraag me af wat me nog te wachten staat hoor! heb nu zo'n buikje als ik met michelle met ruim 3 maanden had. en dan moeten we nog 8 maanden . Ook opa en oma het laten weten, hun waren het nog aan het lezen maar mijn zusje begon al te gillen, al met al, stond michelle helemaal om mijn been geklemt, omdat tante aan het gillen en springen was, oma aan het huilen en opa ook erg blij was.

Oma vertelt aan michelle dat mama een baby in de buik heeft, michelle zegt : mama niet pop opeten . daarna trok ze mijn t-shirt omhoog en vroeg: waar pop nou? heb dubbel gelegen. Laat maar even vertel het wel echt als de baby echt bijna komt.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50303746
wat een leuke reacties hestria. die michelle geweldig.

hmmm pannenkoeken en Beaker heeft het al geholpen?
pfff nu nog je teen nagels kunnen lakken. jeej dat had ik nooit gehaald toen ik op het laatst liep
mama van 3 kids!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:04:04 #272
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50305127
Ik wilde net zeggen beaker, kun je gelijk blijven!
Gefeliciteerd in ieder geval met je nichtje.

Even een rare vraag maar...mag je rennen als je zwanger bent?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:10:11 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50305333
En ik heb het even gemist maar waarom heeft Karin een keizersnee?
pi_50306851
Ik ben weer thuis hoor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 10 juni 2007 @ 20:51:05 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50309228
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef amaranta het volgende:

Even een rare vraag maar...mag je rennen als je zwanger bent?
Ja in principe mag je alle sporten blijven beoefenen zoals je ze daarvoor ook deed, tot een maand of zes. Daarna kun je jezelf beter wat intomen, zeker als je voelt dat het niet gaat. Maar een stukje rennen kan wel, zag laatst een vrouw op TV die hoogzwanger nog aan het joggen/snelwandelen was. Of het prettig is, is een andere vraag.
pi_50310016
Jippie Beaker...een nichtje! Die moet snel een speelmaatje krijgen!!!

Hier alles rustig... Geen bloederige zooi meer... wel die constante flauwe pijn met af en toe wat uitschieters..
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 10 juni 2007 @ 21:50:18 #277
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50311717
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef amaranta het volgende:
Amaranta.. die is gepland!
Kindje schijnt aan de grote kant te zijn.. geloof ik
Ze is van haar 1e zoon ook met een keizersnede bevallen.. niet gepland!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 juni 2007 @ 21:52:41 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50311837
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja in principe mag je alle sporten blijven beoefenen zoals je ze daarvoor ook deed, tot een maand of zes. Daarna kun je jezelf beter wat intomen, zeker als je voelt dat het niet gaat. Maar een stukje rennen kan wel, zag laatst een vrouw op TV die hoogzwanger nog aan het joggen/snelwandelen was. Of het prettig is, is een andere vraag.
Naja, morgen is er op school dus een slagbal wedstrijd, juffen tegen groep 8, vandaar dat ik het vroeg.
pi_50313069
hier deden die pannenkoeken gisteren ook niets...
maar ik ga ze morgen lekker gewoon weer bakken !!!

Hier weer alles rustig, dus ga zo maar lekker slapen!
hoop toch dat er morgen verweking is en ze kan strippen!

Het onweert hier trouwens weer behoorlijk,
kom ik vanzelf van mijn angst af !
  FOK!fossiel zondag 10 juni 2007 @ 23:17:42 #280
2628 Karin
pi_50315429
Jammer Beaker en Marit, nog steeds niet. Maar wie weet wat de pannekoeken gaan doen. Ben zeer benieuwd

DaviniaHR lief dat je aan me dacht Helaas moet ik nog tot vrijdag wachten. Begint nu wel erg spannend te worden want ook hier rommelt het af en toe. Zegt natuurlijk niets maar ik hoop eigenlijk niet dat het nu nog spontaan gaat beginnen, alles is nu geregeld voor vrijdag. En ben bang dat als het 's nachts nu begint ik alsnog uren weeen voor niets heb.
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef amaranta het volgende:
Wat Rijstebuiltje zei inderdaad. Bij Bram had ik uiteindelijk een keizersnee omdat hij niet indaalde, ondanks ruim een uur persen. Bram was 4650 gram.
Deze knul is ook aan de flinke kant en zit ook weer heel hoog. Vandaar dat de gyn besloten heeft tot een geplande keizersnee.
pi_50321013
Tante Beaker gefeliciteerd!
Merk je zelf inmiddels al effect van de pannenkoeken? Oftewel, heeft je verse nichtje er al een nichtje/neefje bij?

LLM hopelijk hebben jullie gauw jullie beebs lekker in jullie armen!
pi_50321029
Karin het gaat opschieten vooe je! Spannend hoor!

Marit, het enige wat de pannekoeken hier hebben veroorzaakt was Beaker en Crook met maagzuur maar geen baby hoor
Ben er wel uitgeweest voor een warme kruik, want de buik en rugkrampen waren echt te erg nu alleen nog maar harde buiken .......
Moet vanmiddag naar de vk, maar dat zal wel gewoon in orde zijn allemaal
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50321084
Beaker, maagzuur was niet echt het beoogde effect ...

Uhum, ik stond vanmorgen om half 7 in mn pyama te schilderen . Haha.
Tja, ik was toch wakker en dan kan ik in bed blijven liggen en steeds denken: ik zou kunnen gaan schilderen... ik kan het ook gewoon gaan doen natuurlijk.
Nog 1 baan, maar die komt later vandaag misschien wel. Ik ga zometeen eerst winkelen met mn moeder en een tante. Op jacht naar een stofje voor de wieg en voor de gordijntjes . En nog een paar shirtjes voor mezelf (en als ik wat leuks tegenkom ook voor beeb natuurlijk ).
pi_50321293
hahahah Nijna... ongekend aktief joh !

hier niets aan het handje,
dat geprostaglandingesen dient ook nergens toe vrees ik..gelukkig is het leuk om te doen
(en wie weet blijkt vanmiddag toch dat er al wat verweekt is ????? Vast wel toch ??? )

Beaker, ik ben er zó blij om dat ik niet zoals jij constant maar die pijnlijke krampen heb!
Aan de andere kant, die heb je vast niet 'zomaar' toch?
Straks floept de kleine er bij jou snel en makkelijjk uit misschien !
Dan ben ik acuut jaloers

Ik heb net kapster gebeld, kan om half 3 nog even lekker mijn coupe laten bijknippen!
Voelt altijd weer lekker fris dan...fijn dat ze vandaag nog tijd had!
Uurtje erna naar de vk, stippen en ik stel voor dat ik dan vanavond toch echt ga meemaken wat weeën zijn en dat ik morgen een vers kindje in mijn handen heb!

Karin, wat zal vrijdag nog ver weg lijken, of niet ?!
Ik hoop voor je dat het inderdaad niet voor vrijdag alsnog vanzelf op gang komt trouwens!
  maandag 11 juni 2007 @ 09:21:33 #285
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50321346
Hoi dames! Even snel een beetje suffe vraag tussendoor.. ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts omdat ik al een tijdje behoorlijk benauwd ben en een rochelhoest heb waar ik zelf onpasselijk van word.. nu bedenk ik me net; moet ik dit eigenlijk ook gelijk bij de vk melden of kan ik dat gewoon tijdens m'n volgende bezoek vertellen of had ik eigenlijk eerst naar de vk moeten gaan (dit is natuurlijk niet zwangerschapsgerelateerd, maar toch..)?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50321401
lijkt me voor de vk niet interessant in de zin dat ze er iets mee kan/moet

wel lijkt me dat de huisarts er rekening mee houdt dat je zwanger bent,
omdat het vele hoesten (sowieso al niet fijn!) me nu helemaal niet prettig lijkt !
Daarbij, lijkt me dat huisarts wat alerter is op evt. een ontsteking...dus wat minder terughoudend zal zijn met medicatie nu?
(veilige medicijnen zijn er gelukkig ook!)

Succes ermee !
pi_50321577
Marit wil je even succes wensen bij de vk vanmi
Ik hoop voor je dat ze iets in gang kan zetten.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50321611
Zo ik ben er ook weer. Even een lang weekendje niet online geweest.
Ik had eigenlijk wel een baby of twee verwacht.. Maar nog steeds niks
Maar voor het volgend weekend zullen we vast de flensjes van Beaker, Marit en karin kunnen bewonderen.. Dus dat gaat een spannend weekje worden..

Ik ga zo het huis aan kant maken. Morgen de intake van de kraamzorg. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten.
Ik wil in ieder geval even navragen wat er gebeurd als ze te weinig mensen hebben in de vakantie.
En welke tijden voor kraamzorg zijn handig? Ik dacht zelf aan 8 tot 13 (uitgaande van 44 uur).

En morgenavond komt mijn zusje logeren. En die gaat woensdag gezellig mee naar de VK. Die wilde graag de "pok-pok" horen
  maandag 11 juni 2007 @ 09:36:19 #289
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50321684
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef marit1978 het volgende:
lijkt me voor de vk niet interessant in de zin dat ze er iets mee kan/moet
thx Marit het leek mij ook al een beetje raar, maar ja.. toch even hier navragen voor de zekerheid

Lees ik nou goed dat je vanmiddag gestript gaat worden?? Heel veel succes!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 11 juni 2007 @ 09:37:51 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50321716
Ik voel me vandaag helemaal gaar.

Gister een hoop gebeurd (familie gerelateerd). Daar heb ik me natuurlijk flink druk om zitten maken. Gisteravond wilde ik natuurlijk perse de film afkijken (stom). En ik heb ook nog eens flink k*t geslapen, mn borsten deden zo vreselijk pijn. Dat alles met het resultaat dat ik vanmorgen wel in janken kon uitbarsten dat ik me zo ziek voelde en ook nog eens zo moe. Ik ben een uurtje later opgestaan, maar ook dat hielp niet...

Sommige ochtenden zijn even doorbijten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50321942
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:

Ik ga zo het huis aan kant maken. Morgen de intake van de kraamzorg. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten.
Ik wil in ieder geval even navragen wat er gebeurd als ze te weinig mensen hebben in de vakantie.
En welke tijden voor kraamzorg zijn handig? Ik dacht zelf aan 8 tot 13 (uitgaande van 44 uur).
Hier konden we samen met de kraamverzorgster de tijden bepalen....de eerste dagen is ze de hele dag geweest, toen 2 halve dagen. Daarna moest mijn vriend weer werken en kwam ze weer wat langer...

Waar moet je rekening mee houden? Hier was het zo dat als de kraamverzorgster geen weegschaal had, dat je er dan zelf voor moest zorgen....nou had ik geluk, mijn kraamhulp had net die week ervoor een babyweegschaal gekregen op haar verjaardag....want bij de thuisleen hadden ze hier geen weegschaal!!
Zo'n intakegesprek stelt verder niet zoveel voor, ze willen weten of je alles in huis hebt. (maar gaan dat niet controleren hoor) en vragen veel dingen over bijv de gezinssituatie, zijn er bijv huisdieren? Wil je bv gaan geven?
En dan worden de uren geindiceerd....standaard is dacht ik 44 uur als je bv geeft.

Ticootje
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50322054
Misschien hebben de pannekoeken toch wel een beetje invloed gehad

Ik ben zojuist een slijmprop met wat bloed verloren! Daarnaast "knapte" er iets toen ik bukte en heb nu het idee het een en ander te verliezen .......

Ticootje hou je taai! Marit ook! en alle andere natuurlijk!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 11 juni 2007 @ 09:51:16 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50322091
Beaker

Klinkt goed....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50322121
Beaker, dat klinkt heel spannend
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50322227
Beaker dat klinkt goed! Dat zou wat zijn, dan staan de kleintjes bij jullie familie sraks bekend als de pannenkoekengeneratie
Ik oe er iig wat pufjes bij voor je!
  Jubileum moderator maandag 11 juni 2007 @ 10:06:44 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50322559
Beaker
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 11 juni 2007 @ 10:09:18 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50322633
ooooe beaker!

Wat is strippen?

@ nijna, hoef jij niet te werken
  maandag 11 juni 2007 @ 10:10:21 #298
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50322657
Beaker
  FOK!fossiel maandag 11 juni 2007 @ 10:14:34 #299
2628 Karin
pi_50322786
Beaker wat spannend
  maandag 11 juni 2007 @ 10:20:01 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50322936
Jaaah! Beaker! Nu maar hopen dat al dat voorwerk ook effect heeft gehad voor de ontsluiting
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')