abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:34:49 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50257115
Leuk gedaan Randa!
Wat een roddelclub dan zeg!

* Brighteyes gaat zometeen op vakantie en wenst alle meiden die tussen nu en mijn terugkomst moeten bevallen heel veel sterkte...
Ben benieuwd naar de verhalen en foto's als ik terug kom.

[ Bericht 55% gewijzigd door BE op 08-06-2007 23:44:02 ]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 07:17:37 #202
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50261804
Veel plezier op vakantie BE!!!

En Randa, leuk, van dat T-shirt. Las laatst iemand die had de opdruk: Voorop: Ik ben stoer! En achterop: Want ik word grote broer. Toen kwam iemand met de variant: Geef mij maar een kus - want ik word grote zus!

Vond ik ook zo leuk!!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 07:41:03 #203
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_50261875
Fijne vakantie BE! En Ticootje dat 9-maanden dagboek heb ik ook. Is inderdaad erg leuk.

Gelukkig is het inmiddels weer wat afgekoeld want dat warme weer was echt helemaal niks. Leek wel alsof mijn voeten 2x zo dik waren

Ik heb de laatste tijd trouwens steeds vaker last van lekkende borsten en nu las ik op internet iets over LilyPadz. ( http://www.lilypadz.nl/ ) Heeft iemand hier ervaring mee? En dan vooral: zijn ze echt onzichtbaar onder kleding?
pi_50262277
BE..hele fijne vakantie !!
dat ik in godsnaam maar bevallen mag zijn als je weer terug bent !

Tja..hier dus niets nog!
helaas ook slecht geslapen ivm het onweer..heeft zo'n beetje de hele nacht aangehouden hier en vanmorgen om 7 uur weer in hevige vorm.
Ook nu rommelt het, regent het ... dus wordt binnenzitten voorlopig
pi_50262330
Ja, ik heb er ervaring mee en ik ben er zeker tevreden over. Vooral tijdens de zwangerschap. Na de bevalling zijn ze ook prettig, al houden ze een echt stevige toeschietreflex in de eerste paar weken niet altijd tegen maar tegen de tijd dat je eventueel weer gaat werken zijn ze heel handig.

edit: vervelend he marit, dat wachten. Hopelijk kan je snel je dochtertje in je armen houden!
pi_50262689
Marit nog niks! Maar wel een hele mooie buik heb je

BE, fijne vakantie!

Gisteren wezen winkelen met mijn moeder ik had energie voor 10 en helemaal geen last van de warmte, ik heb zelfs geen dikke voeten gehad

Zojuist flink wat "gelig slijm" verloren en steken in mijn buik voor de rest het gevoel van ongesteld worden niet zo fijn!
En eigenlijk ben ik een beetje zenuwachtig ........ wasmachine draaid met flut wasjes erin .... allemaal van die stomme dingen!

Nou ja nu ff eten, boodschappen doen en vanmiddag krijgen we visite dus dat is ook wel gezellig en goed voor de afleiding
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:10:43 #207
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50262765
Lilypadz zijn ideaal vond ik!
En idd onzichtbaar onder je kleding.

Marit, hup, bevallen jij!
En Beaker, ook sterkte met afwachten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50263270
BE, wellicht al onderweg, maar toch nog een fijne vakantie!

Marit, vertel je beeb is dat we zo benieuwd zijn, misschien helpt t! Misschien issie bang voor het onweer en blijft daarom nog even zitten... .

Beaker, succes met wachten.
Fake it till you make it...
pi_50263406
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef Popples het volgende:

[..]

randa jij woont toch in buul op zijn plat gezegt?
Yep
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:58:40 #210
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50264740
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef Ardenlyn het volgende:
Klopt in Assen op de Molenstraat.

Onze VK wil persee de 1ste dag van de laatste menstruatie vasthouden,
Op de echo stond duidelijk een verschil van ong 7 dagen maar nee hoor
Misschien had ik de andere 3, dan die jij hebt. Ben benieuwd hoe groot je beeb op de echo is. En wat dan de uitgerekende datum is.

Lilypads hielpen redelijk. Ik had ze 's nachts ook, met een strak hemdje er overheen. Anders was ik 's morgens doorweekt.

Marit sterkte met wachten!
pi_50264992
Bij Fons was ik met de datum volgens menstruatie een week overtijd en volgens de echo meer dan drie weken... Dus ik zou me toch ook niet aan de echodatum houden.
pi_50265164
kom net lekker uit een ontspannend bad,
inmiddels komt er weer onweer aan...dus ga ik ipv in de tuinstoel zitten maar lekker pannenkoeken bakken!
Vanmiddag gaan we richting badkamerzaken, omdat ik echt even uit huis wil zijn!
Vanavond fimpje huren...pizza bestellen...en gewoon maar genieten van nog een lekker avondje samen!

Beaker, als het dan bij mij niet start
laat het dan bij jou dan in ieder geval nu maar eens doorzetten !!!!
Ik heb het idee dat jij de afgelopen tijd het veel zwaarder hebt gehad dan ik,
ik gun het je dan ook van harte !!

(wil wel van minuut tot minuut met je meeleven...kan ik tenminste toch beetje bezig zijn met bevallen )
pi_50274595
Marit, ik gun het jou ook heel erg hoor!

Heb net nog even lekker liggen slapen en het gerommel gaat gewoon door! Soms heel heftig en dan weer minder, maar goed het begin is er nu de rest nog
as vrijdag is het vollemaan, wie weet bevallen we dan wel

* Beaker en Marit moeten dan nog wel heel wat dagen geduld hebben
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50275042
Stuurt even een hele dikke en heel veel goede moed voor de laatste loodjes aan Marit en Beaker.
pi_50276676
ehm..volle maan was het vorige week ...dus die kans hebben we al gemist!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:24:43 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50276961
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef marit1978 het volgende:
kom net lekker uit een ontspannend bad,
inmiddels komt er weer onweer aan...dus ga ik ipv in de tuinstoel zitten maar lekker pannenkoeken bakken!
Vanmiddag gaan we richting badkamerzaken, omdat ik echt even uit huis wil zijn!
Vanavond fimpje huren...pizza bestellen...en gewoon maar genieten van nog een lekker avondje samen!

Beaker, als het dan bij mij niet start
laat het dan bij jou dan in ieder geval nu maar eens doorzetten !!!!
Ik heb het idee dat jij de afgelopen tijd het veel zwaarder hebt gehad dan ik,
ik gun het je dan ook van harte !!

(wil wel van minuut tot minuut met je meeleven...kan ik tenminste toch beetje bezig zijn met bevallen )
Marit, zonder dollen: de dag voordat Anna geboren werd heb ik ook pannenkoeken gebakken en hebben we een badkamer uitgezocht! Zonder gekheid. En 's avonds hebben we samen nog Shaft gekeken op tv.
Oeh...ik ga de popcorn maar tevoorschijn halen voor een F5-zondagje!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50277227
Marit en Beaker...denk aan jullie ! Zet hem op meiden !
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:49:53 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50277732
Beaker, je bent er bijna. Wat jij beschrijft, zo begon het bij mij. Volgende ochtend was Kendahl er. Dussuh......
Nee hoor! Volgens mij is het bij iedereen anders. Dus sterkte met afwachten!
Marit ook
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50279965
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef marit1978 het volgende:
ehm..volle maan was het vorige week ...dus die kans hebben we al gemist!

echt?? dan staat het niet goed in mijn agenda

Ik ga dan wel geen badkamer uitzoeken,maar morgen eten we wel pannekoeken dan wacht ik die kans maar af!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:04:24 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50280419
Beaker, flink aan de rommel. Spannend hoor! Ik hoop dat je flink doorrommelt en snel je mini in handen hebt. Probeer je ook een beetje stil te staan bij deze laatste dagen zonder kleintje? Ik vond ze, als ik terugkijk, erg bijzonder en fijn. De spanning, de verwachtingen.

Hier gaat het goed. Ik groei en groei! We zijn lekker een weekje weggeweest met DeLiedje en wederhelften. Niks gedaan, croissants gegeten en geluierd. En DeLiedje en ik hebben natuurlijk heerlijk gemijmerd over onze babietjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50282391
Nog niets meer dan/als rommeltjes?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_50282793
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Memmel het volgende:

[..]

Marit, zonder dollen: de dag voordat Anna geboren werd heb ik ook pannenkoeken gebakken en hebben we een badkamer uitgezocht! Zonder gekheid. En 's avonds hebben we samen nog Shaft gekeken op tv.
Oeh...ik ga de popcorn maar tevoorschijn halen voor een F5-zondagje!!
ik krijg acuut weer hoop !

succes met f5-en morgen
ik zorg voor de rest

Hier nieteens meer gerommel...
wel een gemeen pijnlijke plek links boven mijn navel,
voelt als grote blauwe plek in baarmoederwand waar iets heel scherps in steekt.
Eigenlijk gisteren ook al, maar maakte vanmiddag beweging waardoor het nu weer gemeen gevoelig is.
pi_50283441
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Yep
zie heb ik wel de goede voor me. ik ken het dorpje heel goed. magneet is ooit eens bij ons thuis geweest ik wiert(plat) .
misschien een leuke tip voor jou maar bij de timco hebben ze difrax spulletjes voor weinig. ik had laatst voor 50 cent een bijt ring en heb er ook lakentjes, speelkleed enz van bambino vandaan.
mama van 3 kids!
pi_50283761
LLM, ik heb hier nog een pak pannenkoekenmix staan hoor, als jullie nog meer nodig hebben .
pi_50283856
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:41 schreef Popples het volgende:

[..]

zie heb ik wel de goede voor me. ik ken het dorpje heel goed. magneet is ooit eens bij ons thuis geweest ik wiert(plat) .
misschien een leuke tip voor jou maar bij de timco hebben ze difrax spulletjes voor weinig. ik had laatst voor 50 cent een bijt ring en heb er ook lakentjes, speelkleed enz van bambino vandaan.
Mmm, dan zou ik je toch moeten kennen zou ik zeggen.

Uhm, voor de nieuwe uitzet heb ik gelukkig niet veel meer nodig, waren laast al aan het bespreken wat we nodig zouden moeten hebben aangezien er hier een van 17 maanden rond loopt. Bij de timco kom ik regelmatig binnen, dus dat zien we tegen die tijd wel weer wat we nog nodig hebben.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:54:17 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283888
Grappig zeg. Elke 'generatie' zwangeren heeft haar eigen dingen om de bevalling zgn op te wekken.
Jullie hebben het over pannenkoeken. Ik heb hier al gelezen over de bananentruc (whatever that may be.. ). En mijn lichting prolandingeste, in navolging van Sugar en Sugarman....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50284035
Misschien kunnen we een lijstje maken met trucs voor in de openingspost... .
pi_50284122
Marit beebje, kom nou buiten spelen!!!!

Misschien als we met zijn allen heel hard roepen, net als vroeger Jan Klaassen bij de poppenkast, dan komt je beebje hopelijk snel.

Zo ik ben eindelijk weer een beetje uitgebuikt van het avondeten van vanavond. We waren bij mijn poolse stiefschoonmama op bezoek. En daar kun je niet even simpel blijven eten. Maar daar stonden dus weer eens 9 soorten groenten en 6 soorten fruit + overige dingen op tafel
En dan ook echt van alles wat opgeschept krijgen. Want je moet goed eten, en voor 2. Yeah right, alsof er voor 2 inpast. naja wel lief bedoeld .

Nououou ik ben nieuwsgierig naar mini!! Iedere keer als er een voetje uit mijn zij steekt heb ik zoiets van oeh, bijna dan weet ik hoe die er in het echt uitziet.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:01:44 #229
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50284154
Beaker, ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Toen ik zo aan het rommelne was zei iemand hier dat ik gewoon aan het bevallen was. Dat idee heb ik bij jou ook...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50284417
p_iglet klinkt alsof je heerlijk hebt gegeten. laat mini maar komen hoor wil weer verse beeb zien

randa het is ook zo als je er al 1 hebt rondlopen hoef je niet alles meer te halen maar er lagen toen het partij daar net binnen was wel hele leuke dingen bij. ow trouwens de winnie the pooh bordjes die ze daar hebben zij handig. die kunnen de kids niet van tafel halen, die zuigt zich vast als je erop drukt. heb er gelijk een paar ingeslagen.
ik weet niet of je me kent volgens mij was magneet toen alleen iets met pc spullen dat kan ik me nog herrineren.

marit hou even een 'exit' bordje daar beneden misschien dat je kleine er dan wil komen
beaker ook veel succes hopelijk komt jou beeb ook zo snel
mama van 3 kids!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:14:14 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50284523
Randa is zwanger, ik zie het ineens gefeliciteerd Randa en Magneet
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:16:22 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50284574
ohhh en Ticootje ook
en en Hestria ook

ook jullie gefeliciteerd

wat fijn zeg

en andere zwangere natuurlijk ook gefeliciteerd
pi_50284849
Je hebt wat gemist, Martineke Dank je wel.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:28:12 #234
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50284895
ja dat krijg je als je 15 dagen op vakantie gaat moet ik maar niet meer doen dan
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:30:19 #235
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_50284952
-edit- lama
pi_50285343
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:10 schreef Popples het volgende:
ik weet niet of je me kent volgens mij was magneet toen alleen iets met pc spullen dat kan ik me nog herrineren.
Opgelost ws. niet dus. Maar ja je weet nooit. Heb ook 20 jaar in wiert gewoond.
  zondag 10 juni 2007 @ 00:14:42 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50286248
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Jelief het volgende:
Beaker, ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Toen ik zo aan het rommelne was zei iemand hier dat ik gewoon aan het bevallen was. Dat idee heb ik bij jou ook...
Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!

Alvast een paar pufjes voor de LLM's!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 10 juni 2007 @ 08:02:38 #238
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50290704
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!
Dat had ik dus bij de laatste Het is niet fijn hoor als je al wekenlang ligt te rommelen (slecht slapen, niet echt meer de deur uit willen en dat na een paar dagen weer zat zijn waardoor je uiteindelijk een paar uur voor de bevalling met keiharde weeën over de afsluitdijk raast (nog anderhalf uur reizen voor de boeg), om vervolgens thuis weer met afgzwakte weeën te zitten (die uiteindelijk wel weer op gang kwamen maar toch, je weet niet meer wat je met je eigen lichaam aanmoet als je steeds vals alarm hebt))

Ik had dan wel al een paar cm ontsluiting en uiteindelijk een razendsnelle bevalling, maar toch kun je beter niet rommelen en lekker uitgerust zijn
pi_50290752
een goedemorgen weer!

hihi Moonah, ook jullie trucjes worden uit de kast gehaald hoor
maar dat prostaglandingesen haalt ook al niets uit

Wat vandaag misschien helpt is dat ik eigenlijk pas vanaf morgen 'wil'
omdat dan mijn eigen leuke vk weer dienst heeft....
pi_50291015
Marit, dan vandaag nog wat energie proberen te verzamelen en dan morgen ervoor gaan!
  zondag 10 juni 2007 @ 09:40:10 #241
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50291118
Ikwas toen op donderdag aan het rommelenen weigerde het eigenlijk weeën te noemen,de volgende nacht zette het door en 's morgens vroeg zijnwe naar het ziekenhuis gegaan. Maar goed,ze heeft zich vooralsnog niet gemeld
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 10 juni 2007 @ 09:45:55 #242
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50291159
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50291308
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Moonah het volgende:
Grappig zeg. Elke 'generatie' zwangeren heeft haar eigen dingen om de bevalling zgn op te wekken.
Jullie hebben het over pannenkoeken. Ik heb hier al gelezen over de bananentruc (whatever that may be.. ). En mijn lichting prolandingeste, in navolging van Sugar en Sugarman....
Das een oud Indianse methode die wereldwijd toegepast wordt...
pi_50291341
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik denk stiekem dat Beaker eerder bevalt dan Marit....
zou dat iemand hier verbazen dan ?
zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
maar; mag ik dan niet tòch ook ?
pi_50291375
Synchroon bevalling, ik ben voor .
Een datumtweeling
pi_50291421
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:

[..]

zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
oke oke
ik bedwing mijn teleurstelling en hormonen en zeg maar niet meer dan:

het is maar goed dat het geen wedstrijdje is dan !
  zondag 10 juni 2007 @ 10:17:16 #247
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50291453
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:

[..]

Nee, jij mag nog niet
Jawel hoor!
pi_50291463
Het komt uiteindelijk allemaal naar buiten. Had je maar niet zo knus moetenzijn

Had ie van mij ook last van. Annanas eten schijnt te helpen, of het drinken van tonic ( als je dat lekker vindt heet dat).

Ik ben de hele dag bezig met mijn beleidsnota dus eenbeetje spanning erbij zou leuk zijn dames
pi_50291613

Kom maar op met die lading pannekoeken, want hier is nog geen baby

Marit zet hem op

Oja, ik heb zelfs nog mijn eigen teennagels kunnen lakken

[ Bericht 18% gewijzigd door Beaker op 10-06-2007 10:41:24 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50291813
Waar in t land zit je Beaker? Als je in de buurt zit wil ik best pannenkoeken voor je bakken hoor .

Als je nu gaat bevallen lig je in elk geval met nette teennagels te bevallen , netjes hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')