Yepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef Popples het volgende:
[..]
randa jij woont toch in buul op zijn plat gezegt?
Misschien had ik de andere 3, dan die jij hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef Ardenlyn het volgende:
Klopt in Assen op de Molenstraat.
Onze VK wil persee de 1ste dag van de laatste menstruatie vasthouden,
Op de echo stond duidelijk een verschil van ong 7 dagen maar nee hoor
Marit, zonder dollen: de dag voordat Anna geboren werd heb ik ook pannenkoeken gebakken en hebben we een badkamer uitgezocht! Zonder gekheid. En 's avonds hebben we samen nog Shaft gekeken op tv.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:19 schreef marit1978 het volgende:
kom net lekker uit een ontspannend bad,
inmiddels komt er weer onweer aan...dus ga ik ipv in de tuinstoel zitten maar lekker pannenkoeken bakken!
Vanmiddag gaan we richting badkamerzaken, omdat ik echt even uit huis wil zijn!
Vanavond fimpje huren...pizza bestellen...en gewoon maar genieten van nog een lekker avondje samen!
Beaker, als het dan bij mij niet start
laat het dan bij jou dan in ieder geval nu maar eens doorzetten !!!!
Ik heb het idee dat jij de afgelopen tijd het veel zwaarder hebt gehad dan ik,
ik gun het je dan ook van harte !!
(wil wel van minuut tot minuut met je meeleven...kan ik tenminste toch beetje bezig zijn met bevallen)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef marit1978 het volgende:
ehm..volle maan was het vorige week ...dus die kans hebben we al gemist!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Marit, zonder dollen: de dag voordat Anna geboren werd heb ik ook pannenkoeken gebakken en hebben we een badkamer uitgezocht! Zonder gekheid. En 's avonds hebben we samen nog Shaft gekeken op tv.
Oeh...ik ga de popcorn maar tevoorschijn halen voor een F5-zondagje!!
zie heb ik wel de goede voor me.quote:
Mmm, dan zou ik je toch moeten kennen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:41 schreef Popples het volgende:
[..]
zie heb ik wel de goede voor me.ik ken het dorpje heel goed. magneet is ooit eens bij ons thuis geweest ik wiert(plat) .
![]()
misschien een leuke tip voor jou maar bij de timco hebben ze difrax spulletjes voor weinig. ik had laatst voor 50 cent een bijt ring en heb er ook lakentjes, speelkleed enz van bambino vandaan.
Opgelost ws. niet dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:10 schreef Popples het volgende:
ik weet niet of je me kent volgens mij was magneet toen alleen iets met pc spullen dat kan ik me nog herrineren.![]()
Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Jelief het volgende:
Beaker, ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Toen ik zo aan het rommelne was zei iemand hier dat ik gewoon aan het bevallen was. Dat idee heb ik bij jou ook...
Dat had ik dus bij de laatstequote:Op zondag 10 juni 2007 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Das een oud Indianse methode die wereldwijd toegepast wordt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Moonah het volgende:
Grappig zeg. Elke 'generatie' zwangeren heeft haar eigen dingen om de bevalling zgn op te wekken.
Jullie hebben het over pannenkoeken. Ik heb hier al gelezen over de bananentruc (whatever that may be..). En mijn lichting prolandingeste, in navolging van Sugar en Sugarman....
zou dat iemand hier verbazen dan ?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik denk stiekem dat Beaker eerder bevalt dan Marit....
oke okequote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:
[..]
zou dat iemand hier verbazen dan ?
zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
maar; mag ik dan niet tòch ook ?
Nee, jij mag nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:
[..]
zou dat iemand hier verbazen dan ?
zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
maar; mag ik dan niet tòch ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |