Opgelost ws. niet dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:10 schreef Popples het volgende:
ik weet niet of je me kent volgens mij was magneet toen alleen iets met pc spullen dat kan ik me nog herrineren.![]()
Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Jelief het volgende:
Beaker, ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Toen ik zo aan het rommelne was zei iemand hier dat ik gewoon aan het bevallen was. Dat idee heb ik bij jou ook...
Dat had ik dus bij de laatstequote:Op zondag 10 juni 2007 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, lekker rommelen, je hebt niet bijster veel last, en als het echt begint heb je al een paar cm ontsluiting!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Das een oud Indianse methode die wereldwijd toegepast wordt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Moonah het volgende:
Grappig zeg. Elke 'generatie' zwangeren heeft haar eigen dingen om de bevalling zgn op te wekken.
Jullie hebben het over pannenkoeken. Ik heb hier al gelezen over de bananentruc (whatever that may be..). En mijn lichting prolandingeste, in navolging van Sugar en Sugarman....
zou dat iemand hier verbazen dan ?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik denk stiekem dat Beaker eerder bevalt dan Marit....
oke okequote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:
[..]
zou dat iemand hier verbazen dan ?
zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
maar; mag ik dan niet tòch ook ?
Nee, jij mag nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef marit1978 het volgende:
[..]
zou dat iemand hier verbazen dan ?
zij is al lang en vermoeiend bezig met voorwerk..ik hoop zelfs voor haar dat het niet lang meer duurt!
maar; mag ik dan niet tòch ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |