abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50178987

Hier dus een plaatje van mijn spekribbel van afgelopen zomervakantie. In de winter is 'ie nog een beetje dikker geworden. Ook kun je goed zien dat zijn bovenarmen wat spekkig zijn. Zo, en dan dus nog een klein beetje erger, was ik toen ik begon met lijnen. Binnenkort een foto van nu, ik vind zelf dat het verschil wel te zien is!
pi_50179290
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee hoor, daar staat het nog gewoon.
Eet een appel!
Haha lezen kan ik dus ook niet meer ... hmmm appel ... misschien ja ... maar ik heb alleen nog maar mini-appeltjes en deze vullen niet op een of andere manier. Probeer het wel zonder te overleven
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50180296
My god...
Ik ging net (geinspireerd door Plukie) foto's zoeken waar een beetje mijn figuur op te zien is. Nou, ehm...10 kilo is toch echt wel goed te zien!
Wat was ik een dik varken zeg
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50180409
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
My god...
Ik ging net (geinspireerd door Plukie) foto's zoeken waar een beetje mijn figuur op te zien is. Nou, ehm...10 kilo is toch echt wel goed te zien!
Wat was ik een dik varken zeg
knip je hoofd eraf en laat zien!!!
pi_50180549
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef conleche het volgende:
knip je hoofd eraf en laat zien!!!
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.
pi_50180691
Jullie gaan echt superhard! Ik hoor om me heen dat allemaal mensen aangekomen zijn de laatste tijd, en ik zelf ook... Zou het te maken hebben met vocht vasthouden en het weer? Ik heb me hartstikke netjes aan mijn voedingsschema gehouden en veel gesport dus...
pi_50180777
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie gaan echt superhard! Ik hoor om me heen dat allemaal mensen aangekomen zijn de laatste tijd, en ik zelf ook... Zou het te maken hebben met vocht vasthouden en het weer? Ik heb me hartstikke netjes aan mijn voedingsschema gehouden en veel gesport dus...
Ikke niet, ik was net weer 100 gram afgevallen
pi_50181059
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Plukie86 het volgende:
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.
Het probleem is meer dat andere mensen die foto's hebben gemaakt, en die zouden ze misschien kunnen herkennen...Ik ben paranoide, ik weet het.
Ik baal dat ik mijn oude foto's heb weggegooid, ik heb ooit nog eens zelf foto's gemaakt van mij in bikini, voordat ik ging sporten.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50183907
zo ik ben weer thuis
film was leuk , flesje ice tea zonder prik en zakje doritos op bij elkaar 300 kcal
en bij mijn vriendin nasi gegeten

en toen een uur echt flink gedanst
pi_50183999
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Plukie86 het volgende:
Wow wat gaan we weer snel! Ik wil op zoveel dingen reageren, maar dan zijn jullie alweer een stuk verder.
Maar toch nog even:
@ Miss_S: mooie bikini om een mooi lijf heen. Je bent niet superslank, maar je hebt wél een mooi zandloper figuur en een platte buik (dat schijnen mannen evolutionair gezien heel mooi te vinden, omdat ze dan zeker weten dat de vrouw niet zwanger is, die moet alleen van hen zwanger worden want das volgens de evolutie het meeste voordelig, je eigen genen gaan voor.) Ik ben zelf slanker dan jij, maar ik heb niet zo'n figuur, ben meer een appeltje. Hopelijk verandert dan nog met afvallen....
ja ik heb echt geluk gehad met de vorm van mijn lichaam, daar kan je niets aan veranderen
bedankt voor het complimentje
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:14:58 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50184220
ik heb nog een appel genomen, ik had honger. Nu snurken

snurkze!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:35:49 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50184959
Ik heb tenminste het lef om van top tot teen hier te gaan staan

(En Saskia ook ). Waarom doen jullie dat niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_50185126
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste het lef om van top tot teen hier te gaan staan

(En Saskia ook ). Waarom doen jullie dat niet?
dat hebben ze toch al uitgelegd

vandaag weer weinig kcal binnen gekregen net boven de 1000kcal
en daar zit ook nog 200kcal van de chips bij
maar goed ga niet zo vaak naar de bios

benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, ga er wel van uit dat ik naar boven moet updaten maarja
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:52:51 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50185545
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat hebben ze toch al uitgelegd
oh, dat heb ik dan gemist . Wat was de verklaring? Ik heb trouwens ook een Magnum op. Voor het eerst sinds vorige zomer, geloof ik (toen kocht ik elke dag één in Rome ). Ik twijfelde heel erg: 'Heb ik er wel zin in of niet?', maar ik heb toch niet zo heel veel binnen gekregen vandaag, dus kan geen kwaad voor een keertje .

Heb wel enorm veel beweging gehad: eerst naar sport aan de andere kant vd stad, toen weer terug (20 min heen en 20 min terug), vervolgens snel gedoucht, afgedroogd en snel aangekleed (daar verbrand je ook heel veel calorieën mee ) en naar Marks moeder gefietst, ook aan de andere kant van de stad, dus weer zo'n 20 min heen en 20 min terug. Toch weer zo'n 70 á 80 minuten op de fiets gezeten .

En we hebben nu een andere instructrice voor bootcamp en die is veel leuker dan de vorige. De vorige was op zich wel goed, maar deze motiveert echt en probeert zich echt in de cursisten in te leven. Grappig om te zien hoe kapot de nieuwelingetjes waren, haha, ze wisten niet wat hen overkwam . Zo was ik 5 weken geleden ook .

Nu naar bed, morgen weer een drukke dag.
Niet meer actief op Fok!
pi_50185629
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh, dat heb ik dan gemist . Wat was de verklaring? Ik heb trouwens ook een Magnum op. Voor het eerst sinds vorige zomer, geloof ik (toen kocht ik elke dag één in Rome ). Ik twijfelde heel erg: 'Heb ik er wel zin in of niet?', maar ik heb toch niet zo heel veel binnen gekregen vandaag, dus kan geen kwaad voor een keertje .
kan jij nog een magnum op?
ik ben er ooit eens aan een begonnen en kreeg hem echt niet meer op
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:04:24 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50185976
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kan jij nog een magnum op?
ik ben er ooit eens aan een begonnen en kreeg hem echt niet meer op
ja ik kon hem op, maar ik dacht bij de laatste paar happen wel echt: 'OMG, wat vult zo'n ding!' . Had ook niet veel groter moeten zijn .
Maar moet zeggen dat ik alleen om 17 uur twee boterhammen met aardbei had gegeten en na het sporten nog een appel. Dat was het. Dus ik had al wel een beetje trek . Vroeger at ik zo'n ding als ik alleen maar 'lekkere trek' had .
Niet meer actief op Fok!
pi_50186086
ik heb na het dansen ook altijd honger maarja voordat ik thuis ben is het weer 11 uur en dan ga ik echt niet meer eten
pi_50186087
ik heb na het dansen ook altijd honger maarja voordat ik thuis ben is het weer 11 uur en dan ga ik echt niet meer eten
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:11:01 #144
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50186227
Ik zou geen Magnum meer op kunnen krijgen, alleen al omdat ik die dingen nu echt veel te zoet zou vinden. Zelfde met 'normale' frisdrank, na 1 slok zou ik al niet meer hoeven, wat is dat zoet zeg!
The Police 08-06-2008
pi_50188774
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijf
Gaat dat om verse ananas of die op siroop?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_50189454
Ik ben ziek

Gisteravond bij Peter geweest, en toen ik wegging had ik vet buikpijn, en heb de hele nacht boven de wc gehangen Dus net werk maar afgebeld, en duik zo mn bed maar weer in
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:28:37 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50189679
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gaat dat om verse ananas of die op siroop?
niet om verse iig, dat kan nooit.

Ha, Levi's maat 33 past weer beter . Maat 31 'past' ook, maar dan zit ie wel erg strak rond m'n middel. Als het een stretch was geweest, had 'ie ws wel gepast . En ik zat vanochtend (volgens mij) voor het eerst op 75, dus zo even updaten. Morgen ben ik wel weer zwaarder ws, maar ik update meer, zodat ik dan het verloop kan zien en kan bijhouden wat mijn laagste gewicht tot een bepaald moment is geweest .

Nu even eten en een 'striek om 'e holle' (even het gezicht wassen) en dan weer aan het werk. Als ik geen spierpijn heb later op de dag, ga ik weer even hardlopen. Misschien het beste om dat vanavond pas te doen vanwege de warmte. Ik kwam dinsdag tijdens het hardlopen mijn gymleraar van de middelbare school tegen. Die moet erg raar opgekeken hebben, omdat ik echt een schurfthekel had aan sport en vooral aan hardlopen .

Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook (en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo ). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen .

Beterschap, Sylvana .

[ Bericht 8% gewijzigd door Viking84 op 07-06-2007 07:40:29 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_50190111
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook (en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo ). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen .
Tof!

Sylvana, beterschap!

Ik heb zojuist een keelontsteking geconstateerd (incl. bulten in mijn keel...), maar ik voel er eigenlijk niet zoveel van behalve een brok in mijn keel. Dus ik ga gewoon doen alsof er niets aan de hand is!
pi_50190215
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef Alcarin het volgende:

[..]
maar ik voel er eigenlijk niet zoveel van behalve een brok in mijn keel.
Lopen de emoties een beetje te hoog op?
pi_50190425
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Leuk joh!
Klinkt bijna als zo'n TellSell 'het heeft m'n leven helemaal verrranderd' success story

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 07-06-2007 08:41:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')