Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook 2 broodjes zijn nog steeds beter dan patat. Misschien kun je er idd komkommer of tomaat bij eten, dan is het toch net wat bijzonderder. Afbakbroodjes zijn inderdaad een stuk slechter.
Wow, zo veel in een week Qwea, gefeliciteerd!
Ik heb geen flauw idee hoe,gezien ik van het weekend nog geBBQ'ed hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow, zo veel in een week Qwea, gefeliciteerd!
1 wit bolletje is volgens voedingscentrum ongeveer 130 kcal. Dus 260 kcal voor 2 bolletjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+) komkommer,tomaat en ham.
Hoeveel zitten er in 2 bolletjes? minder dan in patat?
Volgens calorielijst.nl zitten er in een zacht wit broodje 148 kcal. Het beste zou natuurlijk een gewone boterham zijn, met wat rauwkost erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+) komkommer,tomaat en ham.
Ooh ja, ei zit er ook altijd op. Sla komkommer tomaat en ham zitten nou zoveel in he? Dus ik moet rekenen op 350 a 400 kcal voor beide belegde bolletjes? mooi,dat kan ik hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
1 wit bolletje is volgens voedingscentrum ongeveer 130 kcal. Dus 260 kcal voor 2 bolletjes...
Patat is per opscheplepel 150 kcal ... en op een bord gaan volgens mij makkelijk 4 of 5 lepels, en dan heb je nog weinig ...
Ik zou gaan voor het bolletje gezondmet lekker veeeel sla, komkommer en tomaat. Oh, en als je nog iets van vleesachtig spul wil: gekookt eitje erop is ook erg lekker ...
Geen kaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wellicht vocht verliesquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe,gezien ik van het weekend nog geBBQ'ed hebIk ben pas weer 3 dagen bezig
![]()
![]()
Dan hoef ik geen broodje gezondquote:
Dat is waarschijnlijk met een hard broodje, misschien wel formaat stokbroodje, en met vette kaas en misschien mayo. Bij zo'n calorieteller weet je nooit wat ze precies meten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen broodje gezondwel kaas dus. 20+ kaas mag best
Broodje gezond (ham/kaas/rauwkost) 2 één 640 kcal
Das 320 per broodjeen die kcalteller geeft aan dat een zak patat met mayo 560 is
dus dan zou 1 zak patat minder bevatten dan 2 broodjes
wtf
Ja, pizza is nog slechter dan patat. Helaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
pizza zit ook veel in he? we hebben heir zo'n snackbar die lekkere pizza's heb
oke,dan wordt het 2 bolletjes gezond met 20+ kaaaaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk met een hard broodje, misschien wel formaat stokbroodje, en met vette kaas en misschien mayo. Bij zo'n calorieteller weet je nooit wat ze precies meten.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, pizza is nog slechter dan patat. Helaas.
Jeej, nog meer goed nieuws!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef Zeeltje het volgende:
Jaah ik ben er weer en ik ben afgevallen eindelijk!!! weeg nu 68.9!!
2 broodjes met beleg 440quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Qwea, misschien moet je gewoon een calorieëntabel aanschaffen. Dat is een boekje, kost een paar euro, en daar staat van alle mogelijke voedingsmiddelen in hoeveel kcal er in zit per bijv. 100 gram. Daarmee kun je een stuk nauwkeuriger rekenen.
www.calorietabel.nl is trouwens ook best handig, of de teller op www.valtaf.nl.
Hebben ze geen salades bij de snackbar? Broodje + salade lijkt me qua vulling, vitamientjes en calorieen beter dan 2 broodjes..quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hebben ze geen salades bij de snackbar? Broodje + salade lijkt me qua vulling, vitamientjes en calorieen beter dan 2 broodjes..
Is maar een idee![]()
De dag is nog niet om. ik moet nog fruitjes eten vanaafquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, 1132 kcal op een dag is heel netjes. Iets meer zou zelfs niet gek zijn.
Soms hebben ze hele goeie hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:hoor je wat je zegt? SNACKBAR en salades. Gebruik dat woord nooit weer in 1 zin
![]()
En nee, die hebben ze niet. De broodjes zijn nu al besteld, jammer dan
ja, en dan na de patat me de komende 3 dagen schuldig gaan voelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Soms hebben ze hele goeie hoor![]()
Maar goed, broodjes mogen ook heus wel. Sterker nog, ik had gewoon patat gegeten![]()
Hangt een beetje van je bouw af, maar met een bmi van 23 zul je niet echt een skelet zijn denk ik. Erg slank misschien wel. Maar ik ben al vrij 'groot' gebouwd, en heb nu een bmi van 23 en ik vind mezelf nog niet echt een skelet. Maar bikinifoto's volgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af hea, als ik strax 80 weeg... is dat dan normaal? volgens de BMI tellert wel, maar wat als ik 75 wil wegen? Zou ik dan zo'n mager skelet worden?
Met 80kilo heb ik een bmi van 25
75 kilo is een bmi van 23
ik ben een buffeltje. Ik ben forsgebouwd, dus ik denk dat ik voor uiteindelijk de 78 ga. Maar laten we eerst de 80 maar eens halenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je bouw af, maar met een bmi van 23 zul je niet echt een skelet zijn denk ik. Erg slank misschien wel. Maar ik ben al vrij 'groot' gebouwd, en heb nu een bmi van 23 en ik vind mezelf nog niet echt een skelet. Maar bikinifoto's volgen![]()
Ik vroeg me ineens af: hoe zou het met ashlee gaan? Tenminste, zo heette ze toch, dat meisje dat op 2 stronken broccoli en 100 gram kipfilet per dag wilde gaan leven?
hrm ga je 's avonds ook nog honger krijgen?quote:
Dank jequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je kan het verschil goed zien met je vorige foto (sportkleding geloof ik) hoor![]()
En filet americain is idd lekker! Gisteren nog op.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, ben ik ook weer eens. Heb het nogal druk op het moment (stage afronden, project afronden etc), dus ben niet zo actief hier. En ik vind dat er wat teveel calorieën geteld worden en daar ben ik niet zo'n fan van. Kreeg vanochtend een foto toegestuurd van m'n moeder die vorige week gemaakt is. Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het is echt lang geleden dat ik mezelf leuk op de foto vind staan:
[afbeelding]
(dat oranje boekje is mijn rijlesboekje, dat moest per se ook op de foto).
Hij is niet heel scherp, maar dat komt dus omdat het een foto van een foto is. Jammer dat volslanke fokkers gesloten is
.
Spuit 11, daar hebben we het pas 900x over gehadquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
hrm ga je 's avonds ook nog honger krijgen?
Mischien eet je je avondeten dan gewoon te vroeg.
ik ben meer van de ben and jerry'squote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens, voor de ijsjesliefhebbers: Festini heeft nu een nieuwe smaak, naast aardbei en peer: sinaasappel. En die is zó lekker hè![]()
![]()
.
En ik vind patat inderdaad ook niet zo lekker meer. Kroketten en frikandellen speciaal daarentegen.
Jaaaa die ligt hier ook in de vriezer ... maar ze kwamen aanlopen met zo'n bak ijs, en als ik chocola wil (ongesteld enzo xD verlang naar chocola) dan smaakt ie me toch wat minder ... misschien vanavond nog eentje nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens, voor de ijsjesliefhebbers: Festini heeft nu een nieuwe smaak, naast aardbei en peer: sinaasappel. En die is zó lekker hè![]()
![]()
.
En ik vind patat inderdaad ook niet zo lekker meer. Kroketten en frikandellen speciaal daarentegen.
Idd een beetje aan de grote kantquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]is je broek nou wat te groot? (de mijne ook hoor, dus geeft niks
)
dát had ik nou ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd een beetje aan de grote kant. Maar ik vind het niet de moeite waard om nog voor de zomer (want in de zomer draag ik toch geen lange broeken) nieuwe broeken te kopen. Doe ik na de zomer wel. Hopelijk pas ik dan in nóg een maatje kleiner
.
Ga nu bootcampen. Toedels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |