abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50172091
tvp voor lurker
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:00:22 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50172806
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doen ik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen )
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50173442
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doen ik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen )
Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:19:48 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50173492
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken
zal volgende week vrijdag wat worden dan

Ik neem strax denk ik een lekker glas dubbelfris light
pi_50174089
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
pi_50174216
Hmmm de merkloze vruchtenijsjes van volgens mij de C1000 zijn ook erg lekker. Vooral de peer en de sinaasappel ... ben niet zo'n fan van bosvruchten. Het is een mixpak en ze zijn net zo 'slank' als festini's ...

Buikpijn en chocoladebehoefte. Ben ik blij dat het op is xD (ik wil dat ene shirtje weer mooi aankunnen en er weer uitzien zoals op de bikinifoto van vorig jaar die ik terugvond ... en niet zoals op die andere foto waar ik hetzelfde gewicht had als ik nu heb )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:40:04 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174289
ik heb trek in wat lekkers
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:42:03 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174381
IK GA ZO LEKKER EEN RAKET IJSJE PAKKEN
pi_50174754
Lekker, ijsje ...

Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houden nieuwe instelling

@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op ... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:52:19 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174815
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Lekker, ijsje ...

Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houden nieuwe instelling

@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op ... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
oeh oeh, overnemen . Waar woon je? vodka Ik ben vodka verslaafd. En ook bier en goldstrike
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:03:20 #111
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50175327
Wat is verse ananas toch heeerlijk. *Halve ananas op aan het eten is*
The Police 08-06-2008
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:05:34 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50175440
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef YPrue het volgende:
Wat is verse ananas toch heeerlijk. *Halve ananas op aan het eten is*
Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijf
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:07:55 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50175554
ik zit met mn ijsje (raket ) en een glas dubbelfris op 1217
pi_50176793
Ik zou niet te druk bezig zijn met calorieen tellen . Het is denk ik beter om gewoon alleen gezonde dingen te eten (en heel af en toe even zondigen), dan krijg je als het goed is sowieso toch niet teveel binnen en je houdt er extra tijd bij over . Ik telde vroeger ook alles bij elkaar op, maar werd er zelf altijd onrustig van. Zo van: omg, nu zit ik al op 1500 ofzo. Maar iedereen z'n ding natuurlijk .
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:37:11 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50176968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn? .

Ik heb weer gebootcampt (gebootcamped?). Andere lerares nu en die is veel uitbundiger . Geweldig!

Zo ff douchen anders heb ik het straks heel erg koud.
Niet meer actief op Fok!
pi_50177656
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af hea, als ik strax 80 weeg... is dat dan normaal? volgens de BMI tellert wel, maar wat als ik 75 wil wegen? Zou ik dan zo'n mager skelet worden?

Met 80kilo heb ik een bmi van 25

75 kilo is een bmi van 23
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
pi_50177839
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef STING het volgende:

[..]

Als je het al hijgend, rood aangelopen, zwetend doet, wel
Whaha ik heb 3.5 uur stofgezogen/opgeruimd en ik werd rood en ik ging zelfs zweten
ik heb nooit zweetplekken
pi_50178339
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:

Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.

Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...
pi_50178397
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat! Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
pi_50178489
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat! Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
Hm.. Ja ik vind mn hoofd t leukst toen ik 50-55 kg woog maar dat is wel weinig voor 1,75
pi_50178522
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Plukie86 het volgende:
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:

Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.

Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...
relax.. van 1 x gezodn eten val je niet af.. van 1x ongezond eten kom je niet aan
gewoon morgen weer gezond eten
pi_50178605
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50178666
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn? .
Nee hoor, ik had op 14 april al een pak op (heb net even gecheckt in het perenijsjestopic, daar meldde ik op 14 april dat de sinaasappelvariant veel lekkerder was )
pi_50178699
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Alcarin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)

en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA
pi_50178832
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Chicolate het volgende:
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)

en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA
Nee hoor, daar staat het nog gewoon.
Eet een appel!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50178987

Hier dus een plaatje van mijn spekribbel van afgelopen zomervakantie. In de winter is 'ie nog een beetje dikker geworden. Ook kun je goed zien dat zijn bovenarmen wat spekkig zijn. Zo, en dan dus nog een klein beetje erger, was ik toen ik begon met lijnen. Binnenkort een foto van nu, ik vind zelf dat het verschil wel te zien is!
pi_50179290
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee hoor, daar staat het nog gewoon.
Eet een appel!
Haha lezen kan ik dus ook niet meer ... hmmm appel ... misschien ja ... maar ik heb alleen nog maar mini-appeltjes en deze vullen niet op een of andere manier. Probeer het wel zonder te overleven
pi_50180296
My god...
Ik ging net (geinspireerd door Plukie) foto's zoeken waar een beetje mijn figuur op te zien is. Nou, ehm...10 kilo is toch echt wel goed te zien!
Wat was ik een dik varken zeg
pi_50180409
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
My god...
Ik ging net (geinspireerd door Plukie) foto's zoeken waar een beetje mijn figuur op te zien is. Nou, ehm...10 kilo is toch echt wel goed te zien!
Wat was ik een dik varken zeg
knip je hoofd eraf en laat zien!!!
pi_50180549
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef conleche het volgende:
knip je hoofd eraf en laat zien!!!
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.
pi_50180691
Jullie gaan echt superhard! Ik hoor om me heen dat allemaal mensen aangekomen zijn de laatste tijd, en ik zelf ook... Zou het te maken hebben met vocht vasthouden en het weer? Ik heb me hartstikke netjes aan mijn voedingsschema gehouden en veel gesport dus...
pi_50180777
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie gaan echt superhard! Ik hoor om me heen dat allemaal mensen aangekomen zijn de laatste tijd, en ik zelf ook... Zou het te maken hebben met vocht vasthouden en het weer? Ik heb me hartstikke netjes aan mijn voedingsschema gehouden en veel gesport dus...
Ikke niet, ik was net weer 100 gram afgevallen
pi_50181059
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Plukie86 het volgende:
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.
Het probleem is meer dat andere mensen die foto's hebben gemaakt, en die zouden ze misschien kunnen herkennen...Ik ben paranoide, ik weet het.
Ik baal dat ik mijn oude foto's heb weggegooid, ik heb ooit nog eens zelf foto's gemaakt van mij in bikini, voordat ik ging sporten.
pi_50183907
zo ik ben weer thuis
film was leuk , flesje ice tea zonder prik en zakje doritos op bij elkaar 300 kcal
en bij mijn vriendin nasi gegeten

en toen een uur echt flink gedanst
pi_50183999
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Plukie86 het volgende:
Wow wat gaan we weer snel! Ik wil op zoveel dingen reageren, maar dan zijn jullie alweer een stuk verder.
Maar toch nog even:
@ Miss_S: mooie bikini om een mooi lijf heen. Je bent niet superslank, maar je hebt wél een mooi zandloper figuur en een platte buik (dat schijnen mannen evolutionair gezien heel mooi te vinden, omdat ze dan zeker weten dat de vrouw niet zwanger is, die moet alleen van hen zwanger worden want das volgens de evolutie het meeste voordelig, je eigen genen gaan voor.) Ik ben zelf slanker dan jij, maar ik heb niet zo'n figuur, ben meer een appeltje. Hopelijk verandert dan nog met afvallen....
ja ik heb echt geluk gehad met de vorm van mijn lichaam, daar kan je niets aan veranderen
bedankt voor het complimentje
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:14:58 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50184220
ik heb nog een appel genomen, ik had honger. Nu snurken

snurkze!
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:35:49 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50184959
Ik heb tenminste het lef om van top tot teen hier te gaan staan

(En Saskia ook ). Waarom doen jullie dat niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_50185126
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:

dat hebben ze toch al uitgelegd

vandaag weer weinig kcal binnen gekregen net boven de 1000kcal
en daar zit ook nog 200kcal van de chips bij
maar goed ga niet zo vaak naar de bios

benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, ga er wel van uit dat ik naar boven moet updaten maarja
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:52:51 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50185545
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat hebben ze toch al uitgelegd
oh, dat heb ik dan gemist . Wat was de verklaring? Ik heb trouwens ook een Magnum op. Voor het eerst sinds vorige zomer, geloof ik (toen kocht ik elke dag één in Rome ). Ik twijfelde heel erg: 'Heb ik er wel zin in of niet?', maar ik heb toch niet zo heel veel binnen gekregen vandaag, dus kan geen kwaad voor een keertje .

Heb wel enorm veel beweging gehad: eerst naar sport aan de andere kant vd stad, toen weer terug (20 min heen en 20 min terug), vervolgens snel gedoucht, afgedroogd en snel aangekleed (daar verbrand je ook heel veel calorieën mee ) en naar Marks moeder gefietst, ook aan de andere kant van de stad, dus weer zo'n 20 min heen en 20 min terug. Toch weer zo'n 70 á 80 minuten op de fiets gezeten .

En we hebben nu een andere instructrice voor bootcamp en die is veel leuker dan de vorige. De vorige was op zich wel goed, maar deze motiveert echt en probeert zich echt in de cursisten in te leven. Grappig om te zien hoe kapot de nieuwelingetjes waren, haha, ze wisten niet wat hen overkwam . Zo was ik 5 weken geleden ook .

Nu naar bed, morgen weer een drukke dag.
Niet meer actief op Fok!
pi_50185629
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh, dat heb ik dan gemist . Wat was de verklaring? Ik heb trouwens ook een Magnum op. Voor het eerst sinds vorige zomer, geloof ik (toen kocht ik elke dag één in Rome ). Ik twijfelde heel erg: 'Heb ik er wel zin in of niet?', maar ik heb toch niet zo heel veel binnen gekregen vandaag, dus kan geen kwaad voor een keertje .
kan jij nog een magnum op?
ik ben er ooit eens aan een begonnen en kreeg hem echt niet meer op
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:04:24 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50185976
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kan jij nog een magnum op?
ik ben er ooit eens aan een begonnen en kreeg hem echt niet meer op
ja ik kon hem op, maar ik dacht bij de laatste paar happen wel echt: 'OMG, wat vult zo'n ding!' . Had ook niet veel groter moeten zijn .
Maar moet zeggen dat ik alleen om 17 uur twee boterhammen met aardbei had gegeten en na het sporten nog een appel. Dat was het. Dus ik had al wel een beetje trek . Vroeger at ik zo'n ding als ik alleen maar 'lekkere trek' had .
Niet meer actief op Fok!
pi_50186086
ik heb na het dansen ook altijd honger maarja voordat ik thuis ben is het weer 11 uur en dan ga ik echt niet meer eten
pi_50186087
ik heb na het dansen ook altijd honger maarja voordat ik thuis ben is het weer 11 uur en dan ga ik echt niet meer eten
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:11:01 #144
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50186227
Ik zou geen Magnum meer op kunnen krijgen, alleen al omdat ik die dingen nu echt veel te zoet zou vinden. Zelfde met 'normale' frisdrank, na 1 slok zou ik al niet meer hoeven, wat is dat zoet zeg!
The Police 08-06-2008
pi_50188774
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijf
Gaat dat om verse ananas of die op siroop?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_50189454
Ik ben ziek

Gisteravond bij Peter geweest, en toen ik wegging had ik vet buikpijn, en heb de hele nacht boven de wc gehangen Dus net werk maar afgebeld, en duik zo mn bed maar weer in
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:28:37 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50189679
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

niet om verse iig, dat kan nooit.

Ha, Levi's maat 33 past weer beter . Maat 31 'past' ook, maar dan zit ie wel erg strak rond m'n middel. Als het een stretch was geweest, had 'ie ws wel gepast . En ik zat vanochtend (volgens mij) voor het eerst op 75, dus zo even updaten. Morgen ben ik wel weer zwaarder ws, maar ik update meer, zodat ik dan het verloop kan zien en kan bijhouden wat mijn laagste gewicht tot een bepaald moment is geweest .

Nu even eten en een 'striek om 'e holle' (even het gezicht wassen) en dan weer aan het werk. Als ik geen spierpijn heb later op de dag, ga ik weer even hardlopen. Misschien het beste om dat vanavond pas te doen vanwege de warmte. Ik kwam dinsdag tijdens het hardlopen mijn gymleraar van de middelbare school tegen. Die moet erg raar opgekeken hebben, omdat ik echt een schurfthekel had aan sport en vooral aan hardlopen .

Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook (en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo ). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen .

Beterschap, Sylvana .

[ Bericht 8% gewijzigd door Viking84 op 07-06-2007 07:40:29 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_50190111
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook (en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo ). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen .
Tof!

Sylvana, beterschap!

Ik heb zojuist een keelontsteking geconstateerd (incl. bulten in mijn keel...), maar ik voel er eigenlijk niet zoveel van behalve een brok in mijn keel. Dus ik ga gewoon doen alsof er niets aan de hand is!
pi_50190215
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef Alcarin het volgende:

[..]
maar ik voel er eigenlijk niet zoveel van behalve een brok in mijn keel.
Lopen de emoties een beetje te hoog op?
pi_50190425
quote:

[..]
Leuk joh!
Klinkt bijna als zo'n TellSell 'het heeft m'n leven helemaal verrranderd' success story

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 07-06-2007 08:41:06 ]
pi_50190578
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:

Omdat mijn hoofd en benen niet dik zijn en dus niet relevant voor dit topic

@ Sylvana: beterschap

Nou, vanmorgen woog ik dus 64,0 dus hetzelfde als wat ik laatst al omhoog had geupdate. Hoe kan dat nou? Ik ben echt alweer een tijdje goed bezig al zeg ik het zelf (op gisteravond na) en ik sport ook weer wat meer, maar toch val ik niet af? Het zal wel komen door het warme weer, mijn vingers zijn dik...
Vanmiddag maar even skeeleren of naar het strand als de zon er nog door wil komen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:55:49 #152
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50190807
Aargh haat het dat er zo'n verschil zit tussen s'avonds wegen en dan de volgende dag!
ik woog me gister avond: 69.3 kilo! en nu woog ik me vanochtend: netjes 68 kilo aargh
The girl that lost her mind
pi_50190848
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Zeeltje het volgende:
Aargh haat het dat er zo'n verschil zit tussen s'avonds wegen en dan de volgende dag!
ik woog me gister avond: 69.3 kilo! en nu woog ik me vanochtend: netjes 68 kilo aargh
Dat is toch juist mooi?
Was er bij mij maar zo'n verschil..
's avonds: 76.
de volgende ochtend: 75 komma nogwat (soms toch wel onhandig, zo'n ouderwetse weegschaal)

Ik merk trouwens echt wel dat het nu veel langzamer gaat. Maar ik ga toch echt niet minder eten, want dan blijft het er nooit af. Ik zie wel hoe lang ik doe over die laatste halve kilo.
pi_50190879
quote:
Je kunt je het beste alleen 's ochtends wegen voor het ontbijt
En de meeste mensen raken gedemotiveerd door zich elke dag te wegen.
Wellicht is het een goed idee om een paar vaste weegdagen per week in te plannen.
pi_50190901
*aai* @ Sylvana

Voelde me gisteravond echt beroerd, beetje verdrietige stemming. Wilde chocola en zoetigheid en we hadden niets in huis, en wat we wel hadden mocht ik niet van mn moeder (het snoep gaat veel te snel te laatste tijd) en ik voelde me gewoon brak ... Ga ik vanochtend op de weegschaal staan, ben ik opeens enorm afgevallen! Ik ben nog maar 62,5 .. dat ben ik al een halfjaar niet meer geweest! (nu nog volhouden hihi)

Hihi spontaan strak shirtje gepast

@Viking84: Ik wil niet herkend worden door mensen uit mn omgeving, en die hoeven mijn lichaam al helemaal niet op internet te zien ... oh, en ik heb een hekel aan bikini's
pi_50190968
zoals ik al dacht mag ik naar boven updaten
woog vandaag weer 74
maar goed al beter dan de 75,5 van maandag
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:12:29 #157
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50191089
quote:

[..]

Goeiemorgen

Verse ananas is wel 50 kcal per 100 gram.
The Police 08-06-2008
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:26:05 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50191399
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

verse
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:27:15 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50191429
quote:

[..]

wel dus
pi_50191512
volgens het voedingscentrum is een schijf verse ananas 50 kcal

ik heb net ontbeten met 2 donker volkoren boterhammen met sandwhichspread
pi_50191649
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
volgens het voedingscentrum is een schijf verse ananas 50 kcal

ik heb net ontbeten met 2 donker volkoren boterhammen met sandwhichspread
Moet wel een dikke schijf zijn geweest dan?

Ik heb gisteravond een hele bak vers zomerfruit van 400 gr. naar binnen gewerkt, kon ineens niet meer stoppen. Nou ja, ik ben al blij dat mijn vreetkicks zich beperken tot een hele bak fruit......
pi_50191739
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet wel een dikke schijf zijn geweest dan?

Ik heb gisteravond een hele bak vers zomerfruit van 400 gr. naar binnen gewerkt, kon ineens niet meer stoppen. Nou ja, ik ben al blij dat mijn vreetkicks zich beperken tot een hele bak fruit......
ik ga er van uit dat ze toch gewoon een normale schijf bedoelen

ik zit nu echt te denken hoe ik ooit nog meer kan gaan afvallen want dit schiet echt niet op meestal drink ik 2 mixdrankjes op donderdag maar daar ga ik maar mee stoppen
met de wijn en stokbrood op vrijdag en zaterdag ga ik toch echt niet stoppen
en meer sporten en op mijn eten letten gaat niet
pi_50191910
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ga er van uit dat ze toch gewoon een normale schijf bedoelen

ik zit nu echt te denken hoe ik ooit nog meer kan gaan afvallen want dit schiet echt niet op meestal drink ik 2 mixdrankjes op donderdag maar daar ga ik maar mee stoppen
met de wijn en stokbrood op vrijdag en zaterdag ga ik toch echt niet stoppen
en meer sporten en op mijn eten letten gaat niet
Ik heb m'n ananas wel eens gewogen en een normale portie is voor mij 200 gr. en dat lijkt mij iets meer dan 2 schijven.

Misschien kan je proberen om 's avonds de koolhydraten te minderen: dus bij het avondeten vooral veel groenten en een stukje vlees of vis en wat minder aardappelen, rijst of pasta. Of alleen maar een geroosterde volkoren boterham. Ik zit er hard aan te denken om het ook maar te doen, kijken of het verschil maakt. Bij mij gaat het ook erg langzaam, het is nu al zeker dat ik ook ga meedoen met slank de herfst in! (Niet dat ik dat niet gezellig vind hoor, maar ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn...)
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:46:43 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50191951
quote:
hier ook, gisterenavond 83.7 nu opeens 84.4
pi_50191961
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb m'n ananas wel eens gewogen en een normale portie is voor mij 200 gr. en dat lijkt mij iets meer dan 2 schijven.

Misschien kan je proberen om 's avonds de koolhydraten te minderen: dus bij het avondeten vooral veel groenten en een stukje vlees of vis en wat minder aardappelen, rijst of pasta. Of alleen maar een geroosterde volkoren boterham. Ik zit er hard aan te denken om het ook maar te doen, kijken of het verschil maakt. Bij mij gaat het ook erg langzaam, het is nu al zeker dat ik ook ga meedoen met slank de herfst in! (Niet dat ik dat niet gezellig vind hoor, maar ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn...)
maar ik hou van mijn koolhydraten
maar als we aardappelen eten eet ik er sowieso al weinig van dus dat is wel weer positief
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:47:25 #166
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50191973
op een gegeven moment merk je gewoon dat je niet meer kan afvallen ( als je normaal eet en gezond en sport )

en dat betekent datje gezond bent
pi_50192050
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Zeeltje het volgende:
op een gegeven moment merk je gewoon dat je niet meer kan afvallen ( als je normaal eet en gezond en sport )

ik ben niet gezond heb een te hoog bmi
pi_50192074
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Zeeltje het volgende:

Ah, maar daar neem ik (nog) geen genoegen mee.
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:56:24 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50192227
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Ik moet en zal van m'n zwembandjes afkomen .

*strijdt aanbindt met haar lijf. Ik zie mijn lijf nu echt als the enemy . Doet precies wat ik niet wil .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:56:49 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50192238
zo, kusjes aan de allbran flakes strax ff brood mee naar school nemen 2 plakjes. Aangezien ik pas om half 1 daar hoef te zijn, en ik net heb ontbeten
pi_50192241
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Tsja, gezond staat niet persee gelijk aan een strak lichaam natuurlijk :p
Ik ben zelf nu op het punt belandt dat ik flink wat meer krachttraining moet gaan doen, om vooruitgang te boeken.
Ik kan er nog wel iets van 2 a 3 kilo af halen denk ik, maar zal nu denk ik de meeste winst uit krachttraining moeten halen.
pi_50192262
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Ik moet en zal van m'n zwembandjes afkomen .

*strijdt aanbindt met haar lijf. Ik zie mijn lijf nu echt als the enemy . Doet precies wat ik niet wil .
maar jij valt toch nog steeds goed af?
ik ben afgelopen maand maar 0,5 kilo kwijt geraakt
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:01:09 #173
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50192348
Hahah voordat ik mijn doel kan behalen!

Maar goed ik moet niet klagen. Het gaat al sneller en omlaag!
Denk ook omdat het komt dat ik brood weglaat. Maar wees niet bang ik krijg wel de vitamine en mineralen die ik binnen moet krijgen!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:01:18 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50192354
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij valt toch nog steeds goed af?
ik ben afgelopen maand maar 0,5 kilo kwijt geraakt
Ik sta al sinds begin mei vrijwel stil, hoor . Meestal weeg ik rond de 75,5, soms een keer 76 en vanochtend voor het eerst 75 (ondanks de Magnum), maar zal morgen ook wel weer 75,5 zijn. Dus misschien val ik wel af (tenslotte zie ik de 76 kg steeds minder), maar dat geloof ik pas als ik rond de 75 kg blijf.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:02:07 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50192373
Ik heb zin in ananas, maar niets in huis .

Ga zo ff naar de stad. Ff voorbeelden van stageverslagen ophalen bij stagebureau . Verder heb ik een off-day. Ga niet al teveel doen vandaag. Morgenmiddag maar weer .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:03:34 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50192423
* Qwea eet vanavond laat.

Ik heb strax een treinreis van bijna 4u voor de boeg
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:03:52 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50192432
oeh, vandaag,morgen en zaterdag wordt het keiwarm
pi_50192449
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik sta al sinds begin mei vrijwel stil, hoor . Meestal weeg ik rond de 75,5, soms een keer 76 en vanochtend voor het eerst 75 (ondanks de Magnum), maar zal morgen ook wel weer 75,5 zijn. Dus misschien val ik wel af (tenslotte zie ik de 76 kg steeds minder), maar dat geloof ik pas als ik rond de 75 kg blijf.
ja zo gaat dat bij mij ook eerst zag ik de 76 vaak
nu al een hele tijd niet meer
en nu ook de 75 al een stuk minder
maar ja ik wil 73,72,71 en 70 zien
pi_50192466
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Qwea het volgende:
oeh, vandaag,morgen en zaterdag wordt het keiwarm
lekker om in te sporten
maar hopelijk ook zonnig dan kan ik mooi in mijn nieuwe bikini zonnen
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:06:02 #180
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50192485
zeeltje is verslaafd aan watermeloen/meloen fruitsalade
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:06:20 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50192492
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja zo gaat dat bij mij ook eerst zag ik de 76 vaak
nu al een hele tijd niet meer
en nu ook de 75 al een stuk minder
maar ja ik wil 73,72,71 en 70 zien
Onze afvalpatronen lijkt best wel op elkaar . Geloof dat het bij ons allebei hard ging bij de 80 en nu lopen we allebei te sukkelen . Maar ik weet wel dat ik die 76 steeds minder zie, dus ik ga kennelijk wel vooruit. En m'n levi's zit ook beter nu. Zo ook maar even bij de C&A langs of ze nog een leuke rok / korte broek in de aanbieding hebben.

En shirtjes .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:07:13 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50192521
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lekker om in te sporten
maar hopelijk ook zonnig dan kan ik mooi in mijn nieuwe bikini zonnen
nou nee. Ik denk dat ik vanavond pas ga hardlopen als het is afgekoeld. Uurtje of 8 / half 9 dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_50192541
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Onze afvalpatronen lijkt best wel op elkaar . Geloof dat het bij ons allebei hard ging bij de 80 en nu lopen we allebei te sukkelen . Maar ik weet wel dat ik die 76 steeds minder zie, dus ik ga kennelijk wel vooruit. En m'n levi's zit ook beter nu. Zo ook maar even bij de C&A langs of ze nog een leuke rok / korte broek in de aanbieding hebben.

En shirtjes .
bij mij ging het eigenlijk van 85 min of meer opeens naar de 77
geen idee hoe het kwam daarom blijf ik ook gewoon door gaan wie weet zit ik weer ooit eens opeens onder de 70
pi_50192558
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou nee. Ik denk dat ik vanavond pas ga hardlopen als het is afgekoeld. Uurtje of 8 / half 9 dus.
ik heb eigenlijk het hardlopen rond 2 uur gepland.....
ga zo ff half uurtje bootcamp doen
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:11:42 #185
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50192624
over 1,5 week kan ik mooi weer elke dag sporten!
pi_50192678
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef Zeeltje het volgende:
over 1,5 week kan ik mooi weer elke dag sporten!
wat voor sport ga je dan doen?
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:15:46 #187
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50192731
hardlopen, pilates en fitness
pi_50192967
Ik heb net even gechecked op dieet-web en ik zag dat ik op 29 april 67,2 woog en nu 66,9. Dus das 300 gr. in ruim een maand. Dat is ECHT te langzaam. Vind toch eigenlijk wel dat er minstens een kilo per maand af moet. Als ik heel eerlijk ben dan weet ik ook wel waaraan het ligt: ik eet nog steeds gezond, ik sport nog steeds even veel, maarrrrrr: ik "zondig" weer veel vaker. Dan is het een wijntje, dan een paar toastjes, niks dramatisch hoor, geen zakken chips of zo, maar die zondetjes moet ik gewoon meer beperken en dan zal het wel weer beter gaan.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:31:17 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50193160
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk het hardlopen rond 2 uur gepland.....
ga zo ff half uurtje bootcamp doen
veel te warm .

Maar miss heb jij daar minder last van omdat je binnen loopt? Ik moet steeds in de zon lopen en ik merk echt dat t dan minder goed gaat. Vanavond even een nieuwe route lopen. Er is nog een park achter ons huis waar ik nog nooit geweest ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_50193541
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

veel te warm .

Maar miss heb jij daar minder last van omdat je binnen loopt? Ik moet steeds in de zon lopen en ik merk echt dat t dan minder goed gaat. Vanavond even een nieuwe route lopen. Er is nog een park achter ons huis waar ik nog nooit geweest ben .
de zon schijnt ook net op mijn loopband

half uur bootcamp is trouwens 10 minuten geworden omdat mijn moeder eerder thuis kwam
vanavond maar weer opnieuw beginnen
pi_50193726
Vanavond weer spinnen.
Zal vast wel helemaal verlaten zijn met dit weer
pi_50194674
lijkt wel of ik een kater heb
heb vanmorgen al 1,5 liter water op
pi_50194735
De WC zal wel overuren draaien dan
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:23:45 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50194750
wortels zijn oke

ik heb strax alst goed is een weddenschap gewonnen Ik en nog iemand van school hadden gewed dat ik om 12:30 niet met een alcohol promillage van 0.95. kom maar hier met die 50 pleuro, mn halve fles vodka is op

Tis keiwarm men
pi_50194875
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef STING het volgende:
De WC zal wel overuren draaien dan
dat valt wel mee
ben er aan gewend drink altijd veel water
pi_50194908
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Qwea het volgende:
wortels zijn oke

ik heb strax alst goed is een weddenschap gewonnen Ik en nog iemand van school hadden gewed dat ik om 12:30 niet met een alcohol promillage van 0.95. kom maar hier met die 50 pleuro, mn halve fles vodka is op

Tis keiwarm men
heb je een halve fles vodka op?
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:31:53 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50194962
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb je een halve fles vodka op?
ja

nou ja half, hij zat er iets onder oeh, ik moet zo de trein halen
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:34:46 #198
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50195071
best raar dat ik niet zwaarder weeg nu ik ongesteld ben..
pi_50195097
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja

nou ja half, hij zat er iets onder oeh, ik moet zo de trein halen
een voordeel dan kom je zeker boven de 1000kcal uit vandaag
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:54:34 #200
177846 colette
kloon van conleche
pi_50195753
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')