Doe het maar nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doenik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen
)
zal volgende week vrijdag wat worden danquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken![]()
oeh oeh, overnemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Lekker, ijsje...
Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houdennieuwe instelling
@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijfquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef YPrue het volgende:
Wat is verse ananas toch heeerlijk.*Halve ananas op aan het eten is*
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af hea, als ik strax 80 weeg... is dat dan normaal? volgens de BMI tellert wel, maar wat als ik 75 wil wegen? Zou ik dan zo'n mager skelet worden?
Met 80kilo heb ik een bmi van 25
75 kilo is een bmi van 23
Whaha ik heb 3.5 uur stofgezogen/opgeruimd en ik werd rood en ik ging zelfs zwetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het al hijgend, rood aangelopen, zwetend doet, wel![]()
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
Hm.. Ja ik vind mn hoofd t leukst toen ik 50-55 kg woog maar dat is wel weinig voor 1,75quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat!Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
relax.. van 1 x gezodn eten val je niet af.. van 1x ongezond eten kom je niet aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Plukie86 het volgende:
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:
Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...![]()
Nee hoor, ik had op 14 april al een pak op (heb net even gecheckt in het perenijsjestopic, daar meldde ik op 14 april dat de sinaasappelvariant veel lekkerder wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn?.
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Alcarin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
Nee hoor, daar staat het nog gewoon.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Chicolate het volgende:
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)
en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA![]()
Haha lezen kan ik dus ook niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee hoor, daar staat het nog gewoon.
Eet een appel!![]()
knip je hoofd eraf en laat zien!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
My god...
Ik ging net (geinspireerd door Plukie) foto's zoeken waar een beetje mijn figuur op te zien is. Nou, ehm...10 kilo is toch echt wel goed te zien!
Wat was ik een dik varken zeg![]()
![]()
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef conleche het volgende:
knip je hoofd eraf en laat zien!!!
Ikke niet, ik was net weer 100 gram afgevallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie gaan echt superhard! Ik hoor om me heen dat allemaal mensen aangekomen zijn de laatste tijd, en ik zelf ook... Zou het te maken hebben met vocht vasthouden en het weer? Ik heb me hartstikke netjes aan mijn voedingsschema gehouden en veel gesport dus...
Het probleem is meer dat andere mensen die foto's hebben gemaakt, en die zouden ze misschien kunnen herkennen...Ik ben paranoide, ik weet het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Plukie86 het volgende:
Een half hoofd eraf knippen is al voldoende om onherkenbaar te zijn.![]()
ja ik heb echt geluk gehad met de vorm van mijn lichaam, daar kan je niets aan veranderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Plukie86 het volgende:
Wow wat gaan we weer snel! Ik wil op zoveel dingen reageren, maar dan zijn jullie alweer een stuk verder.
Maar toch nog even:
@ Miss_S: mooie bikini om een mooi lijf heen. Je bent niet superslank, maar je hebt wél een mooi zandloper figuur en een platte buik (dat schijnen mannen evolutionair gezien heel mooi te vinden, omdat ze dan zeker weten dat de vrouw niet zwanger is, die moet alleen van hen zwanger worden want das volgens de evolutie het meeste voordelig, je eigen genen gaan voor.) Ik ben zelf slanker dan jij, maar ik heb niet zo'n figuur, ben meer een appeltje. Hopelijk verandert dan nog met afvallen....
dat hebben ze toch al uitgelegdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste het lef om van top tot teen hier te gaan staan
(En Saskia ook). Waarom doen jullie dat niet?
oh, dat heb ik dan gemistquote:
kan jij nog een magnum op?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik dan gemist. Wat was de verklaring? Ik heb trouwens ook een Magnum op. Voor het eerst sinds vorige zomer, geloof ik (toen kocht ik elke dag één in Rome
). Ik twijfelde heel erg: 'Heb ik er wel zin in of niet?', maar ik heb toch niet zo heel veel binnen gekregen vandaag, dus kan geen kwaad voor een keertje
.
ja ik kon hem op, maar ik dacht bij de laatste paar happen wel echt: 'OMG, wat vult zo'n ding!'quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan jij nog een magnum op?
ik ben er ooit eens aan een begonnen en kreeg hem echt niet meer op
Gaat dat om verse ananas of die op siroop?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijf
niet om verse iig, dat kan nooit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gaat dat om verse ananas of die op siroop?
Tof!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook(en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo
). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen
.
Lopen de emoties een beetje te hoog op?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
maar ik voel er eigenlijk niet zoveel van behalve een brok in mijn keel.
Leuk joh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat trouwens zo cool is: vorig jaar rond deze tijd was ik echt zwaar depri. Ik had het idee alsof iedereen gewoon langs me heen keek. Nu is het heel anders: ik word gewoon weer nagestaard, en niet zo'n beetje ook(en nee, niet omdat ik een vlek in m'n broek heb ofzo
). Echt goed voor m'n zelfvertrouwen
.
Omdat mijn hoofd en benen niet dik zijn en dus niet relevant voor dit topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste het lef om van top tot teen hier te gaan staan
(En Saskia ook). Waarom doen jullie dat niet?
Dat is toch juist mooi?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Zeeltje het volgende:
Aargh haat het dat er zo'n verschil zit tussen s'avonds wegen en dan de volgende dag!
ik woog me gister avond: 69.3 kilo! en nu woog ik me vanochtend: netjes 68 kilo aargh
Je kunt je het beste alleen 's ochtends wegen voor het ontbijtquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Zeeltje het volgende:
Aargh haat het dat er zo'n verschil zit tussen s'avonds wegen en dan de volgende dag!
ik woog me gister avond: 69.3 kilo! en nu woog ik me vanochtend: netjes 68 kilo aargh
versequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gaat dat om verse ananas of die op siroop?
Moet wel een dikke schijf zijn geweest dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
volgens het voedingscentrum is een schijf verse ananas 50 kcal
ik heb net ontbeten met 2 donker volkoren boterhammen met sandwhichspread
ik ga er van uit dat ze toch gewoon een normale schijf bedoelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet wel een dikke schijf zijn geweest dan?
Ik heb gisteravond een hele bak vers zomerfruit van 400 gr. naar binnen gewerkt, kon ineens niet meer stoppen. Nou ja, ik ben al blij dat mijn vreetkicks zich beperken tot een hele bak fruit......
Ik heb m'n ananas wel eens gewogen en een normale portie is voor mij 200 gr. en dat lijkt mij iets meer dan 2 schijven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat ze toch gewoon een normale schijf bedoelen
ik zit nu echt te denken hoe ik ooit nog meer kan gaan afvallen want dit schiet echt niet opmeestal drink ik 2 mixdrankjes op donderdag maar daar ga ik maar mee stoppen
met de wijn en stokbrood op vrijdag en zaterdag ga ik toch echt niet stoppen
en meer sporten en op mijn eten letten gaat niet
hier ook, gisterenavond 83.7 nu opeens 84.4quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Zeeltje het volgende:
maar ik hou van mijn koolhydratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb m'n ananas wel eens gewogen en een normale portie is voor mij 200 gr. en dat lijkt mij iets meer dan 2 schijven.
Misschien kan je proberen om 's avonds de koolhydraten te minderen: dus bij het avondeten vooral veel groenten en een stukje vlees of vis en wat minder aardappelen, rijst of pasta. Of alleen maar een geroosterde volkoren boterham. Ik zit er hard aan te denken om het ook maar te doen, kijken of het verschil maakt. Bij mij gaat het ook erg langzaam, het is nu al zeker dat ik ook ga meedoen met slank de herfst in! (Niet dat ik dat niet gezellig vind hoor, maar ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn...)
ik ben niet gezond heb een te hoog bmiquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Zeeltje het volgende:
op een gegeven moment merk je gewoon dat je niet meer kan afvallen ( als je normaal eet en gezond en sport )
en dat betekent datje gezond bent
Ah, maar daar neem ik (nog) geen genoegen mee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef Zeeltje het volgende:
op een gegeven moment merk je gewoon dat je niet meer kan afvallen ( als je normaal eet en gezond en sport )
en dat betekent datje gezond bent
Nee, ik ook niet. Ik moet en zal van m'n zwembandjes afkomenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah, maar daar neem ik (nog) geen genoegen mee.![]()
Tsja, gezond staat niet persee gelijk aan een strak lichaam natuurlijk :pquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah, maar daar neem ik (nog) geen genoegen mee.![]()
maar jij valt toch nog steeds goed af?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik moet en zal van m'n zwembandjes afkomen.
*strijdt aanbindt met haar lijf. Ik zie mijn lijf nu echt als the enemy. Doet precies wat ik niet wil
.
Ik sta al sinds begin mei vrijwel stil, hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar jij valt toch nog steeds goed af?
ik ben afgelopen maand maar 0,5 kilo kwijt geraakt![]()
ja zo gaat dat bij mij ook eerst zag ik de 76 vaakquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta al sinds begin mei vrijwel stil, hoor. Meestal weeg ik rond de 75,5, soms een keer 76 en vanochtend voor het eerst 75 (ondanks de Magnum), maar zal morgen ook wel weer 75,5 zijn. Dus misschien val ik wel af (tenslotte zie ik de 76 kg steeds minder), maar dat geloof ik pas als ik rond de 75 kg blijf.
lekker om in te sportenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Qwea het volgende:
oeh, vandaag,morgen en zaterdag wordt het keiwarm
Onze afvalpatronen lijkt best wel op elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja zo gaat dat bij mij ook eerst zag ik de 76 vaak
nu al een hele tijd niet meer
en nu ook de 75 al een stuk minder
maar ja ik wil 73,72,71 en 70 zien
nou nee. Ik denk dat ik vanavond pas ga hardlopen als het is afgekoeld. Uurtje of 8 / half 9 dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lekker om in te sporten
maar hopelijk ook zonnig dan kan ik mooi in mijn nieuwe bikini zonnen
bij mij ging het eigenlijk van 85 min of meer opeens naar de 77quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze afvalpatronen lijkt best wel op elkaar. Geloof dat het bij ons allebei hard ging bij de 80 en nu lopen we allebei te sukkelen
. Maar ik weet wel dat ik die 76 steeds minder zie, dus ik ga kennelijk wel vooruit. En m'n levi's zit ook beter nu. Zo ook maar even bij de C&A langs of ze nog een leuke rok / korte broek in de aanbieding hebben.
En shirtjes.
ik heb eigenlijk het hardlopen rond 2 uur gepland.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee. Ik denk dat ik vanavond pas ga hardlopen als het is afgekoeld. Uurtje of 8 / half 9 dus.
wat voor sport ga je dan doen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef Zeeltje het volgende:
over 1,5 week kan ik mooi weer elke dag sporten!
veel te warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk het hardlopen rond 2 uur gepland.....
ga zo ff half uurtje bootcamp doen
de zon schijnt ook net op mijn loopbandquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
veel te warm.
Maar miss heb jij daar minder last van omdat je binnen loopt? Ik moet steeds in de zon lopen en ik merk echt dat t dan minder goed gaat. Vanavond even een nieuwe route lopen. Er is nog een park achter ons huis waar ik nog nooit geweest ben![]()
.
heb je een halve fles vodka op?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Qwea het volgende:
wortels zijn okeik heb strax alst goed is een weddenschap gewonnen
Ik en nog iemand van school hadden gewed dat ik om 12:30 niet met een alcohol promillage van 0.95.
kom maar hier met die 50 pleuro, mn halve fles vodka is op
Tis keiwarm men![]()
jaquote:
een voordeel dan kom je zeker boven de 1000kcal uit vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
nou ja half, hij zat er iets onder![]()
oeh, ik moet zo de trein halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |