Doe het maar nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doenik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen
)
zal volgende week vrijdag wat worden danquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken![]()
oeh oeh, overnemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Lekker, ijsje...
Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houdennieuwe instelling
@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijfquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef YPrue het volgende:
Wat is verse ananas toch heeerlijk.*Halve ananas op aan het eten is*
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af hea, als ik strax 80 weeg... is dat dan normaal? volgens de BMI tellert wel, maar wat als ik 75 wil wegen? Zou ik dan zo'n mager skelet worden?
Met 80kilo heb ik een bmi van 25
75 kilo is een bmi van 23
Whaha ik heb 3.5 uur stofgezogen/opgeruimd en ik werd rood en ik ging zelfs zwetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het al hijgend, rood aangelopen, zwetend doet, wel![]()
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
Hm.. Ja ik vind mn hoofd t leukst toen ik 50-55 kg woog maar dat is wel weinig voor 1,75quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat!Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
relax.. van 1 x gezodn eten val je niet af.. van 1x ongezond eten kom je niet aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Plukie86 het volgende:
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:
Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...![]()
Nee hoor, ik had op 14 april al een pak op (heb net even gecheckt in het perenijsjestopic, daar meldde ik op 14 april dat de sinaasappelvariant veel lekkerder wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn?.
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Alcarin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
Nee hoor, daar staat het nog gewoon.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Chicolate het volgende:
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)
en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |