abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50172091
tvp voor lurker
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:00:22 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50172806
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doen ik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen )
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50173442
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een vodka jus, maar volgens mij moet ik dat door de weeks niet doen ik slaap er wel lekker van. ( na 5 glazen )
Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:19:48 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50173492
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef STING het volgende:

[..]

Doe het maar niet
Jus is sowieso calorierijk en alcohol moet je met mate drinken
zal volgende week vrijdag wat worden dan

Ik neem strax denk ik een lekker glas dubbelfris light
pi_50174089
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
pi_50174216
Hmmm de merkloze vruchtenijsjes van volgens mij de C1000 zijn ook erg lekker. Vooral de peer en de sinaasappel ... ben niet zo'n fan van bosvruchten. Het is een mixpak en ze zijn net zo 'slank' als festini's ...

Buikpijn en chocoladebehoefte. Ben ik blij dat het op is xD (ik wil dat ene shirtje weer mooi aankunnen en er weer uitzien zoals op de bikinifoto van vorig jaar die ik terugvond ... en niet zoals op die andere foto waar ik hetzelfde gewicht had als ik nu heb )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:40:04 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174289
ik heb trek in wat lekkers
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:42:03 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174381
IK GA ZO LEKKER EEN RAKET IJSJE PAKKEN
pi_50174754
Lekker, ijsje ...

Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houden nieuwe instelling

@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op ... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:52:19 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50174815
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Lekker, ijsje ...

Kom er net achter dat ik iedere week dezelfde schommelingen doormaak ... in de week 1,5 kilo eraf, in het weekend er weer 1,5 bij ... *zucht* ... dit weekend gewoon gezond houden nieuwe instelling

@Qwea: Zie btw dat je het vaak over vodka hebt ... jammer dat ik niet met vreemden mag afspreken, maar heb hier nog een paar flessen staan, Russische import, en ik drink het echt niet meer op ... ben zo'n beetje van de alcohol afgestapt
oeh oeh, overnemen . Waar woon je? vodka Ik ben vodka verslaafd. En ook bier en goldstrike
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:03:20 #111
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50175327
Wat is verse ananas toch heeerlijk. *Halve ananas op aan het eten is*
The Police 08-06-2008
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:05:34 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50175440
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef YPrue het volgende:
Wat is verse ananas toch heeerlijk. *Halve ananas op aan het eten is*
Die heb ik ook nog, maar als ik daar aan begin gaat ie op. En er zitten volgens mn kcal teller 50lkcal in een schijf
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:07:55 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50175554
ik zit met mn ijsje (raket ) en een glas dubbelfris op 1217
pi_50176793
Ik zou niet te druk bezig zijn met calorieen tellen . Het is denk ik beter om gewoon alleen gezonde dingen te eten (en heel af en toe even zondigen), dan krijg je als het goed is sowieso toch niet teveel binnen en je houdt er extra tijd bij over . Ik telde vroeger ook alles bij elkaar op, maar werd er zelf altijd onrustig van. Zo van: omg, nu zit ik al op 1500 ofzo. Maar iedereen z'n ding natuurlijk .
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:37:11 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50176968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook verslaafd aan die festini sinaasappelijsjes, het is echt net bevroren jus, maar dan zonder die kristallen die je krijgt als je het zelf invriest. Ik was net bij de AH, maar ze waren uitverkocht, dus ik ben niet de enige die ze lekker vind. Heb nu ook sinaasappelijsjes meegenomen, deze zijn met extra vitamines, kijken of dat wat is.
uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn? .

Ik heb weer gebootcampt (gebootcamped?). Andere lerares nu en die is veel uitbundiger . Geweldig!

Zo ff douchen anders heb ik het straks heel erg koud.
Niet meer actief op Fok!
pi_50177656
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me af hea, als ik strax 80 weeg... is dat dan normaal? volgens de BMI tellert wel, maar wat als ik 75 wil wegen? Zou ik dan zo'n mager skelet worden?

Met 80kilo heb ik een bmi van 25

75 kilo is een bmi van 23
Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
pi_50177839
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef STING het volgende:

[..]

Als je het al hijgend, rood aangelopen, zwetend doet, wel
Whaha ik heb 3.5 uur stofgezogen/opgeruimd en ik werd rood en ik ging zelfs zweten
ik heb nooit zweetplekken
pi_50178339
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:

Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.

Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...
pi_50178397
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn BMI is 22 en dat is bij mij al iets te veel
hangt dus van je figuur af..
En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat! Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
pi_50178489
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En van wat je gewend bent ... hoe je gewend bent dat je eruit ziet. Ik heb een BMI van 20,7 ofzo op dit moment, maar ik ken mezelf gewoon een stuk slanker. Toen vond ik mezelf mooier en zat ik lekkerder in mn vel, dus daarom wil ik daar weer naar terug. En ik had foto's moeten maken toen ik op mn lekkerste gewicht zat! Dan had ik nu iets om naar uit te kijken ...
Hm.. Ja ik vind mn hoofd t leukst toen ik 50-55 kg woog maar dat is wel weinig voor 1,75
pi_50178522
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Plukie86 het volgende:
Boehoe, het was een vreselijke (enorm leuke!) dag vandaag. Ik tel geen kcal, dat heb ik gedaan en weet nu wel hoeveel overal ongeveer inzit. Overzichtje:

Ontbijt: Biogarde, muesli, schepje fruitprut.
Tussendoor + lunch: 3 boterhammen met kipfilet, wat cherrytomaatjes.
Tussendoor: appel, peer, vitalinea ding.
Tot zover ging het prima.
Daarna had ik een borrel, ben net weer thuis.
Geen avondeten, in plaats daarvan:
Worst, chips, M&M's, nootjes, spekjes en dropjes.

Waarom kon ik mezelf niet beheersen vandaag???? En ik heb ook nog niet eens gesport, al ben ik wel half Amsterdam doorgefietst en heb met zware boodschappentassen gesjouwd.
Ik probeerde deze week weer eens wat af te vallen, maar zo gaat dat natuurlijk niet lukken.... Morgen weer een nieuwe kans!
Oja ik woog vanmorgen 64,4, met dikke vingers omdat ik vocht vastoud door de warmte. Als dat morgenvroeg weer zo is, dan ga ik updaten...
relax.. van 1 x gezodn eten val je niet af.. van 1x ongezond eten kom je niet aan
gewoon morgen weer gezond eten
pi_50178605
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50178666
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uh, ze zijn er nog maar net. Hoe kun je er nu al verslaafd aan zijn? .
Nee hoor, ik had op 14 april al een pak op (heb net even gecheckt in het perenijsjestopic, daar meldde ik op 14 april dat de sinaasappelvariant veel lekkerder was )
pi_50178699
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Alcarin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel stuk OP mist. Over de dieetclub en BMI's e.d...
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)

en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA
pi_50178832
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Chicolate het volgende:
He ja ... en het staat ook fout in de wiki ... daar mist dit stuk volgens mij ook (snel gekeken)

en ... HONGER! Naja, eerder, TREK IN CHOCOLA
Nee hoor, daar staat het nog gewoon.
Eet een appel!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')