idemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Goede ervaring met MikeLowrey, geld snel binnen en goede communicatie
hmm.... touchéquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wil![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef TSPO het volgende:
Goede ervaring met patch in [TK] Nieuwe DVD's van marskramer Patch :)
Na betaling direct verzonden en goed verpakt.
Volledig wederzijdsquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een zeer goede ervaring met Dizer
[TK] Dizer's kamer opruiming **Prijzen verlaagd**
Shirts in goede staat ontvangen
Van hetzelfde aan deze zijde! Zeer betrouwbaar en hulpvaardig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Uitstekende zaken met Fransie in [TK] Heel veel DVD's
Zeer vriendelijk en betrouwbaar![]()
Lekker heurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:49 schreef Dizer het volgende:
Hoe staan ze?
Zelfde soort ervaring met NLThunder:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef Thrackan het volgende:
Lekker morren en porren met NLThunder zeg!
[TK] Hobby kamer opruiming.
Nee hoor, het stond er al op.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
Prima ervaring met Patch in [TK] DVD-topic van Patch; veel nieuwe DVD's .
Snelle reactie op mijn bod en een nog snellere verzending in een perfecte verpakking.
Volgens mij was de laatste dvd al verstuurd voordat het geld van mijn op zijn rekening terecht kwam.
Ah okay. Die rekening is meestal wat traag, maar in dit geval dus niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het stond er al op.
![]()
Ik ben goed, maar zoo goed?![]()
![]()
Kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Die rekening is meestal wat traag, maar in dit geval dus niet.
Nou dan zo: Patch komt na wat ie belooft, niets meer en niets minder.
Geen dank Maart85, ik ben blij dat je zo tevreden bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef Maart85 het volgende:
Zeer goede ervaring met dahei in [TK] Nokia 6230i branded simlockvrij
Geld overgemaakt, binnen 2 dagen de telefoon zeer goed verpakt binnen gekregen. Alles werkt naar behoren!
Nogmaals dank!
Leuk om te horen. Ik hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Statio het volgende:
Goede ervaring met Dahei, [TK] PSP in nieuwstaat + Accessoires, heel netjes verpakt en snel afgehandeld!![]()
Geen dank, veel plezier ermee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:09 schreef Cydex het volgende:
Goed verpakt en snel verzonden. Bedankt voor de zaken Dahei.
Fijn dat je tevreden bent en mochten er door de gecrushde verpakking problemen zijn met de UMD's, laat het dan even weten. Stomme postbodequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:22 schreef BYM het volgende:
Prima communicatie, HEEL snel geschakeld, en spullen nog op zaterdag in huis, prima geregeld :
Bedankt voor deze deal dahei !
[TK] PSP UMD Films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |