abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50170719
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat, plaatjes van naakte wijven afschaffen is dieper dan de holocaust niet doceren?
Oh maar dat feit was je elders ook aan het ontkennen,
al ligt dat altijd aan iemand anders.

Als we commentaar hebben op goatpussy, begin je te baselen.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:47:28 #43
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50170764
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh maar dat feit was je elders ook aan het ontkennen,
al ligt dat altijd aan iemand anders
goatpussy komen begin je te baselen.
1. Ik heb het nooit ontkend.
2. DrW had het ook over hoe Britten zich de rug bijna breken om maar niet op al dan niet existente moslimteentjes te trappen.
pi_50170857
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

1. Ik heb het nooit ontkend.
2. DrW had het ook over hoe Britten zich de rug bijna breken om maar niet op al dan niet existente moslimteentjes te trappen.
Als mensen het eerste linkje lezen kunnen ze zelf zien hoe je dat bericht in twijfel probeert te trekken...
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
oh, het is de Daily Hate, een boulevardvod. Ik kan geen echte bron vinden voor het onderzoek.
En die leraren kun je geen ongelijk geven.....vraag eens een leraar in A'dam of R'dam of Den haag hoe zijn Achmedjes en Aisaatjes zich gedragen bij dit onderwerp.
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:52:05 #45
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50170892
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als mensen het eerste linkje lezen kunnen ze zelf zien hoe je dat bericht in twijfel probeert te trekken...
Ik twijfelde aan de bron, ja. Net als jij eraan zou twijfelen als het van Indymedia kwam.
quote:
En die leraren kun je geen ongelijk geven.....vraag eens een leraar in A'dam of R'dam of Den haag hoe zijn Achmedjes en Aisaatjes zich gedragen bij dit onderwerp.
Hoeveel ken jij er daarvan?
Ik hoor juist altijd dat het onderwerp "Holocaust" bespreken heel nuttig is.
pi_50170899
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Vertel eens meer. Zo te horen heb jij het al eens gevraagd.
pi_50171094
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik twijfelde aan de bron, ja. Net als jij eraan zou twijfelen als het van Indymedia kwam.
[..]

Hoeveel ken jij er daarvan?
Ik hoor juist altijd dat het onderwerp "Holocaust" bespreken heel nuttig is.
Oh het dat was het
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
: oh, het is de Daily Hate, een boulevardvod. Ik kan geen echte bron vinden voor het onderzoek. Iemand?
Poesje in het nauw.... je maakt rare sprongen......
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het zijn de leraren die zelfstandig tot de conclusie kwamen dat ze het debat en de confrontatie niet aandurven. Het zijn niet bijvoorbeeld de islamitische (of hindoestaanse, overigens van het zelfde kaliber in deze) kinderen zelf, of hun ouders, die er bezwaar tegen maken!

Na de kransenvoetballerij bleken geschiedenislessen over de holocaust juist heel erg goed te werken. Het lijkt me dat het Britse ministerie maar eens gauw moet gaan ingrijpen.
De Volkskrant:
quote:
Met dit perspectief in het achterhoofd wordt het ineens duidelijk waarom de islam in Nederland niet alleen een zaak is van de moslims zelf, maar van iedereen. Tenminste, als wij niet willen dat er in 2050 nog steeds islamitische taxichauffeurs zijn die bij het Amsterdamse Centraal Station blinden en slechtzienden weigeren vanwege hun geleidehond (een hond is onrein voor moslims). Of dat islamitische jongeren nog steeds geschiedenislessen verstoren als de Tweede Wereldoorlog aan de beurt is. Of dat ze nog steeds Joden met keppeltjes op straat bespugen. Of dat ze nog steeds de ruiten van homokroegen ingooien.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:09:32 #48
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50171325
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh het dat was het
[..]

Poesje in het nauw.... je maakt rare sprongen......
[..]
Citeer dan even mijn hele post. Ook die post waarin ik mijn verontwaardiging uisprak, en niet alleen de edit.
quote:
De Volkskrant:
[..]
Het ging specifiek over DIT artikel.
pi_50171549
edit
pi_50171594
DB, eigenlijk ben jij de enige die overstuur is rondom het topic hé?
pi_50171670
Niks ervan... je krijgt een artikel met bron:
1) Je bent zogenaamd verontwaardigt
2) Je doet de bron af als onzin
3) je krijgt de BBC bron
4) Het ligt aan de leraren...[sub]|Die hadden nooit aan het gedrag van hun leerlingen toe moeten geven[/url]
5) Ander voorbeelden worden aangehaald en die zijn niet terzake doend/irrelevant/ook van dubieuze bron (Zie mijn linkje naar de volkskrant
quote:
Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in
Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin
De geiten in het weiland kijken me lachend aan
Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan

Want ik ga geiten neuken, geiten neuken, geiten neuken is fijn
Want ik ga geiten neuken, geiten neuken, geiten neuken is fijn

Ik zoek naar een lief geitje ja daar zie ik er een staan
Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan
Dan pak ik bij de poten ik ruik eens aan haar aars
Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars
vrij naar Hans Teeuwen
Dit niet iets voor je als lijflied, ik kon zo snel niet iest over een struisvogel vinden ...
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:30:12 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50171854
Desiredbard, in eerste instantie stond de link naar de Times er niet bij. Alleen de Daily Mail is gewoon niet geloofwaardig. We hebben het hier over een krant die drie weken achter elkaar beweerde dat atheisten uit zijn op het verbieden van kerstmis, he?

In het originele rapport stond dat er geen leerlingen waren die er amok bij maakten, maar dat de docenten preventief de (foute) conclusie trokken dat ze de holocaust maar niet meer moesten doceren.

Ik wil wel met je debatteren, hoor, daar wil ik zelfs wel voor op de knieen gaan, maar laten we het bij de feiten houden.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:48:43 #53
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50174679
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef nietzman het volgende:
Dit is toch veel toffer als zo'n bloat wief:

[afbeelding]
Idd die is wel gaaf
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50179827
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
Desiredbard, in eerste instantie stond de link naar de Times er niet bij. Alleen de Daily Mail is gewoon niet geloofwaardig. We hebben het hier over een krant die drie weken achter elkaar beweerde dat atheisten uit zijn op het verbieden van kerstmis, he?

In het originele rapport stond dat er geen leerlingen waren die er amok bij maakten, maar dat de docenten preventief de (foute) conclusie trokken dat ze de holocaust maar niet meer moesten doceren.

Ik wil wel met je debatteren, hoor, daar wil ik zelfs wel voor op de knieen gaan, maar laten we het bij de feiten houden.
Daar heb ik andere bronnen en voorbeelden voor, het feit dat je die zelf al niet kende bewijst dat je je kop daadwerkelijk...........

Zeg kun je het licht door de neusgaten van die geit naarbinnenzien komen?
pi_50182440
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

daar gaat het topic nu juist over
Gast lees nou even goed PS2k zei dat vrouwen hadden gezeurd over die tekeningen, maar vrouwen hebben nooit over die vliegtuigen gezeurd, iig niet in de RAF volgens het bericht. Dat die moslims er ook nog nooit over hebben gezeurd is hier niet van belang, want daar reageerde ik niet op. Ergens snap ik ook wel dat ze er aanstoot aannemen hoor, 't is overdreven, maar goed, ik corrigeerde alleen een fout van PS2K
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:47:32 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50183027
dit hele topic riekt naar soort een zielige positieve discriminatie zoals alleen pvda dat kent en nu toepast. 'als ze zich maar niet aangevallen voelen".

denken voor andere personen is heel erg eng als je democratie een beetje begrijpt,
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50183565
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat, plaatjes van naakte wijven afschaffen is dieper dan de holocaust niet doceren?
Alle toegevingen aan moslims en hun smerige ideologie staan in moreel opzicht op hetzelfde lage niveau, ongeacht de aanleiding. Dus inderdaad, het afschaffen van die plaatjes is niet lager dan het niet doceren van de holocaust.
pi_50183594
Gewoon voor elke dooie Talibanfiguur een stip op je vliegtuig schilderen. Als je er maar genoeg neermaait en die op kunstzinnige wijze op je vliegtuig weet te schilderen kan je op een middag 'connect the dots' spelen en er alsnog een Marilyn Monroe op laten pronken
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:05:36 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50183810
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon voor elke dooie Talibanfiguur een stip op je vliegtuig schilderen. Als je er maar genoeg neermaait en die op kunstzinnige wijze op je vliegtuig weet te schilderen kan je op een middag 'connect the dots' spelen en er alsnog een Marilyn Monroe op laten pronken

helaas mag je dit modtechnisch vooral zeggen als het over koerden gaat. dat zijn namelijk geen mensen. misschien zijn ze wel voornamelijk sjiit of christen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50184192
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Vrouwelijke RAF leden zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)
Omwonende huismoeders zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)

Vliegtuigen gaan naar een land met een achtergebleven cultuur.... de modellen komen hun plaatjes ondertekenen.... en ineens is daar deze regel

WO I, volgens je eigen OP.
En de moslims hebben ook niet gezeurd.
JIJ zeurt!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')