Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LBquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehm... duhAlleen maar het meest geanticipeerde ShowChat Event aller tijden!
![]()
Solli?? Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Lynx666 het volgende:
Je mag mij in plaats daarvan wel succes wensen anders [afbeelding]
En dan vooral het evenement uit m'n sig. Met zuigrente van een jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijktquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
quote:
Wat is het verhaal hierachter?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat doe ik wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijkt![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd welke acts er allemaal komen![]()
Zquote:
Om 11 uur? Moet je niet werken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?quote:
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.quote:
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen hebquote:
Ik doe geen spelletjes met babette.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen heb.
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
Net wakker? Dat is niks voor jou!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik doe geen spelletjes met babette. [afbeelding]
Dat mag Dizer doen.![]()
Ik werk part-timequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.2 dagen is een beetje weinig. 3 dagen eigenlijk ook wel.
Klinkt meeting-waardigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Dat krijg je als je zoveel overuren maaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
Wat doe je er nog naast? School?quote:
Die is tof.quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel overuren maakt![]()
Ik heb binnenkort een gesprek daarover. Ik ben benieuwd of het wat is. Als dat zo is, dan ga ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ga je met die andere opleiding nu ook beginnen?
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden magquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodig![]()
hoewel Dizer wel weer andere fysieke acties in me oproept....
oh dat..... ja, dat was 'n grapjequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.
De Harry Potterfilm in Den Haag kijken.
Ik was zo in de war dat ik niet meer wist of ik in de war was!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?
dan moet je (kennelijk) mee naar HP in Den Haag, dan zitten we samen in één donkere ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Dizer het volgende:
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden mag!
.
Wat hij zegt!quote:
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
't staat al 1,5 jaar vast dat ik met dezelfde mensen als vorige keer ga
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens mee![]()
quote:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij. [afbeelding]
The Princess Diaries.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]Bridget Jones
Correctie: je mag er als man wel voor je plezier heen, maar alleen als je vriendin mee is als excuus
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!
Maar ken jij eigenlijk wel schaamte?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar durf ik wel zonder schaamte en zonder kind naar toe
Oh jawel hoorquote:
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar niet zoveel als anderen misschien
Ik niet. Ik had het wel verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef rena het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over hoe snel het hier gaat![]()
Ja duh, die gaat naar Harry Potterquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!quote:
een gepaste snelheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!
quote:
of Brokeback Mountainquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
The Princess Diaries.
Uhhh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige filmquote:
Dat je Harry Potter tof vindt!quote:
nee, maar het was dan ook geen reactie op "noem een slechte of kinderachtige film" maar op:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige film![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
Nee, ik kijk de films ook wel, maar nog nooit in de bioscoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat je Harry Potter tof vindt!![]()
![]()
Of lees je alleen de boeken?![]()
![]()
Toch:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
Wat is dát dan weer voor kromme zin?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik kijk de films ook wel, maar nog nooit in de bioscoop.
Goed dat je het even zegt. Had-ie vast niet in de gaten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Bupatih het volgende:
En je hebt weer een signature en een ondertitel.
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt. Had-ie vast niet in de gaten.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.
Ach je bedoeling was goed, daar gaat het om.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |