ffs jaquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
jeuj, ditmaal een clubje waar ik wel bij hoor
Pfff. Dat weet ik niet hoor. Gewoon makkelijk. Hoef ik minder brood mee te sjouwen enzo. En lang verhaal enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ffs ja
Waarom luns je dan rond ontbijttijd, (ik heb net ontbeten) en moet je tot 5 uur wachten?
Wanneer komen we weer samen in onze geheime hut?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
jeuj, ditmaal een clubje waar ik wel bij hoor
dat sensatie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dat sensatie beleefde ik reeds 18 jaar geleden al...![]()
3 euro. Geen geld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
Ja of ze vraagt jouw moeder die voor 3 euro per uur schoonmaakt in de buurt.
whehequote:
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef mcDavid het volgende:
Wanneer komen we weer samen in onze geheime hut?
ja, we kwamen toch bij jou langs, omdat jij niet naar de meet kwam?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?
Ohja. Scherp opgemerkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
ja, we kwamen toch bij jou langs, omdat jij niet naar de meet kwam?
Heb jij nog nooit koffie gedronken dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef mcDavid het volgende:
Heb jij nog nooit koffie gedronken dan?
Mijn moeder verdient tenminste dr geld met eerlijk werk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja of ze vraagt jouw moeder die voor 3 euro per uur schoonmaakt in de buurt.
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry voor de late reactie maar ik heb wél een baan.
Het koffieclubje ja, maar het ging toch over het ontmaagd clubje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef mcDavid het volgende:
Nou dan hoor je toch ook bij het clubje!
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient tenminste dr geld met eerlijk werk.
Sorry voor de late reactie maar ik heb wél een baan.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die sensatie beleefde ik reeds 18 jaar geleden al...![]()
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het koffieclubje ja, maar het ging toch over het ontmaagd clubje?
Als het goed is "betaal" jij dat later wel weer terug...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.
Oh. Ik hoor bij nog een clubjequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje heh
Mensen die 3 euro per uur verdienen betalen weinig belasting. Dus: nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.
OOWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |