Dan hoop ik dat het abjecte mensensoort nooit bij jou voor de deur komt te staan, om af te nemen waar je in deze maatschappij recht op hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek Peter....... dus ik weet precies wat het is.
Ik heb dus ook alle reden om mij al dan niet aangesproken te voelen door zo'n opmerking![]()
Wel gezellie, dan kunnen we samen met Peet in de truck op vakantie naar het oostblok, kan best nog eens gezellie worden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek Peter....... dus ik weet precies wat het is.
Ik heb dus ook alle reden om mij al dan niet aangesproken te voelen door zo'n opmerking![]()
Als ik een paard aan kan, kan ik een eend ook wel hebbenquote:
Ik had het hele relletje vanmorgen al nagelezen, en de opmerkingen die je nu plaatst slaan echt nergens opquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het abjecte mensensoort nooit bij jou voor de deur komt te staan, om af te nemen waar je in deze maatschappij recht op hebt.
En je kan wel net doen of dat wijf dat zogenaamd niet bedoelt, lees mijn sign nog maar eens HEEL ERG GOED, dan kan je niet anders dan concluderen dat 'ze' (mens kan je zoiets toch nauwelijks noemen) heel erg ABJECT is.![]()
![]()
Geeft niets dat je wat traag van begrip bent, kan best aan je chronische ziek zijn liggen, en daar heb IK: in tegenstelling tot een bepaald zeer bedenkelijk figuur alle begrip voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat je dus uit de OP wilt?!
Ik ben chronisch fucking sjaggo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
Ik heb chronisch last van Migraine. Telt dat ook?![]()
Ik heb me iedere keer ingehoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand nu gewoon even een kogelharde belediging met verwijzing naar 40-45 posten zodat ik godverdomme weet wat ik ermee aan moet?
Hou toch eens op met die onzin........ is dat nou echt lekker, proberen andere mensen in een kwaad daglicht zetten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geeft niets dat je wat traag van begrip bent, kan best aan je chronische ziek zijn liggen, en daar heb IK: in tegenstelling tot een bepaald zeer bedenkelijk figuur alle begrip voor.![]()
Ja, haal me maar uit die OP.
Ik distancieer me van dat 'ding'.
Als ik lost van migraine zou hebben zou ik niet met zo`n figuur in één OP willen idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
Ik heb chronisch last van Migraine. Telt dat ook?![]()
Ach... noem mij maar traag van begrip terwijl je zelf gewoon niet reageert op mijn eerdere post... maar dat geeft niet hoor, lezen is soms een beetje moeilijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geeft niets dat je wat traag van begrip bent, kan best aan je chronische ziek zijn liggen, en daar heb IK: in tegenstelling tot een bepaald zeer bedenkelijk figuur alle begrip voor.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
Maar je kunt wat mij betreft kiezen: uit de OP of blijven staan waar je staat....
Ik ben eigenlijk bang dat er sprake van miscommunicatie is geweest in de "rel" tussen jou en Petraa.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik lost van migraine zou hebben zou ik niet met zo`n figuur in één OP willen idd.
Ik zou er bewijze van spreken gewoon hoofdpijn van krijgen.![]()
Uhhhhhhhhhh, dan uhhhhhhhhhhhh.quote:
Oi Nickski.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben chronisch fucking sjaggo.
ps. Oi Lithski.
Ik begrijp je begrip dubbel en dwarslaesie, terecht dat je zo een sneer maaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sodeflikker een end heen, vuige paasnicht!quote:Ian, misschien moet jij gewoon even je bek houden en lekker met die moffenvriendjes van je gaan spelen, vuile kudtnazi!
Het wijf moet gewoon op haar woorden leren passen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin........ is dat nou echt lekker, proberen andere mensen in een kwaad daglicht zetten?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
65 PM berichten en 24 mailtjes met smeekbedes of ik alsjeblieft weer kom posten hebben mij de hand over mijn hart doen strijken.
Lieve mensen, ik vergeef PETRAA haar weerzinwekkende gedrag uiteraard niet, en ik dank u allen voor de masale steun.
Nee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oi Nickski.Heb je daar een geldige reden voor?
![]()
Nee........ jij bent nu lekker subtiel en genuanceerd bezig......quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het wijf moet gewoon op haar woorden leren passen.
Ik heb tientallen PM`s en mails met steunbetuigingen gehad.
Het wijf verdient een heel erg kwaad daglicht.![]()
![]()
Ze heeft zelf laten zien hoe walgelijk 'het' is.
Maar lieverd, is het een idee om het uit te praten met Petraa als ze terug is ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhh, dan uhhhhhhhhhhhh.![]()
![]()
Je kan nu dus ff niet, ik MOET hier gewoon een statement over maken Kleinzusje.![]()
Dit soort maatschappelijke hardheid moet je keihard aanpakken.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo...
Nee, hij maakt mensen liever en plein publique zwart....... ook een manierquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar lieverd, is het een idee om het uit te praten met Petraa als ze terug is ?
We redden het wel zonder die blokjes....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Onze groepering valt uit elkaar.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
We redden het wel zonder die blokjes....![]()
Het schijnt dat er kamervragen over komenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het wijf moet gewoon op haar woorden leren passen.
Ik heb tientallen PM`s en mails met steunbetuigingen gehad.
Het wijf verdient een heel erg kwaad daglicht.![]()
![]()
Ze heeft zelf laten zien hoe walgelijk 'het' is.
Ik vind het zeker een absoluut terechte sneer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begrijp je begrip dubbel en dwarslaesie, terecht dat je zo een sneer maakt![]()
ALS ER HIER IEMAND EEN ZEER WALGELIJK SNEER HEEFT GEMAAKT IS HET PETRAA WEL.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij maakt mensen liever en plein publique zwart....... ook een manier![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een absoluut terechte sneer.
Ook namens:
-- Joop (54): Is zijn beide benen kwijt, leest 1 keer per maand voor bij mevrouw Jansen (87 en blind).
-- Hendrik (77): Brengt zijn kleindochter elke maandagavond naar school, zodat Fanne van Veen (54) op dat tijdstip koffie kan schenken in gereatrisch centrum 'Avondrood'.
-- Marjolein (23): zit in de WAJONG en heeft een vaste verzorgeend in 'Faunapark 'ons parkje".
Het gaat nog steeds over die regel in je sig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ALS ER HIER IEMAND EEN ZEER WALGELIJK SNEER HEEFT GEMAAKT IS HET PETRAA WEL.
IK SNAP WERKELIJK NIET DAT JULLIE UBERHAUPT OOK MAAR 1 WOORD MET ZO`N MISSELIJK FIGUUR WISSELEN.
Ik kan uit Petraa's post niet lezen dat ze mij als 'chronisch zieke' (quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik lost van migraine zou hebben zou ik niet met zo`n figuur in één OP willen idd.
Ik zou er bewijze van spreken gewoon hoofdpijn van krijgen.![]()
Joop is 56 ( correctie)quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een absoluut terechte sneer.
Ook namens:
-- Joop (54): Is zijn beide benen kwijt, leest 1 keer per maand voor bij mevrouw Jansen (87 en blind).
-- Hendrik (77): Brengt zijn kleindochter elke maandagavond naar school, zodat Fanne van Veen (54) op dat tijdstip koffie kan schenken in gereatrisch centrum 'Avondrood'.
-- Marjolein (23): zit in de WAJONG en heeft een vaste verzorgeend in 'Faunapark 'ons parkje".
au, m'n hoofdquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ALS ER HIER IEMAND EEN ZEER WALGELIJK SNEER HEEFT GEMAAKT IS HET PETRAA WEL.
IK SNAP WERKELIJK NIET DAT JULLIE UBERHAUPT OOK MAAR 1 WOORD MET ZO`N MISSELIJK FIGUUR WISSELEN.
Wtf Peter zorgt ervoor dat de migraine van Litha erger wordt???????? Ban zeg ik........ onacceptabel!!!quote:
Banaanvraag is ban!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf Peter zorgt ervoor dat de migraine van Litha erger wordt???????? Ban zeg ik........ onacceptabel!!!![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
willen jullie mn Jaap filmpje zien ?
Heuzig al gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
jaap in in grote pixels?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
De wiki is aangepast, Peter is er uit en wat mij betreft blijft dat zo
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
heb je wel een back-up voor het nageslacht...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
Beterschap lieverdquote:
Veel beterschap Talitha, en het geeft helemaal niets dat je ziek bent.quote:
Vast wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
Kan er iemand even een 'ik steun mijn petra' icoon voor me maken![]()
Dan gebruik je toch gewoon Petraa dr eauveauteurquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
zoiets?...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
Moet nog veel leren, maar ben zo trots. De muziek is alleen te hard. Maar ach 4e filmpje ooitquote:
Ik steun HiDiHo al tijden in stilte.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet nog veel leren, maar ben zo trots. De muziek is alleen te hard. Maar ach 4e filmpje ooit![]()
en klik even op HiDiHo![]()
![]()
Die lijkt me ook chronisch ziek....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
terwijl ik naar petra zocht..... vond ik dit....
[afbeelding]
Ik vind veel van je plaatjes echt zo smerigquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
dit was nog met kleren aan....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind veel van je plaatjes echt zo smerig![]()
Via PM ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik steun HiDiHo al tijden in stilte.
Idd... eigenlijk is het gewoon een ranzig mannetje die Poloquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind veel van je plaatjes echt zo smerig![]()
Man, al die bloederige shit, ik heb kotsend door de SC en gescroldquote:
Ja he ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... eigenlijk is het gewoon een ranzig mannetje die Polo![]()
Raar hè... zo'n lekker ding en dan zulke rare gedachten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja he ?
Ik zag hem aan een keurig bruiloftsfeesttafelgedektmetvriendin foto, maar in die kop is het mis vrees ik![]()
Petra!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
you better watch out.... you better watch out... santa claus is coming to town... and he's drunk, angry and, on occasion, incontinent... hohoho...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... eigenlijk is het gewoon een ranzig mannetje die Polo![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raar hè... zo'n lekker ding en dan zulke rare gedachten...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja he ?
Ik zag hem aan een keurig bruiloftsfeesttafelgedektmetvriendin foto, maar in die kop is het mis vrees ik![]()
wel zelf opruimen of naar de schoonmaakster gooienquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Man, al die bloederige shit, ik heb kotsend door de SC en gescrold![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |