Kater... pff laat maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Krols is zo grappigZe miauwde hele verhalen...
Maar drolletjes van 10 maanden worden erg makkelijk zwanger, pas op
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik heb echt een slecht gevoel voor humor, deze lag ik net dubbel om uit ONZ:
Er komt een Marokkaan bij de dokter met een mes in zijn rug.
"Dokter dokter... kaik, iek heb mesj in rug. Help dokter help'
De dokter kijkt ernaar en bedenkt zich even. Dan pakt hij het mes stevig vast, trekt het eruit en steekt het in de Marokkaan zijn oog.
"Ga maar naar de oogarts, ik heb nu geen tijd".
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik heb echt een slecht gevoel voor humor, deze lag ik net dubbel om uit ONZ:
Er komt een Marokkaan bij de dokter met een mes in zijn rug.
"Dokter dokter... kaik, iek heb mesj in rug. Help dokter help'
De dokter kijkt ernaar en bedenkt zich even. Dan pakt hij het mes stevig vast, trekt het eruit en steekt het in de Marokkaan zijn oog.
"Ga maar naar de oogarts, ik heb nu geen tijd".
Heb jij je kleren weer es uitgetrokkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Drolletje gaat dan ook nergens heen, zit aan een lijntje!
In mn seminaamtopic moet ik naakt toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij je kleren weer es uitgetrokken![]()
![]()
TOP ideequote:Op woensdag 6 juni 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
In mn seminaamtopic moet ik naakt toch?
Loop ik je misquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
Trustels!
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope! Heb zelfs de hele partij niet gezien.![]()
Omdat ik bij iemand op visite was, die een Andy-allergie heeft ontwikkeld sinds íe mij kent.quote:
Ben jij soms zo een groupie die iedereen gek lult over die andy?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik bij iemand op visite was, die een Andy-allergie heeft ontwikkeld sinds íe mij kent.
Kreeg vandaag ook ongevraagd een foto van Serena in bikini in me meel.![]()
![]()
ik ookquote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook... maar ja, ik ben ook blond geboren, en dat is ook over gegaan...
![]()
Die strompelt rustig op haar krukken, ze wilde vanochtend naar school, maar dat heb ik maar ff tegen gehouden. Ze mag morgen weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Petraa
Dat heb je soms zo... maarre hoe is het met het middelste kippetje???
een strompelkipje die haar moeder als slaaf gebruikt. Mam doe dit, mam pak dat, mam ik wil dit, mam mag ik dat, mam ik moet zus, mam ik moet zo pfffffffffffffffffffffffff nog 4 dagen en dan mag ze alles weer zelf doen!!!!!!quote:
oei, dit heb ik even gemist? what's wrong met middenkip?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef petraa het volgende:
[..]
een strompelkipje die haar moeder als slaaf gebruikt. Mam doe dit, mam pak dat, mam ik wil dit, mam mag ik dat, mam ik moet zus, mam ik moet zo pfffffffffffffffffffffffff nog 4 dagen en dan mag ze alles weer zelf doen!!!!!!![]()
Die is geopereerd gisteren aan haar knie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oei, dit heb ik even gemist? what's wrong met middenkip?
oei....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die is geopereerd gisteren aan haar knie.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oei....
maar het klinkt goed. Mijn vader zei altijd: als het poepertje en het roepertje het nog doen maak ik me weinig zorgen...![]()
ook gij, Brutus...quote:
Nee, ik wou gewoon meedoen aan de nieuwe trendquote:
Altijd eerst de lopende zaken afhandelenquote:ikke niet, ik ben echt in een zonnig, stralende bui. Ga zo met een peleton onderbouw schoolkinderen de 5 kilometer wandelen. Dus...![]()
![]()
![]()
![]()
Jan....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, ik wou gewoon meedoen aan de nieuwe trend![]()
[..]
Altijd eerst de lopende zaken afhandelen![]()
Neem je Jan ook mee?
Jan de wandelaar, om de boel een beetje op te vrolijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jan....![]()
nee, op onze school zijn de namen niet zo hip en trendy dat er een Jan bij zit...
wel een Siebe, Sybren, Gerben, Berber, Silke en Wytze...)![]()
![]()
ik ga nu echt een wak in mijn opvoeding vermoeden....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jan de wandelaar, om de boel een beetje op te vrolijken![]()
Hij komt uit Schotland....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga nu echt een wak in mijn opvoeding vermoeden....![]()
die ken ik heul nie!![]()
bloody hell! ik sta op de kindervermaakstand ja!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij komt uit Schotland....
Johnnie Walker.
Meestal wel lachen als hij erbij is
Kijk wel uit dat het niet uit de hand looptquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bloody hell! ik sta op de kindervermaakstand ja!zo diep kan ik dus niet meer nadenken...
![]()
maar wel een goed idee.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |