Hmmm, of ik heb het niet gelezen of ben er niet zo vatbaar voor...quote:
Maar gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
het was niet zo dramatisch hoor, maar ze vonden me een beetje raar![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we de foto's nog![]()
![]()
Dat was je toch al?? kunnen kikkers branden??quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
hihihihiquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was je toch al?? kunnen kikkers branden??
Oh god, ik kan het echt niet , want ik meen het zo niet![]()
Niet tegen Moots beginnen in dr nametopic hè.. er zijn grenzen weet jequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was je toch al?? kunnen kikkers branden??
Oh god, ik kan het echt niet , want ik meen het zo niet![]()
Een beetje maar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Ach, ga naar de kroegquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet tegen Moots beginnen in dr nametopic hè.. er zijn grenzen weet je![]()
Ehm... neuh... not today.... ik zat daar vanmiddag om 12 uur al (aan de Cappuccino) en we hebben er vanavond gegeten (nadat ik weer een spelletje pool verloren had)quote:
Jij zit ook echt alijd in de kroeg he.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
Ehm... neuh... not today.... ik zat daar vanmiddag om 12 uur al (aan de Cappuccino) en we hebben er vanavond gegeten (nadat ik weer een spelletje pool verloren had)
Ah gos, wat liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
Er gebeurde toch net iets schattigs! Ik wilde een pen pakken uit mn bureaulade..... ligt er gewoon 70 euro, allemaal briefjes. Mn paps en mams zijn zaterdag hier geweest. En hij heeft dus gewoon wat briefjes in mn la gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(35 en een kerel met een prima baan, en dan nog wat centjes van je paps krijgen)
Wat een leuke verrassingquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
Er gebeurde toch net iets schattigs! Ik wilde een pen pakken uit mn bureaulade..... ligt er gewoon 70 euro, allemaal briefjes. Mn paps en mams zijn zaterdag hier geweest. En hij heeft dus gewoon wat briefjes in mn la gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(35 en een kerel met een prima baan, en dan nog wat centjes van je paps krijgen)
Dat valt best meequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij zit ook echt alijd in de kroeg he.
*rent vast*
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... neuh... not today.... ik zat daar vanmiddag om 12 uur al (aan de Cappuccino) en we hebben er vanavond gegeten (nadat ik weer een spelletje pool verloren had)
En dat doet hij altijd! Hij heeft geen portemonnee, en laat dan dus de briefjes uit zn zak hier achter, onder mn toetsenbord, in mn pakje sigaretten. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurde voor ik het doorhad! En ik herkende het omdat het gevouwen was, recht uit de broekzak.quote:
Jaja... En dat moeten we geloven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Dat valt best mee... ik had er vanmiddag een afspraak en degene met wie ik die afspraak had stelde voor het gesprek daar te houden.... terrasje enzo.
*trekt alle laatjes open*quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lieverdquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat doet hij altijd! Hij heeft geen portemonnee, en laat dan dus de briefjes uit zn zak hier achter, onder mn toetsenbord, in mn pakje sigaretten. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurde voor ik het doorhad! En ik herkende het omdat het gevouwen was, recht uit de broekzak.![]()
Ik speelde vroeger een heel aardig spelletje pool, maar toen ik erg zwanger was van zoonlief ging dat natuurlijk niet echt makkelijk meer (hoewel al die bierbuiken geen probleem met biljarten lijken te hebben)quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nu moest je ruzie maken
Oeh poolen ben er een rund in maar tis erg leuk![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
WTF kikkers, er huist een monster in de vijver van DGK
Het monster van Eemnes
[afbeelding]
Erg liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat doet hij altijd! Hij heeft geen portemonnee, en laat dan dus de briefjes uit zn zak hier achter, onder mn toetsenbord, in mn pakje sigaretten. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurde voor ik het doorhad! En ik herkende het omdat het gevouwen was, recht uit de broekzak.![]()
This een snoek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
WTF kikkers, er huist een monster in de vijver van DGK
Het monster van Eemnes
[afbeelding]
Nou... ik heb de laatste keer dat ik flink wat op had wel een of ander vaag KLB topic geopendquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
Ik vind het sjielug, we hebben het mutsemens hier nog nooit zat gezien!
Die loopt te snollen buiten natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
*wacht tot kat eindelijk eens thuiskomt
Dat is weer is wat anders dan wachten op je kinderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
Doe maar wel danquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
Heeej rustig aan hier, of is het nu opeens weer stil omdat ik opduik?
Ik lees niet terug hoor, anders zet ik weer 7 achter elkaar
Oei... we hebben een kattenluik (da's ook niet alles)quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei... we hebben een kattenluik (da's ook niet alles)
Komt die muts via de achterdeur met katttenluik naar binnen, begint te miauwen, je staat op omdat je denkt dat ze honger heeft. Loopt ze vooruit naar de voordeur om daar naar buiten te willen![]()
Officieel hoeft dat niet (bij honden wel), maar veel dierenartsen hanteren wel de regel dat het moet. Is een kwestie van hoe modern ze zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
Oh veulertje, dat weet jij wel, moet ze eerst een keer krols worden voor ze gesteriliseerd wordt? Ik zie zoveel tegenstrijdige dingen daarover.
Die drol is bijna 10 maanden...... en nog niks!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Officieel hoeft dat niet (bij honden wel), maar veel dierenartsen hanteren wel de regel dat het moet. Is een kwestie van hoe modern ze zijn.
OMGquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei... we hebben een kattenluik (da's ook niet alles)
Komt die muts via de achterdeur met katttenluik naar binnen, begint te miauwen, je staat op omdat je denkt dat ze honger heeft. Loopt ze vooruit naar de voordeur om daar naar buiten te willen![]()
Oja, het is een 'jeweetwel' kater. Ach, die zit op een hek met andere 'jeweetwel' katers te mauwen over hoe zielig ze wel niet zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft geen balletjes meerDe slet is gewoon binnen, maar die is nog nooit krols geweest.
Krols is zo grappigquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Die drol is bijna 10 maanden...... en nog niks!
Ach voor sommige katten duurt het anderhalf jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Die drol is bijna 10 maanden...... en nog niks!
Drolletje gaat dan ook nergens heen, zit aan een lijntje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Krols is zo grappigZe miauwde hele verhalen...
Maar drolletjes van 10 maanden worden erg makkelijk zwanger, pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |