Nou zegquote:
Wiens kloon ben jij nou weer??quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef RooieRakker het volgende:
Schijnbaar ben ik niet de enige die zich verveeld![]()
Hier verveel je je nooitquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef RooieRakker het volgende:
Schijnbaar ben ik niet de enige die zich verveeld![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef Sug4r het volgende:
Wat een ontvangst![]()
Ik denk dat ik nog een keertje opnieuw binnenkom![]()
![]()
![]()
Doe ff onverwachts over 2 minuten en 12 seconden.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat een ontvangst![]()
Ik denk dat ik nog een keertje opnieuw binnenkom![]()
![]()
![]()
Met ijs graagquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:03 schreef Sug4r het volgende:
Oké...een emmer water voor Veulen en een rosé voor Leandra en een wijntje voor moi![]()
Sug4r !!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Oké...een emmer water voor Veulen en een rosé voor Leandra en een wijntje voor moi![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Does niet zo lullig, dat doe ik ook nooit![]()
Ik ken dat... maar vooralsnog verdom ik te betalen... totdat het beltegoed van m'n bagger pre-paid op t punt van vervallen staat natuurlijk... dan zou ik nog wel eens per SMS kunnen betalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:06 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb geen streams meer...niet dat ik nog veel keek maar nu ik ze niet meer heb wil ik ik kijken
![]()
Ja en nou gouw gaan zitten slijmen he... Dat werkt niet bij mij hoorquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en nou gouw gaan zitten slijmen he... Dat werkt niet bij mij hoor![]()
Oeh... wij zijn verslavender dan de bewoners van de Villa??quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
Ik ben al totaaaaal afgekickt. Behalve van jullie![]()
WIJF??? Zeg ben ik je vriendin ofzo?quote:
Gezelliger ja, en over het algemeen zijn de rellen hier ook beter. Hoewel, ik probeer d'r al 3 dagen 1 te starten maar het komt niet echt van de grond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Oeh... wij zijn verslavender dan de bewoners van de Villa??
Wat is dat toch?? Minder terror?? Betere relletjes?? Of gewoon gezelliger?
Ik denk minder terror én betere relletjes én natuurlijk gezelligerquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... wij zijn verslavender dan de bewoners van de Villa??
Wat is dat toch?? Minder terror?? Betere relletjes?? Of gewoon gezelliger?
Ik bemoei me nergens mee, en als je tegen mij wilt rellen hoor ik het welquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezelliger ja, en over het algemeen zijn de rellen hier ook beter. Hoewel, ik probeer d'r al 3 dagen 1 te starten maar het komt niet echt van de grond.![]()
Euh je bent echt in relmoodquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
WIJF??? Zeg ben ik je vriendin ofzo?![]()
Veel beter
Kom maar op met je hoornquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezelliger ja, en over het algemeen zijn de rellen hier ook beter. Hoewel, ik probeer d'r al 3 dagen 1 te starten maar het komt niet echt van de grond.![]()
Lekker orgineel zeg...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Euh je bent echt in relmood![]()
![]()
Krijg de tyfus![]()
![]()
Dat durf ik helemaal niet, dan krijg ik vast ruzie met Ian morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
Ik bemoei me nergens mee, en als je tegen mij wilt rellen hoor ik het wel![]()
![]()
Ja, daar zat ik ook al over te twijfelenquote:
Je durft niet met mij te rellen omdat je dan bang bent voor ruzie met Ian??quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat durf ik helemaal niet, dan krijg ik vast ruzie met Ian morgen![]()
Ik weet het niet, eerst is een pestbui nodig om het hier gezellig te krijgen, hetvolgende moment issie vertrokken omdat hij een pestbui heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat durf ik helemaal niet, dan krijg ik vast ruzie met Ian morgen![]()
Ik las in eerste instantie "toorn"... het duurde even voor ik door had dat er "hoorn" stond... ik vond het een mooie woordspeling op jullie beider avatarsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al over te twijfelen
Tja, je hebt altijd baas boven baas he...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Je durft niet met mij te rellen omdat je dan bang bent voor ruzie met Ian??![]()
![]()
En toch denk ik dat ie de tijd van z'n leven heeft als ie z'n bui hier lekker af zou reagerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
Ik weet het niet, eerst is een pestbui nodig om het hier gezellig te krijgen, hetvolgende moment issie vertrokken omdat hij een pestbui heeft
Ik heb mn best al gedaan vandaag!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kikkertje... met je rokje in het water...
Volgens mij gaat rellen niet echt lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |